Welke auto rij jij?
vrijdag 4 januari 2013 om 16:36
Naar aanleiding van het vrouwen achter het stuur topic en gezien we geconstateerd hebben dat hier alleen maar vrouwen schrijven die geweldig kunnen autorijden én parkeren wil ik ook wel weten: welke auto rijd jij? Ohja en ben je vrouw of man natuurlijk, en hoeveel rij je gemiddeld?
En dan zullen we zien of we die leasebakkers eruit kunnen pikken
En dan zullen we zien of we die leasebakkers eruit kunnen pikken
vrijdag 4 januari 2013 om 17:08
Ford Mondeo station, ik rij zo'n 20.000 per jaar, man 15.000. Ik rij overal, dag en nacht, en weet mijn station in gaatjes te proppen waar sommigen met een Panda nog moeite mee zouden hebben . Één keer schade gereden, maar als ik het doe, doe ik het goed :-/ hele zijkant lag open, kon de parkeergarage niet uitkomen door een auto die zich nogal rot tegen de mijne had gezet. Die had mijn auto al beschadigd, en ik maakte het nog een beetje erger. Diegene had wel zijn nummer achtergelaten, dus alles is op zijn verzekering gegaan, ondanks mijn bekentenis dat ik zelf de schade nog wat erger gemaakt had toen ik uit probeerde te rijden.
vrijdag 4 januari 2013 om 17:08
Ja de Amerikanen zijn inderdaad goed in zeuren over de benzine prijzen. Maar als je zegt dan koop je toch een kleine zuinige auto zeggen ze. You are making jokes right!? / Fuck you!
Mijn vriend kan ook zo heerlijk afgeven over de auto's die hier rond rijden.
Mijn buurman wint de 2-auto's-combinatie; hij heeft een hummer en een prius.
Mijn vriend kan ook zo heerlijk afgeven over de auto's die hier rond rijden.
Mijn buurman wint de 2-auto's-combinatie; hij heeft een hummer en een prius.
vrijdag 4 januari 2013 om 17:11
vrijdag 4 januari 2013 om 17:13
Toyota Landcruiser, automaat (mijn droomauto!!).
Vrouw.
Geen idee hoeveel km ik rijd, niet zoveel. Ik schat zo'n 5000-10000 per jaar? Ligt er aan hoe vaak ik naar NL rijd en hoeveel lange(re) ritjes ik heb. Meestal rijd ik korte afstanden.
Maar wel op steile bergwegen en 's winters 3-4 maanden sneeuw. Een beetje slippen en glad maakt me niet zo bang.
Parkeren daarentegen is lastiger. In NL neem ik liever de Pinda van mijn moeder, die past overal tussen.
Vrouw.
Geen idee hoeveel km ik rijd, niet zoveel. Ik schat zo'n 5000-10000 per jaar? Ligt er aan hoe vaak ik naar NL rijd en hoeveel lange(re) ritjes ik heb. Meestal rijd ik korte afstanden.
Maar wel op steile bergwegen en 's winters 3-4 maanden sneeuw. Een beetje slippen en glad maakt me niet zo bang.
Parkeren daarentegen is lastiger. In NL neem ik liever de Pinda van mijn moeder, die past overal tussen.
vrijdag 4 januari 2013 om 17:19
Opel Astra GT uit 2011 en ja een lease auto
Ben een vrouw en rij 40.000 km pj. Schade nooit gereden, inparkeren geen probleem en boetes rijden ook geen probleem (960 euro totaal afgelopen jaar...)
Dit is trouwens de eerste nieuwe auto die niet weggesleept hoefde te worden voordat er 1000km op de teller stond! (Hiervoor 3x een nieuwe auto gehad die alle drie stuk waren binnen twee weken)
Ben een vrouw en rij 40.000 km pj. Schade nooit gereden, inparkeren geen probleem en boetes rijden ook geen probleem (960 euro totaal afgelopen jaar...)
Dit is trouwens de eerste nieuwe auto die niet weggesleept hoefde te worden voordat er 1000km op de teller stond! (Hiervoor 3x een nieuwe auto gehad die alle drie stuk waren binnen twee weken)
vrijdag 4 januari 2013 om 17:23
vrijdag 4 januari 2013 om 17:28
Opel Omega Station, 2.5 turbo diesel.
De krassen die erop zitten zijn niet van mij, de auto is nu 8 jaar van mij en ik heb 3x iemand achter me gehad die bellen belangrijker vond dan uitkijken... En een keer te maken gehad met een heule grote vrachtwagen die eigenlijk dat straatje niet inmocht en mij dwong om erg dicht langs een paaltje te rijden. Maar de chauffeur had het zweet in zijn oksels klotsen en mijn auto is inmiddels 12 jaar oud. Ik heb er dus geen drama van gemaakt, de auto is er voor mijn gemak, niet andersom.
Eén keer een boete voor het niet plaatsen van de parkeerschijf en één keer voor 4 km te hard rijden. Dat vond ik wel zuur, als ik geweten had dat ze daar stonden had ik er 10 km van gemaakt want ik had haast.
Ik rijd rond de 10.000 km per jaar.
De krassen die erop zitten zijn niet van mij, de auto is nu 8 jaar van mij en ik heb 3x iemand achter me gehad die bellen belangrijker vond dan uitkijken... En een keer te maken gehad met een heule grote vrachtwagen die eigenlijk dat straatje niet inmocht en mij dwong om erg dicht langs een paaltje te rijden. Maar de chauffeur had het zweet in zijn oksels klotsen en mijn auto is inmiddels 12 jaar oud. Ik heb er dus geen drama van gemaakt, de auto is er voor mijn gemak, niet andersom.
Eén keer een boete voor het niet plaatsen van de parkeerschijf en één keer voor 4 km te hard rijden. Dat vond ik wel zuur, als ik geweten had dat ze daar stonden had ik er 10 km van gemaakt want ik had haast.
Ik rijd rond de 10.000 km per jaar.