hondenmand

02-01-2013 20:49 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een nieuwe kopen,

En ik ben benieuwd welke jullie mooi of leuk vinden
O het is overigens voor een lhasa apso , lijkt op maltezer

is misschien handig om te weten
Waarom wil je dat weten?

Een hondemand is zo persoonlijk.

Ik heb gewoon een dik kussen in de kamer liggen.omdat ik de kleur van dat kussen mooi bij mijn bank vond passen.
Een houten bed op pootjes vind ik leuk.
Ja en?
Ik heb er 3, een groot kussen in de woonkamer, een klein mandje voor de verwarming en zo'n stoeltje ding voor in de slaapkamer (dan liggen ze niet 'op de koude grond'). Maar nu ben ik wel iemand die mijn hondjes erg verwend.
Kan je zelf zoeken
Ga je dan die nemen die ik leuk vind?
Voor kleine hondjes en nog met korting ook
Het is ook wel fijn als de hond in kwestie er blij mee is. Onze hond wilde niet in zo'n harde kunststoffen mand met kussen, ook een speciaal hondenkussen vond hij niet fijn, dus dit gebruikte hij gewoon niet wilde er niet in. Wat hij wel wil is deze:

http://www.animalking.nl/Posh-Xtreme-Pe ... Hondenmand

Hij ligt er heerlijk in.
Mijn hond zweert bij deze:

maar die is bij Ikea uit het assortiment.
Ghehe Char... de mijne ook. Mooi kussen gekocht en waar ligt madame? Juist. Op de bank. Of naast haar kussen.

Maar ja, To heeft een klein hondje, die kan hoogstwaarschijnlijk niet eens op de bank springen. Is ie te klein voor.
Kon nog wel eens tegenvallen Ratteke, dat niet op de bank kunnen springen Mensen hier in de straat hebben een Maltezer en niet alleen ligt die vaak op de bank, het liefst ligt dat dier op de rugleuning van de bank om naar buiten te kijken.

Nja, alle plannen van hondeneigenaren ten spijt: vaak heeft een hond zo z'n eigen voorkeur voor een mand. Ik zou in ieder geval beginnen met 'n goedkoop model van hetgeen je leuk vindt en als de hond die mand ook leuk vindt kun je alsnog een duurdere, mooiere versie kopen.
Mijn chihuahua springt ook op de bank hoor, dan moet een Lhasa dat ook wel kunnen toch? Ik heb hier twee tweezitsbanken waar beide honden op mogen liggen, een kussen op de grond waar ze afwisselend op liggen (zowel de chihuahua als de bordeauxdog, dat past best ) en de chi heeft een kleine bench waar ie in en uit kan lopen.

Ik heb ook nog drie katten, dus ons huis ligt vol met mandjes en kussens
Zo'n Harde met een dikk kussentje erin vind ik wel leuk.
quote:Chartreuse schreef op 02 januari 2013 @ 21:13:

Mijn hond zweert bij deze:

[img]http://cache.wists.com/thumbnails/6/84/ ... 3c86ea-med[/img]

maar die is bij Ikea uit het assortiment.
quote:Ratteke schreef op 02 januari 2013 @ 20:57:

Kan je zelf zoekenDeze mand heb ik, geweldige site ook!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik zou zo graag zo'n mooie grote mand voor haar willen, lekker zacht met kussens en zo. Maar ze ligt of op de bank of op de grond of op de metalen plaat van haar bench. Het is niet aan haar besteed. Helaas.
Het gaat er niet om wat je zelf mooi vind maar wat de hond mooi vindt haha. Ik ken mensen die een peperduur hondenbankje kochten maar de hond vertikte het er opte gaan liggen. Wilde alleen maar een fleecedeken van de ikea. Dus nu ligt er een goedkoop dekentje, wat niet gewassen mag worden, op het dure bankje.
Fatboy heeft leuke hondenkussens!
Zeg maar Spijker.
Het is een bekend feit, dat de duurste hondenmanden vaak niet de favoriet van de hond zijn, zoals boven ook al gemeld is.

Ik heb een leuke grátis tip voor je :

http://www.ttm.nl/nieuws/ ... stje-terug-bij-aldi-.html

Bij de Aldi worden de groenten en fruit aangeleverd in kartonnen dozen die lijken op kistjes. Die dozen gaan als ze leeg zijn bij het afval. Je kunt er dus zo een mee nemen uit de winkel. Leg er een hoofdkussen in met een leuke kussensloop en je hond is blij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven