Welke auto rij jij?
vrijdag 4 januari 2013 om 16:36
Naar aanleiding van het vrouwen achter het stuur topic en gezien we geconstateerd hebben dat hier alleen maar vrouwen schrijven die geweldig kunnen autorijden én parkeren wil ik ook wel weten: welke auto rijd jij? Ohja en ben je vrouw of man natuurlijk, en hoeveel rij je gemiddeld?
En dan zullen we zien of we die leasebakkers eruit kunnen pikken
En dan zullen we zien of we die leasebakkers eruit kunnen pikken
vrijdag 4 januari 2013 om 16:56
Woonachtig in The States..
Hier is het groot , groter grootst.
Wij hebben een Dodge ram 3000, vriend noemt hem The boadskap auto , zijn vertaling van de boodschappen auto. Voor het dagelijks gebruik heeft hij een Mercedes CLK , ik rij in een Mercedes A-klasse. Alle 3 lease, zijn auto's nieuw de mijne 2de hands lease. Iedereen met een creditcard kan hier auto's naar harten lust lease.
Hier is het groot , groter grootst.
Wij hebben een Dodge ram 3000, vriend noemt hem The boadskap auto , zijn vertaling van de boodschappen auto. Voor het dagelijks gebruik heeft hij een Mercedes CLK , ik rij in een Mercedes A-klasse. Alle 3 lease, zijn auto's nieuw de mijne 2de hands lease. Iedereen met een creditcard kan hier auto's naar harten lust lease.
vrijdag 4 januari 2013 om 16:56
Een renault megane.
Ik rijd amper. Het moet echt met bakken uit de lucht komen, wil ik 'm pakken. Met sneeuw pak ik 'm al helemaal niet, want dat vind ik eng. Als ik rijd, dan is het van het ene dorp naar het andere. Bij voorkeur 's avonds als het niet zo druk is.
Inparkeren doe ik niet aan en ik ga ook niet ergens heen waar ik nog niet eerder ben geweest.
Meestal heeft mijn man de auto mee naar zijn werk, dus dan hoef ik ook niet te kiezen.
Vrees dat ik het gemiddelde hier behoorlijk naar beneden haal.
Ik rijd amper. Het moet echt met bakken uit de lucht komen, wil ik 'm pakken. Met sneeuw pak ik 'm al helemaal niet, want dat vind ik eng. Als ik rijd, dan is het van het ene dorp naar het andere. Bij voorkeur 's avonds als het niet zo druk is.
Inparkeren doe ik niet aan en ik ga ook niet ergens heen waar ik nog niet eerder ben geweest.
Meestal heeft mijn man de auto mee naar zijn werk, dus dan hoef ik ook niet te kiezen.
Vrees dat ik het gemiddelde hier behoorlijk naar beneden haal.
vrijdag 4 januari 2013 om 16:57
Ik rijd een Hyundai Getz, 1.4. Ik denk dat ik er nu nog hooguit 2000 km per jaar mee rijd omdat werk dichtbij huis is gekomen en ik nu dus weer lekker op de fiets ga. Helaas staat de auto dus nu grotendeels stil en word alleen nog gebruikt voor boodschappen en training/wedstrijden kinderen.
Partner rijdt grote zakelijke auto dus daar rijden wij de gezinskilometers mee.
Partner rijdt grote zakelijke auto dus daar rijden wij de gezinskilometers mee.
Ik doe mijn best
vrijdag 4 januari 2013 om 16:57
vrijdag 4 januari 2013 om 16:59
vrijdag 4 januari 2013 om 17:03
vrijdag 4 januari 2013 om 17:05