Kan ik zingen?
zondag 6 januari 2013 om 14:35
zondag 6 januari 2013 om 15:10
Heb niks gehoord maar om het simpel te zeggen; zingen is erg technisch. Heb dat vroeger onderschat; dan moest ik zingen in bandjes want ik had "een mooie stem" om vervolgens een tweede stem te pakken of maar wat te doen.
Zingen is niet iets dat je kan of niet. Zingen is gewoon 90% techniek. Iedereen kan dat leren. Als je serieus lekker wil kunnen zingen;
-Je stemsoort uitvinden en daarop liedjes uitkiezen. (een alt moet gene sopraan proberen te zingen, zoals ik met mijn lage bariton gene tenor moet willen zijn)
Als je gaat zingen;
-Eerst opwarmen
-Toonladdertjes oefenen
-Liedjes oefenen
Zingen is niet iets dat je kan of niet. Zingen is gewoon 90% techniek. Iedereen kan dat leren. Als je serieus lekker wil kunnen zingen;
-Je stemsoort uitvinden en daarop liedjes uitkiezen. (een alt moet gene sopraan proberen te zingen, zoals ik met mijn lage bariton gene tenor moet willen zijn)
Als je gaat zingen;
-Eerst opwarmen
-Toonladdertjes oefenen
-Liedjes oefenen
zondag 6 januari 2013 om 15:39
quote:oogappeltje schreef op 06 januari 2013 @ 15:36:
ik zou jou erg graag horen zingen nu. Misschien zijn er zat mensen die het wel mooi vinden hier en heb je nu toevallig wat mensen die het minder vinden. Kun je het nog een keer plaatsen?http://vocaroo.com/i/s1rJ0fANotIC (niet citeren aub)
ik zou jou erg graag horen zingen nu. Misschien zijn er zat mensen die het wel mooi vinden hier en heb je nu toevallig wat mensen die het minder vinden. Kun je het nog een keer plaatsen?http://vocaroo.com/i/s1rJ0fANotIC (niet citeren aub)
zondag 6 januari 2013 om 15:41
Luister je vraagt hier om bevestiging en gelooft het niet echt als mensen het wat minder vinden: 'Vind het wel jammer hoor, bij yahoo answers had ik het ook gevraagd en toen vonden veel mensen dat ik een goede stem had'
Ook al heb je het niet gezegd, toch concludeer ik dit uit jouw opmerkingen die je maakt.
Maar ik denk dat jij een type bent die niet zo goed tegen kritiek kan. Is niet erg hoor, ook dat kan je leren. Als je daarvoor open staat.
Ook al heb je het niet gezegd, toch concludeer ik dit uit jouw opmerkingen die je maakt.
Maar ik denk dat jij een type bent die niet zo goed tegen kritiek kan. Is niet erg hoor, ook dat kan je leren. Als je daarvoor open staat.
zondag 6 januari 2013 om 15:43
Haha, ik kan juist wel tegen kritiek. Ik heb nergens gezegd dat IK vind dat ik kon zingen, ik twijfelde alleen omdat ik ergens anders hele andere reacties kreeg. Maar jij praat zomaar onzin met je je denkt toch dat je kan zingen? Nou, nee dus. Dus even voortaan niet gelijk conclusies trekken. Want ik heb dit nergens gezegd, ik was gewoon benieuwd naar de reacties hier en ik heb gewoon normaal dankjewel gezegd.