zo! dat zit erin dus!

05-01-2013 17:33 123 berichten
Van de week las Ik REM artikel over wat vrouwen in hun tas hebben. De gemiddelde tas weegt 2,4 kg. De mijne 2 kg. Het record stond i 9 kg! Wat zou ze dan in haar tas hebben?

In mijn tas kan je dit vinden:

portemonnee

buskaart

sleutels

mobiel

paspoort

rijbewijs

een hoesje met al de klantenkaarten

een boek of tijdschrift

deodorant

kauwgum

paracetamol

notitieboekje

pen

boodschappentas

wat zit er in je tas?
toen ik jong en onnozel was,had ik niet eens een tas.Een buskaartje, 100 pesetas en mijn id kaart: alles in mijn zak. En toen kreeg ik een vriend. En dan kreeg ik ook een tas, om zijn spullen te sjouwen. Sindsdien is de grootte van mijn tassen met de leeftijd gegroeid. Tegenwoordig moet ik niet alleen zijn spullen sjouwen, maar ook van de kinderen, ds's inclusief. Ik heb vorig jaar zelfs Mefsman zo'n mannentas gekocht, voor zijn troep, maar hij gebruikt het niet. En als ik een kleine tas meeneem, zeurt iedereen dat ik een grotere tas mee moet nemen. En als ik een grote tas meeneem, zeurt iedereen waarom ik altijd zo'n zware grote ding altijd moet sjouwen
portefeuille

sleutels

potlood

gsm

oortjes (voor audio van gsm)
Alle reacties Link kopieren
Dat bedoel ik, mefs. Koop een clutch!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Of zeg dat je ook gebruikte tampons in je tas bewaart, dan wil niemand er meer wat instoppen. Anyhow, ik heb je gemist heksje! De beste wensen nog! xxxx
ook jullie de beste wensen
Portomonee

Sleutels

Mobiel

En mijn boodschappenbriefje als ik deze niet vergeet..
[quote]MEFS schreef op 05 januari 2013 @ 22:00:

toen ik jong en onnozel was,had ik niet eens een tas.Een buskaartje, 100 pesetas en mijn id kaart: alles in mijn zak. En toen kreeg ik een vriend. En dan kreeg ik ook een tas, om zijn spullen te sjouwen. Sindsdien is de grootte van mijn tassen met de leeftijd gegroeid. Tegenwoordig moet ik niet alleen zijn spullen sjouwen, maar ook van de kinderen, ds's inclusief. Ik heb vorig jaar zelfs Mefsman zo'n mannentas gekocht, voor zijn troep, maar hij gebruikt het niet. En als ik een kleine tas meeneem, zeurt iedereen dat ik een grotere tas mee moet nemen. En als ik een grote tas meeneem, zeurt iedereen waarom ik altijd zo'n zware grote ding altijd moet sjouwen :thunder:[/quote]

Je bent nog steeds onnozel dus, niks veranderd
Daar heb je helemaal gelijk in, op de rimpels een grijze haren na...
Mefs, ga naar de uitverkoop. Er liggen nu vast overal afgeprijsde clutches in de winkel.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Clutch is zo'n leuk woord. Clutch. Clutch. Clutch.
quote:MEFS schreef op 05 januari 2013 @ 20:24:

[...]

???????Af en toe tover ik een rood doekje weg
Zo te lezen sleuren jullie een hutkoffer mee
In mijn tas zit:

portemonnee

Sleutels van werk (huissleutels in broekzak)

Paracetamol

gaviscon

Medicijnen (voor Crohn en voor migraine)

kassabonnetjes

smint

kauwgom

blistex

handcrème

tampons

Dit past allemaal in mijn kleine tas.
Ik ga vaak zonder tas de deur uit. Telefoon en sleuteks in mijn broekzak en portemonnee in mijn jaszak.
portemonnee

portefeuille met autopapieren en paspoort ed

hoesje met pasjes/klantenkaarten

mobiel

sleutels thuis

sleutels werk

zakdoekjes

paracetamol

deo

maandverband en tampons

4 lippenstiften

labello

3 winkelwagenmuntjes

verkruimelde liga (gelukkig wel in t plasticje)

bonnetjes/papiertjes

blikje pepermuntjes

kleurenwaaier

pen
- sleutels

- portomonee

- paracetamol en ibuprofen

- bonnetjes

- purol

- lipgloss

- mascara

- overige troep
Portomonee.

Keelsnoepjes.

Sleutels van mezelf.

Sleutels van werk.

Mobiel.

Pen.

Bijbel.

Schriftje.

Heul veul papiertjes.

Memo's van mijn werk.
ik heb nooit een tas bij me
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
wat een leuk topic.

bij mij in de tas:

sleutels,

telefoon

portemonnee

samrtphone (gebruik ik als zakagenda voornamelijk)

tomtom

pennen,

brooddoos met inhoud

fruit

auto papieren

En er verzameld zich spontaan allerlei rotzooi in, hij moet minstens een keer per dag uitgemest worden.
quote:moonenz schreef op 06 januari 2013 @ 22:06:

ik heb nooit een tas bij me Ik héb niet eens een tas
En wat voor tas hebben jullie dan? Ik heb voor kerst van mijn man een HJ de Rooy tas gekregen, formaat IPad. En ik vind het een feest om een nieuwe tas weer in te richten, en dan zo handig mogelijk. Heerlijk. Bijna net zo lekker als seks...
ik heb ongeveer de zak van Sinterklaas. Wat ik in de OP heb geschreven is eigenlijk niet alles. Ik ben veel vergeten.
quote:missmicky schreef op 07 januari 2013 @ 17:52:

En wat voor tas hebben jullie dan? Ik heb voor kerst van mijn man een HJ de Rooy tas gekregen, formaat IPad. En ik vind het een feest om een nieuwe tas weer in te richten, en dan zo handig mogelijk. Heerlijk. Bijna net zo lekker als seks...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven