Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
woensdag 2 januari 2013 om 12:21
woensdag 2 januari 2013 om 13:01
Allemaal een supergeweldig 2013 gewenst! Dat al jullie wensen en verzoekjes uit mogen komen en er heel veel leuke dingen geruild mogen worden
Isa33, zou ik dat wandel&lunch-boekje en het wandelprogramma van je mogen? Ik ben gek op wandelen!
Mail me anders maar even: essie.78 op de hete meel.NL.
Het schijnt dat ik ergens in januari ook weer een vrije dag ga hebben, heb hem alleen nog niet in zicht. Die dag beloof ik te besteden aan het uitmesten van mijn kasten, foto's maken en zo'n handig online foto-album op te zetten.
Isa33, zou ik dat wandel&lunch-boekje en het wandelprogramma van je mogen? Ik ben gek op wandelen!
Mail me anders maar even: essie.78 op de hete meel.NL.
Het schijnt dat ik ergens in januari ook weer een vrije dag ga hebben, heb hem alleen nog niet in zicht. Die dag beloof ik te besteden aan het uitmesten van mijn kasten, foto's maken en zo'n handig online foto-album op te zetten.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
woensdag 2 januari 2013 om 13:16
Lieve weggeefmeisjes,
Ik wens jullie allen een héél fijn, mooi, liefdevol, sprankelend en weggeverig 2013!
Mijn goede voornemen is om de kopjes van Maylea uit te gaan zoeken en in te pakken
Ik heb eens een hele stomme vraag... Ik ben op zoek naar de dvd Left Luggage, maar hij is héél slecht te krijgen.
Iemand hier die hem heeft liggen en er vanaf wil?
Ik wil uiteraard best betalen!!
Ik wens jullie allen een héél fijn, mooi, liefdevol, sprankelend en weggeverig 2013!
Mijn goede voornemen is om de kopjes van Maylea uit te gaan zoeken en in te pakken
Ik heb eens een hele stomme vraag... Ik ben op zoek naar de dvd Left Luggage, maar hij is héél slecht te krijgen.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 2 januari 2013 om 14:11
als er iemand nog een baan in de weggeef heeft. Ik hou me aanbevolen, contract wordt niet verlengd, want bezuinigen.
Heb helaas geen grote slaapzakjes voor je isa. Heb alleen kleine, en daar past zoon nog in
@marels
geloof dat ze op amazon ook dvd's hebben, hebben ze hem daar niet, of anders bol.com?
Heb helaas geen grote slaapzakjes voor je isa. Heb alleen kleine, en daar past zoon nog in
@marels
geloof dat ze op amazon ook dvd's hebben, hebben ze hem daar niet, of anders bol.com?
woensdag 2 januari 2013 om 15:23
Shenandoah, bol.com heeft hem niet, Amazon wel, maar ik zou het liefst een gewone Nederlandse versie vinden.
Ik wil hem met vriend kijken en die heeft wat meer last van films zonder ondertiteling dan ik.
Ik weet niet zeker of je op een versie van Amazon ook NL ondertiteling hebt.
Bol.com heb ik al gekeken, Marktplaats, Speurders, 2dehands.nl, 2dehands.be, kapaza.be, Free Record Shop, verschillende andere dvdhandeltjes, ebay, wehkamp, V&D, Neckermann.....
Veel meer opties heb ik niet
Ik wil hem met vriend kijken en die heeft wat meer last van films zonder ondertiteling dan ik.
Ik weet niet zeker of je op een versie van Amazon ook NL ondertiteling hebt.
Bol.com heb ik al gekeken, Marktplaats, Speurders, 2dehands.nl, 2dehands.be, kapaza.be, Free Record Shop, verschillende andere dvdhandeltjes, ebay, wehkamp, V&D, Neckermann.....
Veel meer opties heb ik niet
woensdag 2 januari 2013 om 15:55
quote:Marels schreef op 02 januari 2013 @ 13:16:
Lieve weggeefmeisjes,
Enne geen betaling aanbieden, dat mag niet
Heb je mijn kettingen nog niet, ze zijn vrijdag op de post gegaan
Ik wens iedereen ook alle goeds.
Lieve weggeefmeisjes,
Enne geen betaling aanbieden, dat mag niet
Heb je mijn kettingen nog niet, ze zijn vrijdag op de post gegaan
Ik wens iedereen ook alle goeds.
woensdag 2 januari 2013 om 16:17
Te geef:
Spellen:
Pasha
livequiz internetspel
Overige:
Roze met vlinders 23 ringsmap
Philips headfoon
Dvd Westlife greatest hits toer
Boeken:
Zwangerschap/baby:
Mariel Croon: Zwanger worden
Kluun: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt
Jack Botermans: Man krijgt kind
Huisdieren (kat)
Remco Campert: dagboek van een poes
Birgit Gellmann: Katten
Honor Head: 101 vragen van uw kat
Francien van Westering: Kittens in huis
Thriller/actie:
Justin Croonin: De oversteek
John Grisham: advocaat van de duivel en de gevangene
Karin Slaughter: Onbegrepen (boekengeschenk)
Elly Griffits: Dodencirkel
Dan Brown: De da Vinci code,Verloren symbool,Het Beninci mysterie
Thomas Harris: Hannibal
Jodi Campton: De vermiste man
Jefferson Bass: Het lijkenhuis
Lars Kepler: Hypnose
Kitty Reichs: Met duivels genoegen
Waargebeurd:
Pim fortuin: De puinhopen van 8 jaar paars
Carmina Salcido: Alleen ik overleefde
Humor:
Helen Fielding: Het dagboek van Bridget Jones en het nieuwe dagboek van Bridget Jones
Gebundelde verhalen: Was ik maar nooit op vakantie gegaan
Kruiden/natuur(lijk)
Moeskops: De natuurtafel
Het kinder bomen en struikenboek (is ingeschreven)
De kruidentuin: schrijver onbekend
Petrash: met het oog op de natuur
Het grote boek van volksgeneeskunde
Spellen:
Pasha
livequiz internetspel
Overige:
Roze met vlinders 23 ringsmap
Philips headfoon
Dvd Westlife greatest hits toer
Boeken:
Zwangerschap/baby:
Mariel Croon: Zwanger worden
Kluun: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt
Jack Botermans: Man krijgt kind
Huisdieren (kat)
Remco Campert: dagboek van een poes
Birgit Gellmann: Katten
Honor Head: 101 vragen van uw kat
Francien van Westering: Kittens in huis
Thriller/actie:
Justin Croonin: De oversteek
John Grisham: advocaat van de duivel en de gevangene
Karin Slaughter: Onbegrepen (boekengeschenk)
Elly Griffits: Dodencirkel
Dan Brown: De da Vinci code,Verloren symbool,Het Beninci mysterie
Thomas Harris: Hannibal
Jodi Campton: De vermiste man
Jefferson Bass: Het lijkenhuis
Lars Kepler: Hypnose
Kitty Reichs: Met duivels genoegen
Waargebeurd:
Pim fortuin: De puinhopen van 8 jaar paars
Carmina Salcido: Alleen ik overleefde
Humor:
Helen Fielding: Het dagboek van Bridget Jones en het nieuwe dagboek van Bridget Jones
Gebundelde verhalen: Was ik maar nooit op vakantie gegaan
Kruiden/natuur(lijk)
Moeskops: De natuurtafel
Het kinder bomen en struikenboek (is ingeschreven)
De kruidentuin: schrijver onbekend
Petrash: met het oog op de natuur
Het grote boek van volksgeneeskunde
woensdag 2 januari 2013 om 20:06
Opnieuw en deze keer met plaatje als het goed is. Na het weekend gaan ze naar de kringloop.
Had deze hele mooie killer heels op mp geplaatst, gister ofzo. Maar in kader van Kerstgedachte, dat iemand met oud en nieuw een nw vlam opduikelt doordat ze hele geile schoenen (jullie merken het al, ik heb een schoenentic) aanheeft en vervolgens een leven leidt dat in romantische boekjes voorkomt etc. Afijn jullie begrijpen het beeld, daarom bied ik ik te geef mijn nog nooit gedragen super killer heels voor iemand met maatje 37 en smalle voeten (zijn je voeten ietsje breder dan heeft het geen zin om te reageren, want je martelt je pootjes er alleen maar mee). Hakhoogte 9 cm. Zit nog een extra setje "naaldjes" erbij om bij slijtage het laatste stukje van de hak te vervangen.
p.o.m.p.i.e.d.o.e.2.0.1.1 (zonder puntjes) at hetemail.nl
Had deze hele mooie killer heels op mp geplaatst, gister ofzo. Maar in kader van Kerstgedachte, dat iemand met oud en nieuw een nw vlam opduikelt doordat ze hele geile schoenen (jullie merken het al, ik heb een schoenentic) aanheeft en vervolgens een leven leidt dat in romantische boekjes voorkomt etc. Afijn jullie begrijpen het beeld, daarom bied ik ik te geef mijn nog nooit gedragen super killer heels voor iemand met maatje 37 en smalle voeten (zijn je voeten ietsje breder dan heeft het geen zin om te reageren, want je martelt je pootjes er alleen maar mee). Hakhoogte 9 cm. Zit nog een extra setje "naaldjes" erbij om bij slijtage het laatste stukje van de hak te vervangen.
p.o.m.p.i.e.d.o.e.2.0.1.1 (zonder puntjes) at hetemail.nl
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
ZazaZebra ik heb wellicht interesse in je dekbed en evt een overtrekset, je kunt me mailen op: sunshinequeen@live.nl
Dat je die prachtige pumps niet kwijtkomt Pompidoe, helaas niet mijn maat!
Ik heb nog steeds een paar hoge zwart leren laarzen van de Tango met (hogere) hakken en een soort knoopjes op de schacht, gedragen maar nieuwe hakken eronder, maat 38
Dat je die prachtige pumps niet kwijtkomt Pompidoe, helaas niet mijn maat!
Ik heb nog steeds een paar hoge zwart leren laarzen van de Tango met (hogere) hakken en een soort knoopjes op de schacht, gedragen maar nieuwe hakken eronder, maat 38
woensdag 2 januari 2013 om 21:27
Oh, Maylea, sorry!!
Ik heb het zo druk gehad rond oud en nieuw en dergelijke! Ik dacht dat ik je gemaild had maar dat heb ik me dan blijkbaar verbeeld.
Ik heb je kralen binnen gekregen en ik ben er ongelofelijk blij mee!!
Heb vier kettingen waarvan ik de kralen niet zo geweldig vond aan het dochtertje van mijn collega gegeven en die is er helemaal trots op, en de rest ligt hier te wachten om te verwerken.
Heeeeel erg bedankt nog eens!!
Ik heb het zo druk gehad rond oud en nieuw en dergelijke! Ik dacht dat ik je gemaild had maar dat heb ik me dan blijkbaar verbeeld.
Heb vier kettingen waarvan ik de kralen niet zo geweldig vond aan het dochtertje van mijn collega gegeven en die is er helemaal trots op, en de rest ligt hier te wachten om te verwerken.
woensdag 2 januari 2013 om 21:57
quote:Marels schreef op 02 januari 2013 @ 21:27:
Oh, Maylea, sorry!!
Mooi dat je ze kunt gebruiken.
Dat witte opvul spul is ideaal om de kopjes in te verpakken bedenk ik me nu
Oh, Maylea, sorry!!
Mooi dat je ze kunt gebruiken.
Dat witte opvul spul is ideaal om de kopjes in te verpakken bedenk ik me nu
donderdag 3 januari 2013 om 13:18
Ik heb een mooie witte herenblouse maat M. Met zwarte en zilveren details ( wel subtiel) doodshoofdjes. Deze zitten aan de binnenkant kraag ( dus omgevouwen kraag is buitenkant wit, binnen kant zwart). Langs de knoopjes en eind van de mouwen ( manchetten).
Ook nog de boxjes van trust voor de pc.
Pc monitor ( een dikke) en een pc meubel. Deze moeten voor het eind van de maand weg anders gaan ze naar de kringloop.
Heb even geen camera maar bij interesse kan ik vriend vanavond vragen of hij ven een foto kan maken.
mailen kan: italiemeisjeviva @ Hotmail.nl
Ook nog de boxjes van trust voor de pc.
Pc monitor ( een dikke) en een pc meubel. Deze moeten voor het eind van de maand weg anders gaan ze naar de kringloop.
Heb even geen camera maar bij interesse kan ik vriend vanavond vragen of hij ven een foto kan maken.
mailen kan: italiemeisjeviva @ Hotmail.nl
donderdag 3 januari 2013 om 14:12
donderdag 3 januari 2013 om 17:28
quote:mutya_1410 schreef op 03 januari 2013 @ 14:12:
Ik ben bij vriendlief gaan inwonen. En heb een hoop meisjes kleertjes 74 over. Als jullie interesse hebben zoek ik het uit en maak ik foto's. Anders dump ik het bij het consultatie bureau maar vind het wel leuk als ik weet dat het goed terug komt.Ik heb ook interesse, dochter zit nu in 68 dus over een paar maanden (of wie weet weken) in 74. je kan me mailen op jessicavdbosse@hotmail.com
Ik ben bij vriendlief gaan inwonen. En heb een hoop meisjes kleertjes 74 over. Als jullie interesse hebben zoek ik het uit en maak ik foto's. Anders dump ik het bij het consultatie bureau maar vind het wel leuk als ik weet dat het goed terug komt.Ik heb ook interesse, dochter zit nu in 68 dus over een paar maanden (of wie weet weken) in 74. je kan me mailen op jessicavdbosse@hotmail.com
donderdag 3 januari 2013 om 17:38
quote:linjmh schreef op 02 januari 2013 @ 00:07:
Kabouter: ja ja ja! Nog steeds interesse! Was geveld door verkouden mini en daarna was ik zelf ziek
weinig op t forum... Maar heel graag dus! Weet niet of je me al gemaild hebt, kijk ik morgen op de laptop even na op m'n mobiel is dat moeilijk. Mijn mail is linjmh at hetemailIk heb je gemaild, is het wel aangekomen?
Kabouter: ja ja ja! Nog steeds interesse! Was geveld door verkouden mini en daarna was ik zelf ziek