Ideeën interieur
dinsdag 1 januari 2013 om 19:57
Ik zou graag wat ideeën opdoen voor een nieuwe woonkamer-look en misschien zijn er hier mensen met goede tips
De basiskleuren sober zijn: het liefst een grijze laminaatvloer (of in elk geval een grijstint). Nu zit ik vooral met bijv. de salon-en eettafel: wat past nu mooi bij zo'n grijze vloer? Het hoeft niet al te steriel te ogen allemaal, dus wellicht is er een mooi materiaal dat het sobere wat kan breken? Ik heb nog niets moois kunnen vinden helaas, maar daarom ook deze oriëntatie.
Verder wil ik iets moois gaan doen met foto's aan de muur, een mooie collage oude foto's bijvoorbeeld, of juist strakke lijsten die geordend bij elkaar hangen. Verdere inrichting van het huis wil ik graag minimaal houden.
Kortom: het lijkt me leuk om hier met wat anderen te brainstormen, dus sta jij op het punt om je huis opnieuw in te richten of zelfs te verhuizen, dan ben ik benieuwd naar jouw ideeën !
De basiskleuren sober zijn: het liefst een grijze laminaatvloer (of in elk geval een grijstint). Nu zit ik vooral met bijv. de salon-en eettafel: wat past nu mooi bij zo'n grijze vloer? Het hoeft niet al te steriel te ogen allemaal, dus wellicht is er een mooi materiaal dat het sobere wat kan breken? Ik heb nog niets moois kunnen vinden helaas, maar daarom ook deze oriëntatie.
Verder wil ik iets moois gaan doen met foto's aan de muur, een mooie collage oude foto's bijvoorbeeld, of juist strakke lijsten die geordend bij elkaar hangen. Verdere inrichting van het huis wil ik graag minimaal houden.
Kortom: het lijkt me leuk om hier met wat anderen te brainstormen, dus sta jij op het punt om je huis opnieuw in te richten of zelfs te verhuizen, dan ben ik benieuwd naar jouw ideeën !
woensdag 2 januari 2013 om 00:29
Wij hebben ook een grijze vloer en toevallig net een nieuwe eiken eettafel gekocht, en het staat prachtig! Tikje klassiek, en de kleuren steken precies genoeg af tegen elkaar terwijl het wel een 'zachte' combinatie is.
Maar nu moeten er nog eettafelstoelen bij En dat lukt nog niet echt dus ik blijf hier gezellig meelezen of er leuke dingen langskomen.
Maar nu moeten er nog eettafelstoelen bij En dat lukt nog niet echt dus ik blijf hier gezellig meelezen of er leuke dingen langskomen.
woensdag 2 januari 2013 om 01:07
Leuk polala! Ik ben wel benieuwd!
Kwam dit nog tegen, vind ik ook erg mooi!
http://www.homegue.com/wp ... ry_tropical_villas_04.jpg
Kwam dit nog tegen, vind ik ook erg mooi!
http://www.homegue.com/wp ... ry_tropical_villas_04.jpg
woensdag 16 januari 2013 om 17:21
woensdag 16 januari 2013 om 17:23
Ik heb een soortgelijke kleur laminaat als foto die nouschi op vorige pagina geplaatst heeft en ben er blij mee. Mijn vorige appartement was anders qua inrichting, meer bruintinten en in mijn nieuwe appartement heb ik een wat strakker interieur, grijs/bruine laminaat vloer, grijze banken, aluminium salontafel en verder kleurrijke accessoires zoals schilderijen, vazen, kaarsen, planten, kussens etc
zondag 20 januari 2013 om 10:17
Ik weet inmiddels waar ik de pronkrekken kan vinden, bedankt!
Posi, jouw inrichting klinkt leuk en wel zoals mijn smaak, ben nieuwsgierig
Inmiddels weten we dat we een strakke keuken krijgen, wit, met een antracietkleurig blad. Verdere inrichting wordt dus ook gebaseerd op de kleuren grijs en wit, en ik zou dat wat willen breken door wat met hout te gaan doen. We denken nu over een bruinkleurige houten eettafel te nemen, maar ik ben zoekende naar de juiste kleur en het juiste soort hout. Ook zou ik wat accessoires van hout willen laten terugkomen beetje dit idee.
Ben benieuwd of jullie nog suggesties hebben voor de eettafel e.d.!
Posi, jouw inrichting klinkt leuk en wel zoals mijn smaak, ben nieuwsgierig
Inmiddels weten we dat we een strakke keuken krijgen, wit, met een antracietkleurig blad. Verdere inrichting wordt dus ook gebaseerd op de kleuren grijs en wit, en ik zou dat wat willen breken door wat met hout te gaan doen. We denken nu over een bruinkleurige houten eettafel te nemen, maar ik ben zoekende naar de juiste kleur en het juiste soort hout. Ook zou ik wat accessoires van hout willen laten terugkomen beetje dit idee.
Ben benieuwd of jullie nog suggesties hebben voor de eettafel e.d.!