:duckie: we kletsen door in topic nr 11

02-11-2012 15:41 2539 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:duck-nijn schreef op 23 augustus 2012 @ 13:09:

We kletsen lekker door! Met ons 11e topic alweer!

Vervolg van

Stoppen met anticonceptie in 2010 -

2010 - Stoppen met anticonceptie - DEEL 2

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's #2 :duckie:

:nijn: Topic 5! We kletsen gezellig door *2010*

:nijn: Topic 6, zwangerschapswens en babypraat

Duck en nijn, we kletsen vrolijk verder Topic 7

Duck & Nijn, we kletsen vrolijk verder Deel 8

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest word je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepje32 31-05-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-20132 april 20 weken echo

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

16-01-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201020-03-2011

It's a GIRLEmybeeb

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
@raar goed gedaan!

@lil hoe gaat het met Lilkl?

@choc zag de foto's leuk!

#meet zal vandaag nog proberen kan alleen via laptop

Zo even baar bos met vriendin,als Johtje tenminste nog wakker wordt...slaapkoppie
Jeetje hangt erwat in de lucht ofzo? Hier ook al een brakke nacht achter de rug!

Oh ja en gelukkig nieuwjaar meiden! Ik looop natuurlijk weer achter, maar Tboy deed er nog even een dubbele oorontsteking bij net voor oud en nieuw en slaapt sindsdien niet meer lekker door... dramas dramas..; Ik ben lekker moe.

hey ik heb een vraag, blijkbaar krijgen zwangere dames bij de verloskundige een zwangerschapskoffertje, hebben jullie dat gehad?

Ik woon niet in Nl natuurlijk dus ik heb geen idee wat je allemaal als marketingopties hebt (ben aann het kijken voor mn nieuwe werk) Ik ga aan mn baas vragen of ik naar de negen maanden beurs mag haha...

Verder nieuws... helemaal niets. Mijn leven is een beetje een saaie soep op het moment. We hebben wel een leuk avondje gehad met O&N maar nou ook weer niet van de fantastisch...

Ik werk veel, studeer de momenten dat ik pauze heb en als ik thuiskom wil Tboy mn aandacht en als hij (om half negen) in bed ligt is Fransman aan de beurt... ik wilde van de week weer een schilderij afmaken, maar verder dan wat groen op de achtegrond ben ik niet gekomen..... Zucht... waar is ik?
Raar, ik ben gisteravons bij Tboy in zn kamer gaan zitten. Hij probeerde wel in slaap te vallen, maar ik denk dat hij een beetje van slag is (valt normaal na zn fles in slaap). Ik denk wel dat ik binnekort de avondfles niet meer in bed geef zodat hij echt leert inslapen zonder .. maar ja in de middag slaapt hij ook zonder fles.

Vanacht werd hij wakker om half drie...oh ja en ook om één uur.. het zal wel een sprong + onrust na ziekte zijn.. hoop ik.. anders gaan we de Rare methode toepassen!

Lilly, wat een spanning zo om je heen.. En Tboy krijgt tegenwoordig ipv een zetpil een sinaspril. de dosering is een stuk lager en hij vind het lekker. Hier heb je van die drankjes en dat mot meneer niet...

Ik ga weer proberen mee te schrijven meiden.. promissed!
fijn dat jullie goed geslapen hebben raar. Ik ben gewoon een watje want dat laten huilen past echt niet bij mij. Dan zit ik er nog liever naast. Maargoed, dat is ook omdat dat bij teepzoon nu eenmaal goed werkte. Hopelijk werkt het voor jullie wel, ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat. Kan ook best zijn dat ik mijn ideeen straks weer bijstel bij de tweeling omdat regelmaat wellicht weer belangrijker gaat worden om het vol te houden. Ach, je volgt je gevoel he? Wij hebben trouwens geen vaste bedtijd, maar wel een uiterlijke tijd. Dus uiteindelijk ligt hij tussen 18.30 en 19.30 uur. We kijken daarin wel of hij al heel moe is of na het eten nog lekker wil spelen.

