wat eten we vandaag-telegramstijl Deel 2
vrijdag 28 december 2012 om 16:57
Gehaktballetjes met groenten en mozarella uit de oven (Jamie), orzo met citroen, room, ei en parmezaan (Nigella) en salade (Yet). Toe een kaasplank en wat oude donkere sherry (Pedro Ximinez).
En ik laat nog even verse ciabatta halen, voor erbij - om te neutraliseren, want ik vrees dat het vrij vet wordt.
En ik laat nog even verse ciabatta halen, voor erbij - om te neutraliseren, want ik vrees dat het vrij vet wordt.
zondag 30 december 2012 om 21:02
Soft taco's met 50/50 rundergehakt en linzen. Anders eet je zoveel vlees En verder sla, tomaat, ananas, paprika, ui, salsa, knoflooksaus, kaas, witte rijst, etc.
Toe chocomelk met slagroom voor de kinderen en irish coffee voor ons. Met taaipopjes, Aachener printen en chocopepernoten (we zijn niet van die snoeperds, met een beetje pech hebben we nog chocoladeletters in mei).
Toe chocomelk met slagroom voor de kinderen en irish coffee voor ons. Met taaipopjes, Aachener printen en chocopepernoten (we zijn niet van die snoeperds, met een beetje pech hebben we nog chocoladeletters in mei).
maandag 31 december 2012 om 09:44
Vanavond worden een soort van hapjes/tapas (rommeltje van van alles en nog wat)
Zelfgemaakte tomatensoep, aardappelslaatje, gevulde eieren, gevulde komkommer met tonijn, tomaatjes en champignons met kaas gevuld, gehaktballetjes, kipspiesjes, quiche, worstrolletjes, bladerdeeg met peer en gorgonzola en een rolade.
Heb me gister een dagje goed vermaakt in de keuken
Zelfgemaakte tomatensoep, aardappelslaatje, gevulde eieren, gevulde komkommer met tonijn, tomaatjes en champignons met kaas gevuld, gehaktballetjes, kipspiesjes, quiche, worstrolletjes, bladerdeeg met peer en gorgonzola en een rolade.
Heb me gister een dagje goed vermaakt in de keuken
woensdag 2 januari 2013 om 09:30
Gisteren schnitzels, risotto met erwtjes en salade. Oh en gepureerde soep van tomaten en geroosterde paprika's vooraf en een oliebol toe.
Vandaag gemarineerde kippenpoten uit de oven, frietjes, satésaus en zelfgemaakte appelcompote (ik denk met wat mango erdoor want er zijn er een paar erg rijp).
Voor de liefhebbers ijs toe.
Vandaag gemarineerde kippenpoten uit de oven, frietjes, satésaus en zelfgemaakte appelcompote (ik denk met wat mango erdoor want er zijn er een paar erg rijp).
Voor de liefhebbers ijs toe.
zaterdag 5 januari 2013 om 09:13