zo! dat zit erin dus!
zaterdag 5 januari 2013 om 17:33
Van de week las Ik REM artikel over wat vrouwen in hun tas hebben. De gemiddelde tas weegt 2,4 kg. De mijne 2 kg. Het record stond i 9 kg! Wat zou ze dan in haar tas hebben?
In mijn tas kan je dit vinden:
portemonnee
buskaart
sleutels
mobiel
paspoort
rijbewijs
een hoesje met al de klantenkaarten
een boek of tijdschrift
deodorant
kauwgum
paracetamol
notitieboekje
pen
boodschappentas
wat zit er in je tas?
In mijn tas kan je dit vinden:
portemonnee
buskaart
sleutels
mobiel
paspoort
rijbewijs
een hoesje met al de klantenkaarten
een boek of tijdschrift
deodorant
kauwgum
paracetamol
notitieboekje
pen
boodschappentas
wat zit er in je tas?
zaterdag 5 januari 2013 om 22:00
toen ik jong en onnozel was,had ik niet eens een tas.Een buskaartje, 100 pesetas en mijn id kaart: alles in mijn zak. En toen kreeg ik een vriend. En dan kreeg ik ook een tas, om zijn spullen te sjouwen. Sindsdien is de grootte van mijn tassen met de leeftijd gegroeid. Tegenwoordig moet ik niet alleen zijn spullen sjouwen, maar ook van de kinderen, ds's inclusief. Ik heb vorig jaar zelfs Mefsman zo'n mannentas gekocht, voor zijn troep, maar hij gebruikt het niet. En als ik een kleine tas meeneem, zeurt iedereen dat ik een grotere tas mee moet nemen. En als ik een grote tas meeneem, zeurt iedereen waarom ik altijd zo'n zware grote ding altijd moet sjouwen
zondag 6 januari 2013 om 11:11
[quote]MEFS schreef op 05 januari 2013 @ 22:00:
toen ik jong en onnozel was,had ik niet eens een tas.Een buskaartje, 100 pesetas en mijn id kaart: alles in mijn zak. En toen kreeg ik een vriend. En dan kreeg ik ook een tas, om zijn spullen te sjouwen. Sindsdien is de grootte van mijn tassen met de leeftijd gegroeid. Tegenwoordig moet ik niet alleen zijn spullen sjouwen, maar ook van de kinderen, ds's inclusief. Ik heb vorig jaar zelfs Mefsman zo'n mannentas gekocht, voor zijn troep, maar hij gebruikt het niet. En als ik een kleine tas meeneem, zeurt iedereen dat ik een grotere tas mee moet nemen. En als ik een grote tas meeneem, zeurt iedereen waarom ik altijd zo'n zware grote ding altijd moet sjouwen
[/quote]
Je bent nog steeds onnozel dus, niks veranderd
Je bent nog steeds onnozel dus, niks veranderd
zondag 6 januari 2013 om 19:30
portemonnee
portefeuille met autopapieren en paspoort ed
hoesje met pasjes/klantenkaarten
mobiel
sleutels thuis
sleutels werk
zakdoekjes
paracetamol
deo
maandverband en tampons
4 lippenstiften
labello
3 winkelwagenmuntjes
verkruimelde liga (gelukkig wel in t plasticje)
bonnetjes/papiertjes
blikje pepermuntjes
kleurenwaaier
pen
portefeuille met autopapieren en paspoort ed
hoesje met pasjes/klantenkaarten
mobiel
sleutels thuis
sleutels werk
zakdoekjes
paracetamol
deo
maandverband en tampons
4 lippenstiften
labello
3 winkelwagenmuntjes
verkruimelde liga (gelukkig wel in t plasticje)
bonnetjes/papiertjes
blikje pepermuntjes
kleurenwaaier
pen
zondag 6 januari 2013 om 22:24
maandag 7 januari 2013 om 23:47