Hoe is het met lilykl? Hopelijk heeft hij lekker geslapen en is het wat beter nu? Sterkte ermee!

@frans: ik heb geen koffer ofzo gehad. Maar ik ben nu ook in het ziekenhuis natuurlijk. Bij mijn vorige vk kreeg ik wel een soort pakket bij de intake, met allerlei reclame erin. Dat was toen vooral van lokale aanbieders van geboortekaartjes, kleding ed. In Nederland zijn wel de dozen vrij populair van de Prenatal (die krijg je bij 7 maanden, blije doos en na geboorte, babydoos) maar je hebt ze ook van Felicitas en van allerlei drogisten. Volgens mij heb je het wel erg zwaar met alle ziektes om je heen, hoe is het met Fransman? Knuffel meid!

Ik heb helaas sinds gisteren heel erge hoofdpijn. Echt heel heftig. Heb gisteren maar een paracetamol genomen voor het slapen en redelijk geslapen maar nu is het weer in volle hevigheid terug. Ben ik te druk ofzo of is er iets mis? Misschien morgen even de gyn bellen?
Teep, ik zou bellen. Hoofdpijn zal 9 van de 10 x onschuldig zijn, maar het kan een teken zijn van zwangerschapsvergiftiging.

Zeker ook omdat je aangeeft dat het erge hoogdpijn is zou ik voor de zekerheid bellen.

Frans, wat een drukte en zorgen heb je. Rustig aan, we lezen vanzelf weer meer van je!

Wat zijn je plannen dan rondom de zwangerschapsdozen?

Lily, ben ook benieuwd hoe het met kleuter gaat??
Marloes, lukt het voortbewegen een beetje???

Pink? Piiiiiiiink???
Ik ben me toch ziek geworden op mijn werk. Er heerst forse buikgriep en binnen 1 uur ging ik van fit naar kots en diaree. Lig nu in bed, mijn dienst is overgenomen. Voel me strontziek en klote omdat ik naar huis ben gegaan.

Blehhhhhhh
Ach Joda, hopelijk een 1daagsvirusje. Beterschap!
Ach Joda, ik hoop inderdaad dat het een korte variant is! Sterkte!

Ik heb gebeld hoor disc, heb vanmiddag een terugbelafspraak met gynaecoloog. Sowieso dinsdag controle maar misschien besluiten ze dat ze me dan toch liever eerder zien. Heb me toch maar over dat stomme gevoel heen gezet dat ze je misschien een zeikerd vinden. Mijn kinderen zijn VEEL belangrijker dan dat.
Haha, Teep is altijd heel makkelijk om iets te adviseren. Maar zelf ben ik ook heel terughoudend in bellen. Maar wat je zegt je moet nu ook in het belang van je kindjes denken, dus goed dat je het hebt gedaan!

Nog steeds hoofdpijn?
De gynaecoloog heeft terug gebeld. Voorlopig even rustig aan doen en iedere 6 uur twee paracetamol innemen. Als het zaterdag niet weg is moet ik het ziekenhuis weer bellen. Afwachten dus. Vanavond vroeg naar bed, misschien zijn de feestdagen toch wat teveel geweest.
Fijn dat je contact hebt gehad. Heb je morgen een rustig dagje?
Ik moet in principe werken en de afspraak was dat ik deze week 75 procent zou werken, dus 6 uur. Ik denk dat ik het morgen gewoon aankijk en er desnoods weereen half dagje van. Maandag heb ik sowieso een afspraak met bedrijfsarts, ik hoop wel wat betere afspraken te krijgen met betrekking tot opbouwen en ook straks weer afbouwen van uren.
Hallo!

Hi Frans, soms is het gewoon even druk. We hebben het allemaal. Komt goed! Hier heet het pakket 'de blije doos'. Geen idee waarom, want na een bevalling heb je alles behalve een blije doos .

Joda heeft op H poging 3 voor meet 3 ingevuld. Wie volgt??? Vertel ook graag of je een weekenddag ziet zitten!

We gaan voor een voor 1 april gezien de dragende chica's.

Hier jufzoonpo dagje opvang en ik van alles gedaan. Morgen wordt de auto gekeurd.... altijd weer spannend. Verder met de poes naar de dierenarts geweest. Gaat ons weer 300,- kosten, want deze meneer heeft een totaal ontstoken bek. Heerlijk na de rekeningen van vorige maand van de dode kat .

Vanmiddag in Emy-city geweest naar zieke collega.

Morgen even 's ochtends naar het werk en 's middags iets leuks met jufzoon. Mijn lieve papa brengt me naar het werk gezien de autoloosheid. Jufzoon is bij mijn moeder.
Een zoon!
Jeetje teep, zakt het al?

Frans, ik heb ook geen koffertje gekregen.......... wat voor koffertje is dat dan? Ik heb wel weer zo'n felicitas box besteld......

Kleuter heeft een redelijke nacht gehad en voelde zich vanmorgen wel weer heel wat. Hij had geen koorts meer en wilde wel naar de bso. Helaas storte hij daar na de lunch weer in en toen heeft oma (nogmaals ik zou echt niet weten wat ik zonder mijn moeder moest....) hem opgehaald. Nu ligt hij net als gisteravond weer als een dood vogeltje naast me. Koorts en blaffen. Ik ga morgen de ha bellen.

Jij ook beterschap joda!

En hoe is het met discoboy?m
Oh ja, zal zo datumprikker invullen, ik vind weekend ook prima, missvhien wel beter juist......
Ben als een blok in slaap gevallen. Voel me wel wat beter, nog wat kotserig, maar niet meer zo koortsig. Poeh, hopelijk was dit 'effe van het padje' en niet die virus.

@raar: hoe gaat het vandaag? Naar bed, part 2

@teep: goed dat je gebeld heb, je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

@juf: auto apk is altijd 'een dingetje', mijne is nu voor het 2de jaar helemaal goedgekeurd........wat wel een heul klein beetje jammer is want we hadden afgesproken dat ik een nieuwe zou krijgen bij afkeuring/teveel kosten. En nu...tja, ik doe geen goede auto weg dus rij ik er nog een jaartje in.

@lilly: *doet een rondedansje voor Lilly-moeder...inhaken!* ik verzucht ook vaak dat mijn ouders zo liefen flexibel zijn. Ik heb laatst een heel tof kadot'tje voor mijn pa gekocht. Een prentenboekje over een opa die zijn naam heeft, dus bv 'opa piet en de gestreepte tijger', bijna huilen weer joda-papa is ook een jankert geworden sinds hij over de 60 is

Ga even een soepje naar binnen lepelen.
Ahhhh dat is ook wel heul zoet joda! En hopelijk knap je heel snelop. Er dwalen hele rare virusjes rond hoor ik om me heen.

Rare zoon heeft er dit keer geen anderhalf uur over gedaan maar maar een uur. Het is dus sneller, maar nog steeds vind ik het erg zielig om te horen. Rare man heeft het weer gedaan, ik heb een beetje snikkend widm gekeken. En ik weet wie de mol is. Tenminste, ik heb een hele goede aanwijzing die naar twee mensen leidt. Wie van die twee het is, daar kijk ik morgen even de aflevering voor terug. Kijken jullie ook weer?
Joda, bij mij duurde het 1 dag, en idd wel nog een tijd een rare buik gevoel.....bluh...... hoop voor je dst je morgen beter bent! Nu wel helemaal goed dat de meet wordt verplaatst!

Ik kijk ook widm! Maar heb nog geen aanwijzing gezien.....zat ook 1/2 op de tablet......

