manuele therapie
zondag 6 januari 2013 om 14:25
Ik heb altijd erg last van hoofdpijn, ben toch maar naar de dokter gegaan en hij verwijst mij door naar manuele therapie.
Heeft iemand hier ervaring mee? wat gaan ze dan precies doen? Dat heeft de dokter niet helemaal duidelijk vertelt.
En ik twijfel of het wel echt zou werken.
Mijn hele rug en nek zitten vast en daar krijg ik nu de laatste dagen echt veel last van.
Heeft iemand hier ervaring mee? wat gaan ze dan precies doen? Dat heeft de dokter niet helemaal duidelijk vertelt.
En ik twijfel of het wel echt zou werken.
Mijn hele rug en nek zitten vast en daar krijg ik nu de laatste dagen echt veel last van.

zondag 6 januari 2013 om 15:57
Kun je niet beter naar een fysio gaan? Die kan beter beoordelen of het bijvoorbeeld aan je nek ligt, of een andere lichamelijke oorzaak heeft.
EDIT, ik bedoelde meer dat er veel beunhazen op dit gebied zijn die zich manueel therapeut noemen. Let er dus op dat je iemand kiest die naast manueel therapeut ook fysiotherapeut is.
EDIT, ik bedoelde meer dat er veel beunhazen op dit gebied zijn die zich manueel therapeut noemen. Let er dus op dat je iemand kiest die naast manueel therapeut ook fysiotherapeut is.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole