Paroxetine en brufen 600

vrijdag 4 januari 2013 om 22:11
Mijn verstandskies is getrokken en heb brufen 600 meegekregen en omeprazol omdat ik ook seroxat slik.
Nu heb ik de omeprazol bij een vriendin laten liggen (zij kwam mij halen bij het ziekenhuis). Erg stom..
Zij is niet thuis en kan het morgen pas brengen.
Zou het erg zijn om brufen 600 een keer zonder omeprazol te slikken en morgen gelijk een te nemen? Ik verga van de pijn
Ik heb de hap al geprobeerd te bellen, maar sta al heel lang in de wacht.
Nu heb ik de omeprazol bij een vriendin laten liggen (zij kwam mij halen bij het ziekenhuis). Erg stom..
Zij is niet thuis en kan het morgen pas brengen.
Zou het erg zijn om brufen 600 een keer zonder omeprazol te slikken en morgen gelijk een te nemen? Ik verga van de pijn
Ik heb de hap al geprobeerd te bellen, maar sta al heel lang in de wacht.

vrijdag 4 januari 2013 om 22:18
Heeft dit medicijn een wisselwerking met andere medicijnen?
Ontstekingsremmende pijnstillers, zoals ibuprofen, diclofenac, acetylsalicylzuur en naproxen. Deze medicijnen kunnen bijwerkingen op de maag veroorzaken, zoals een maagbloeding. Gelijktijdig gebruik van paroxetine vergroot de kans op deze bijwerkingen. Gebruik daarom liever paracetamol als pijnstiller. Die heeft dat nadeel niet. Wees extra alert als u toch paroxetine samen met een ontstekingsremmende pijnstiller moet gebruiken, en raadpleeg uw arts bij maagklachten. Meestal adviseert de arts u een maagbeschermer te slikken om maagklachten te voorkomen. Overleg met uw arts of dat bij u nodig is.
Gewoon wachten tot je er door komt bij de artsenpost.
Ontstekingsremmende pijnstillers, zoals ibuprofen, diclofenac, acetylsalicylzuur en naproxen. Deze medicijnen kunnen bijwerkingen op de maag veroorzaken, zoals een maagbloeding. Gelijktijdig gebruik van paroxetine vergroot de kans op deze bijwerkingen. Gebruik daarom liever paracetamol als pijnstiller. Die heeft dat nadeel niet. Wees extra alert als u toch paroxetine samen met een ontstekingsremmende pijnstiller moet gebruiken, en raadpleeg uw arts bij maagklachten. Meestal adviseert de arts u een maagbeschermer te slikken om maagklachten te voorkomen. Overleg met uw arts of dat bij u nodig is.
Gewoon wachten tot je er door komt bij de artsenpost.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 4 januari 2013 om 22:23
quote:jetfreggel30 schreef op 04 januari 2013 @ 22:21:
Nee BGB, geen medicijnen gestudeerd. Wel exact dezelfde medicatie gehad.Met dezelfde bijsluiter als die ik net opgeGoogled heb, neem ik aan? Waarin staat dat je er een maagbloeding van zou kunnen krijgen?
Nee BGB, geen medicijnen gestudeerd. Wel exact dezelfde medicatie gehad.Met dezelfde bijsluiter als die ik net opgeGoogled heb, neem ik aan? Waarin staat dat je er een maagbloeding van zou kunnen krijgen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

vrijdag 4 januari 2013 om 22:40
Ik heb pas omeprazol gekregen toen ik er last van mn maag van kreeg. Heb het beide de seroxat en de brufen (voor meerdere weken zelfs )samen gebruikt. Toen ik maagpijn begon te krijgen na een week of 2/3 heb ik er dus een maagbeschermer bij gekregen.
1 keer zonder maagbeschermer kan echt geen kwaad.
1 keer zonder maagbeschermer kan echt geen kwaad.