Top dat het sneller gaat met rare zoon!
Hey meiden het lukt me niet goed om bij te lezen. Pink meisje is al een rijdje onrustig in de nacht.. Vaak wakker en krijsen als of ze vermoord word, dat doet ze bijna met alles :-s mijn buren hebben zelfs aan gebeld om te vragen if alles wel oke is. Ze is ook echt veranderd in een driftkikker alles gooien slaan.. En als ze haar zin niet krijgt krijsen en zich op de grond laten vallen.. Als of de wereld vergaat bah echt niet leuk... Ze is tussendoor als ze normaal is ultra lief aaien kussen hand kusjes ons voeren hopelijk is het een fase die heeeeel gauw gaat stoppen. Haar zusje is ook best een huilie metk ik, die wil de hele dag gedragen worden en gevoerd, heb haar net 1,5 uur aan de borst gehad maar mw is niet verzadigd klokt nu gewoon een flesje van 150 cc weg als of ze de hele dag niet kreeg. Zo gaat het de hele dag.. Best vermoeiend. Ik heb wel melk want ik kolf het vaak af als ze een dutje doet om een voorraad aan te leggen maar die voorraad zuipt ze een uur later zo weg.. Ze groeit ook als een gek dus zal daar wel door komen. De 7e is mij verlof al afgelopen gelukkig heb ik nog 4 weken vak. Ik zie er aan de ene kant erg tegen op. Ben nog erg emo door dat ene gedoe van laatst vlak na de geboorte van baby en natuurlijk van sterf geval. En van de uk die me tijd op slokt. Probeer al van af 20:30 tijd te krijgen om te gaan douchen zucht. Deze week is echt ff kak. Nou hoop dat ze ff door drinkt want me hele lijf jeukt hehe
Ahhhh pink! Heftige periode! Wat betreft grote pink, dat is denk ik voor veel van ons wel herkenbaar hoor.

Misschien een kleine troost..... lilydr zit ook echt in die fase. Stort zichzelf regelmatig op de grond, alsof de wereld vergaat...... gooien is ook zijn nieuwste hobby, waarin m.n. zijn broer doelwit is.

En wat gaat een verlof toch snel voorbij he! Fijn dat je nog vakantie hebt! Probeer de komende weken ook wat dingen voor jezelf te doen. Krijg je weer energie van en dan ben je weer even iemand anders dan alleen mamapink.

Je hebt veel meegemaakt de afgelopen tijd en ik vind het al lang knap hoe je met alles dealt! Xxxx
@juffertje

Dierenartsbezoekjes zijn echt niet leuk, voor de beesten zelf niet en voor je eigen portemonnee niet :-/

@joke

Hoe is het? Al weer wat opgeknapt?

@marloes

Hoe is het met jou?

Red je je een beetje met marloeszoon?

@pink

Kan me zo goed voorstellen dat je het even gehad hebt....

Hopelijk is een fase, maar zoo geen leuke fase!

Wat betreft minipink lijkt het net een beetje op toen bij minichoc.

Alleen hij groeide toen niet goed.

Wilde de hele dag en nacht door drinken en viel dan weer in slaap aan de borst. Wanneer hij wakker was huilen omdat hij wou drinken..

Toen wilde ik gaan bijvoeden met een flesje en dronk meneer bijna een hele voeding op na drie kwartier aan de borst te hebben gedronken.

Na dit 2 keer te hebben gedaan overgegaan op kunstvoeding en toen was hij in 1 keer een super tevreden mannetje...

Maar goed minipink groeit wel goed dus het is eigenlijk niet te vergelijken denk ik..

Bleh we moeten straks op verjaardagsvisite, zo geen zin in..

Zo af en toe ben ik echt heel blij met chocboy z'n slaapjes en dergelijke, kunnen we snel weer naar huis :-D
Ach pinkie toch... Idd, leuke fase, we hebben hem nu volgens mij bijna allemaal, al klinkthet bij jou nog wat heftiger. Wrsch een pittig karaktertje. Best te doen, als je er niet ook nog een baby bij hebt. Hier wordt ook meer gegooid dan vroeger, vooral met vies bestek... Zucht. En gillen ook. Dodelijk vermoeiend.

