geshopt!
woensdag 2 januari 2013 om 21:02
Okee,ik had gezegd in een ander topic dat ik rustig wou aandoen met mijn geld.
Omdat ik de laatste tijd genoeg heb uitgegeven.
Maar ik wou al heel lang deze jas en schoenen hebben.
En ze waren beiden afgeprijsd.
Ik kon ze niet laten hangen/liggen.
Omdat zoonlief kinderbijslag krijgt,en ik dat volledig besteed aan hem.
Heb ik besloten om mezelf ook even te verwennen.
Ben er zo blij mee!!
jacket
enkellaarsjes roze/zwart
Jacket die ik heb gekocht is trouwens knalroze.
Nu nog kijken hoe ik dit ga combineren.
Ik draag eigenlijk alleen maar korte rokjes,korte jurkjes.
En soms leggings of wetlook broeken.
Omdat ik de laatste tijd genoeg heb uitgegeven.
Maar ik wou al heel lang deze jas en schoenen hebben.
En ze waren beiden afgeprijsd.
Ik kon ze niet laten hangen/liggen.
Omdat zoonlief kinderbijslag krijgt,en ik dat volledig besteed aan hem.
Heb ik besloten om mezelf ook even te verwennen.
Ben er zo blij mee!!
jacket
enkellaarsjes roze/zwart
Jacket die ik heb gekocht is trouwens knalroze.
Nu nog kijken hoe ik dit ga combineren.
Ik draag eigenlijk alleen maar korte rokjes,korte jurkjes.
En soms leggings of wetlook broeken.
anoniem_63c81d5e698d4 wijzigde dit bericht op 02-01-2013 21:22
Reden: link deed het niet
Reden: link deed het niet
% gewijzigd
donderdag 3 januari 2013 om 21:32
quote:ankie87 schreef op 03 januari 2013 @ 18:25:
Super... denk dat jij mijn jas dan ook wel geweldig vind...
Google maar eens op roze nickelson 2012 2013 winter... zn korte met een giga bontkraag
Wow,die is mooi!
Ik heb zelf ook zo'n jas in het zwart,en dan met gouden bling bling knopen en details.
Alleen ik heb geen nickelson,omdat ik teveel mensen met die jas ken.
Mijne komt bij the sting weg.
Super... denk dat jij mijn jas dan ook wel geweldig vind...
Google maar eens op roze nickelson 2012 2013 winter... zn korte met een giga bontkraag
Wow,die is mooi!
Ik heb zelf ook zo'n jas in het zwart,en dan met gouden bling bling knopen en details.
Alleen ik heb geen nickelson,omdat ik teveel mensen met die jas ken.
Mijne komt bij the sting weg.
donderdag 3 januari 2013 om 21:32
quote:Geraldine schreef op 03 januari 2013 @ 21:27:
[...]
Waarom ik dat speciefiek benoem?Omdat zij overdreven en ik me
eraan ergerde.Opmerkingen zoals dat ik ''geen echte vrouw'' zou zijn (heb dus wel degelijk vrouwelijke vormen) en dat echte vrouwen toch zacht zijn en een keer zelf knijpen in mijn armen was gewoon niet leuk.Dit is dan ook slechts een voorbeeld.
Ik vind barbies,zoals extreem zonnebank gekleurde types en extreem geblondeerd haar,ook ordinaire types en het is zeker geen jalousie als je iets of iemand ordinair vind.Maar als iemand zich b.v.goed verzorgt,er leuk eruitziet en iemand zegt daar rare dingen of kwetsende dingen over dan vind ik dat ergens wel jalours overkomen.
Ik heb trouwens geen voorstelling erover hoe To eruiziet.Ik schat haar gewoon zo in dat zij zich goed verzorgt.En verder is belangrijk
wat je zelf mooi vind en dat je dat ook uitstraalt.Dat kan een ander
niet voor jou bepalen.En wat kan jou het precies schelen wat jouw collega's van jou vinden?
[...]
Waarom ik dat speciefiek benoem?Omdat zij overdreven en ik me
eraan ergerde.Opmerkingen zoals dat ik ''geen echte vrouw'' zou zijn (heb dus wel degelijk vrouwelijke vormen) en dat echte vrouwen toch zacht zijn en een keer zelf knijpen in mijn armen was gewoon niet leuk.Dit is dan ook slechts een voorbeeld.
Ik vind barbies,zoals extreem zonnebank gekleurde types en extreem geblondeerd haar,ook ordinaire types en het is zeker geen jalousie als je iets of iemand ordinair vind.Maar als iemand zich b.v.goed verzorgt,er leuk eruitziet en iemand zegt daar rare dingen of kwetsende dingen over dan vind ik dat ergens wel jalours overkomen.
Ik heb trouwens geen voorstelling erover hoe To eruiziet.Ik schat haar gewoon zo in dat zij zich goed verzorgt.En verder is belangrijk
wat je zelf mooi vind en dat je dat ook uitstraalt.Dat kan een ander
niet voor jou bepalen.En wat kan jou het precies schelen wat jouw collega's van jou vinden?
donderdag 3 januari 2013 om 21:35
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 03 januari 2013 @ 21:32:
[...]
En wat kan jou het precies schelen wat jouw collega's van jou vinden?
Niets meer want dat is verleden tijd en het ging toen om een periode dat ik wat onzekerder was.Bovendien was dit gewoon een
voorbeeld.Dat zei ik al in mijn laatste posting.Vandaag zou ik een
beter antwoord klaarhebben of gewoon mijn schouders ophalen.
[...]
En wat kan jou het precies schelen wat jouw collega's van jou vinden?
Niets meer want dat is verleden tijd en het ging toen om een periode dat ik wat onzekerder was.Bovendien was dit gewoon een
voorbeeld.Dat zei ik al in mijn laatste posting.Vandaag zou ik een
beter antwoord klaarhebben of gewoon mijn schouders ophalen.
donderdag 3 januari 2013 om 21:40
[quote]Geraldine schreef op 03 januari 2013 @ 21:08:
marilyn_monroe,je moet toch lekker zelf weten wat jij draagt.Ik vind het niet ordinair.Maar ik zal zo een open rugtop b.v. niet tijdens mijn werk dragen.Ik werk namelijk in een verpleeghuis en dan kan het aanstootgevend overkomen.En korte rokjes,hangt ervan af hoe kort.Ik draag ook af en toe een kort rokje,of met een legging of een panty in dit weer,hele korte rokjes alleen met een legging.Alleen in de zomer heb ik blote benen.Ik combineer dit dan met een mooi shirt of bloesje of met elegante pumps.De combinatie,daar hangt het dus vaak ook van af.
Met een blazer erover kan het wel. Of een ander leuk jasje.
Of een spaghetti hemdje eronder
Als ik in een verpleeghuis zou werken,doe ik er ook wel een legging onder hoor. Maar bij een kantoorbaan kan een rokje met een blouse en pumps eronder prima,vind ik.
Deze combinatie was maar een voorbeeld.
Ik heb ook wel shirtjes die mijn buik bedekken,en bloesjes.
Verder loop ik alleen maar op hakken,en hoge laarzen
ik ben het ook ermee eens dat ik de zin over de
kleding van Zeeman anders had verwoord.[/quote]
Tja wat dingen verwoorden betreft,ik ben nou eenmaal erg direct.
En ik weet dat dat niet altijd word gewaardeerd.
Maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend.
marilyn_monroe,je moet toch lekker zelf weten wat jij draagt.Ik vind het niet ordinair.Maar ik zal zo een open rugtop b.v. niet tijdens mijn werk dragen.Ik werk namelijk in een verpleeghuis en dan kan het aanstootgevend overkomen.En korte rokjes,hangt ervan af hoe kort.Ik draag ook af en toe een kort rokje,of met een legging of een panty in dit weer,hele korte rokjes alleen met een legging.Alleen in de zomer heb ik blote benen.Ik combineer dit dan met een mooi shirt of bloesje of met elegante pumps.De combinatie,daar hangt het dus vaak ook van af.
Met een blazer erover kan het wel. Of een ander leuk jasje.
Of een spaghetti hemdje eronder
Als ik in een verpleeghuis zou werken,doe ik er ook wel een legging onder hoor. Maar bij een kantoorbaan kan een rokje met een blouse en pumps eronder prima,vind ik.
Deze combinatie was maar een voorbeeld.
Ik heb ook wel shirtjes die mijn buik bedekken,en bloesjes.
Verder loop ik alleen maar op hakken,en hoge laarzen
ik ben het ook ermee eens dat ik de zin over de
kleding van Zeeman anders had verwoord.[/quote]
Tja wat dingen verwoorden betreft,ik ben nou eenmaal erg direct.
En ik weet dat dat niet altijd word gewaardeerd.
Maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend.
donderdag 3 januari 2013 om 21:44
quote:Geraldine schreef op 03 januari 2013 @ 21:39:
Nee,ik ben niet kapotgetraind.Zo zie je maar,een taalfout.Ik schrijf hier in een taal die niet de mijne is.Doorgetraind in het Duits is iets anders dan in het Nederlands.Maar goed,van fouten leer je.Bedankt voor je uitleg!
Wat is trouwens een Nickelson?
Een Nickelson is een `plastic´ jas met een bontrandje.
Google:
Nee,ik ben niet kapotgetraind.Zo zie je maar,een taalfout.Ik schrijf hier in een taal die niet de mijne is.Doorgetraind in het Duits is iets anders dan in het Nederlands.Maar goed,van fouten leer je.Bedankt voor je uitleg!
Wat is trouwens een Nickelson?
Google:
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
donderdag 3 januari 2013 om 21:46
quote:Geraldine schreef op 03 januari 2013 @ 21:39:
Wat is trouwens een Nickelson?Voor sommige mensen is een nickelsonjas echt heeeeeeeeeeeeeel fout hahaha, gelukkig nieuwjaar to you too
Wat is trouwens een Nickelson?Voor sommige mensen is een nickelsonjas echt heeeeeeeeeeeeeel fout hahaha, gelukkig nieuwjaar to you too
donderdag 3 januari 2013 om 21:50
Ik vind het niet mooi. Maar als jij het mooi vind, super toch.
Maar je kleding stijl zou ik nou niet omschrijven als style hebben en er goed verzorgd uitzien. Eerder als ordinair. Ik moet dan meteen denken aan Kees Flodder. En laat wat jij beschrijft ( korte rokjes enzo) nu net de kledingstijl zijn die verboden is op mijn werk. Dit omdat we een pedagogisch voorbeeld moeten geven en daar passen decollete en korte rokjes niet bij.
Wij mogen alleen rokken vanaf de knie aan. En nee ik werk niet in staphort.
Oh en ik koop klefing bij zeeman, wibra, terstal, tweede hands. Dus nu ben ik een tokkie? Vind ikniet hoor. Heb gewoon geen geld voor dure rotzooi. En als je goed kijkt kun je prima slagen bij.die winkels.
Maar je kleding stijl zou ik nou niet omschrijven als style hebben en er goed verzorgd uitzien. Eerder als ordinair. Ik moet dan meteen denken aan Kees Flodder. En laat wat jij beschrijft ( korte rokjes enzo) nu net de kledingstijl zijn die verboden is op mijn werk. Dit omdat we een pedagogisch voorbeeld moeten geven en daar passen decollete en korte rokjes niet bij.
Oh en ik koop klefing bij zeeman, wibra, terstal, tweede hands. Dus nu ben ik een tokkie? Vind ikniet hoor. Heb gewoon geen geld voor dure rotzooi. En als je goed kijkt kun je prima slagen bij.die winkels.
donderdag 3 januari 2013 om 21:51
quote:piratorarT schreef op 03 januari 2013 @ 21:44:
[...]
Google:
[img]http://www.viceland.com/blogs/nl/files/ ... /fan7.jpeg[/img]
[...]
Google:
[img]http://www.viceland.com/blogs/nl/files/ ... /fan7.jpeg[/img]
donderdag 3 januari 2013 om 21:53
Marilyn,je hebt recht op je eigen mening en moet deze niet onder stoelen en banken steken,dat doe ik ook niet,maar als ik weet dat bepaalde dingen gevoelig liggen dan hou ik er rekening mee en probeer een goede manier te vinden om het te verwoorden omdat ik mensen niet voor hun hoofd wil stoten.Bij sommige dingen maakt het minder uit als je direct bent en verder hangt het ook ervan af wie je voor je hebt.De een kan nou eenmaal meer hebben dan de ander.
Het open rugtop vind ik leuk voor een feestje of inderdaad met een colbert,maar verder moet je het zeker ook zelf helemaal weten wanneer je het aantrekt.Badmeester verwoordt (nu weet ik niet hoe je dat schrijft of met d of t of dt)dit ook zo mooi:Voorop staat dat je vooral moet doen waar jezelf zin in hebt, wat anderen daar ook van moge vinden.
Het open rugtop vind ik leuk voor een feestje of inderdaad met een colbert,maar verder moet je het zeker ook zelf helemaal weten wanneer je het aantrekt.Badmeester verwoordt (nu weet ik niet hoe je dat schrijft of met d of t of dt)dit ook zo mooi:Voorop staat dat je vooral moet doen waar jezelf zin in hebt, wat anderen daar ook van moge vinden.
donderdag 3 januari 2013 om 21:59
Die jassen zijn zo vreselijk lelijk. Worden ook wel vuilniszakjas genoemd.
Kan er niks aan.doen maar ik stel me daar altijd direct bepaalde types bij voor ( inclusief idd die korte rokjes en panterprint).
Van die dingen dat ik denk: wie koopt dat in vredesnaam maar nu weet ik het.
Tja als je daar gelukkig.in word. Maar stijl? Nee en ik denk dat ik niet de enige bent die dat geen mooie stijl vindt.
Kan er niks aan.doen maar ik stel me daar altijd direct bepaalde types bij voor ( inclusief idd die korte rokjes en panterprint).
Van die dingen dat ik denk: wie koopt dat in vredesnaam maar nu weet ik het.
Tja als je daar gelukkig.in word. Maar stijl? Nee en ik denk dat ik niet de enige bent die dat geen mooie stijl vindt.
donderdag 3 januari 2013 om 22:03
quote:Italie_Meisje schreef op 03 januari 2013 @ 21:50:Oh en ik koop klefing bij zeeman, wibra, terstal, tweede hands. Dus nu ben ik een tokkie? Vind ikniet hoor. Heb gewoon geen geld voor dure rotzooi. En als je goed kijkt kun je prima slagen bij.die winkels.En dit probeerde ik eerder ook te zeggen, maar wellicht maak jij meer indruk.
donderdag 3 januari 2013 om 22:09
quote:Italie_Meisje schreef op 03 januari 2013 @ 21:50:
Ik koop ook soms tweedehands kleding.Heb een paar maanden
geleden een leuke winkel ontdekt.Koop overal en nergens,soms
duur,soms goedkoop en veel in de uitverkoop.En natuurlijk zie je er niet eruit als een tokkie. Laat je niets aanpraten!
Ik koop ook soms tweedehands kleding.Heb een paar maanden
geleden een leuke winkel ontdekt.Koop overal en nergens,soms
duur,soms goedkoop en veel in de uitverkoop.En natuurlijk zie je er niet eruit als een tokkie. Laat je niets aanpraten!
donderdag 3 januari 2013 om 22:14
Doe ik ook niet hoor Geraldine. Denk dat to ook al heel lang niet meer bij zeeman is geweest aangezien ze het over slobbertruien en wijde broeken heeft. Die tijd is geweest, ze hebben nu ook best leuke dingen.
Eigenlijk vind ik juist wel leuk het is echt een.uitdaging om overal en nergens te neuzen en op jacht te gaan naar dat leuke tweedehands truitje.
Eigenlijk vind ik juist wel leuk het is echt een.uitdaging om overal en nergens te neuzen en op jacht te gaan naar dat leuke tweedehands truitje.