Wat betreft minipink... Het klinkt alsof je melk wel lekker vult, maar alsof ze niet hard genoeg live zuigt. Is dit al de hele tijd of is het pas geleden veranderd? Je zou bijna denken dat je live voeden dan moet laten zitten en alleen kolvenof idd op bv overgaan, maar kan me voorstellen dat je dat niet wilt. Misschien eens een lactatiekundige inschakelen? Hoe wil je dat eigenlijk na je verlof doen? Kolven? Dikke knuffel iig, het valt niet mee.

Rare zoon heeft na zijn uurtje gillen gisteravond weer gewoon de hele nacht doorgeslapen. Zo fijn! Ondertussen ben ik wel doodmoe, maar dat is meer de moeheid die er weer uitkomt denk ik. Dit wordt een thuishangdag samen. Zondag weer klussen met opa en oma.
Pff raartje zwaar zo. Maar fijn dat het gillen 'maar' een uurtje was gisteren. Hopelijk zet t door en doorbreek je zijn gedrag. Marloeszoon heeft zo 1 keer per 1,5 week zo'n bui, dan gaat hij echt niet slapen, al laat je hem 1,5 uur huilen.. En af en toe een 'tanden' nachtje. Slaapt nu vaker tussenin. Moet ik eigenlijk niet doen. Nouja, marloesman gaat er nu iedere keer uit, dus die is dan doodop, dus snap wel dat hij hem dan tussenin ligt.

Beterschap voor de kleuter Lil! En gewoon een keertje extra naar vk om te luisteren hoor als je t niet vertrouwd!

Joda beterschap!

Frans, wij kregen bij intake bij vk tas met allemaal reclame / monstertjes e.d.

Widm ga k ook kijken, gisteravond geen tijd dus heb t opgenomen, ga er vanavond voor zitten.

Heftig Pink. Doe rustig aan, fijn dat je nog even vakantie hebt. Logisch dat de stress eruitkomt na alles wat je hebt meegemaakt. Dikke knuffel!

Gehuild, afgelopen woensdag, was voor het eerst alleen met Marloeszoon sinds val. Op zijn normale tijd (ben ook erg van vaste slaaptijden) legde ik hem in bed en wilde niet slapen. Ben was op gaan vouwen en kwartiertje laten huilen. Toen uit bed gehaald en maar even bij mij op bed gelegd. Ook janken. Toen weer in eigen bed. Toen weer naar beneden. Na 2 uur was ik bekaf en had zo'n pijn van het traplopen met hem. Ik kan het nu wel maar het doet erg veel pijn. Dus als marloesman thuis is doet hij al het traploopwerk. Been gaat wel vooruit, heb brace er maar afgedaan omdat ha zegt dat t dan sneller hersteld. Daardoor wel meer pijn maar ga wel vooruit. Gisteren naar brievenbus gelopen ( = 3 min) zonder krukken (met slepend been dat wel). Ik trots. Buurvrouw komt buiten, he wat loop jij slecht.. Haha. Kan 14 jan pas in zh terrecht, dus tot die tijd werk ik thuis. Saai zonder collega's maar het is even niet anders.
Jeetje Marloes, vervelend hoor zo'n been... skiën is gewoon levensgevaarlijk. Maar wel leuk!

Ja ik denk dat sommigen hier dezelfde fase doorlopen want Tboy is gewon niet gezellig. Terwijl hij echt de vrolijkheid zelf is normaal. Huilen bij in bed gaan, huilen bij uit bed gaan, niet aan willen kleden, niet willen spelen, gillen om de ipet stampij maken als het niet snel genoeg gaat... pff... de dreumes puberteit joepie!

Ik heb gister meneer in zn bedje laten huilen want als ik naar hem toega dan wordt het zware hysterie! na een uurtje murmelen sliep hij eindelijk in.

Kon ik even lekker een schilderij verder afmaken...

Even drie uurtjes voor mij mij mij.... dat gebeurt niet vaak.

Fransman is weer geoereerd aan zn hand, arm ding, het was ontstoken... ik vind het wel heel zielug hoor, maar ik ben die zieke echtgenoot een beetje af... erg he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven