Entertainment alle pijlers

Kan ik zingen?

06-01-2013 14:35 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Af en toe heb ik eens erg zin om te zingen. Maar ik weet dus niet of ik het goed kan.. daarom wil ik jullie vragen het helemaal af te luisteren en te beoordelen. Ik lag hier en ik was ook schor, dus het klinkt sowieso iets anders dan normaal..

Alvast bedankt!

Edit: oke dankjewel :)!
Nee, je kan niet zingen.

Net als ik, ik zing onder de douche en in de auto mee met de radio. Helaas, ga acteren, misschien breek je daarin door
Jaaaaaa vocarooo topic
quote:xalliesuper2point0 schreef op 06 januari 2013 @ 14:54:

Jaaaaaa vocarooo topic
Vind het wel jammer hoor, bij yahoo answers had ik het ook gevraagd en toen vonden veel mensen dat ik een goede stem had
Vind het wel jammer hoor, bij yahoo answers had ik het ook gevraagd en toen vonden veel mensen dat ik een goede stem had
Nee, sorry. Je zit er regelmatig naast. Maar als je graag zingt, dan zing je toch lekker! Het gaat er toch niet om wat een ander ervan vindt?

Ik zal het vocaroo-topic eens uppen!
Ga in therapie!
Nou, weet je wat mop. Dan heb jij een heel goede stem

Zucht... als je het vraagt, moet je de antwoorden ook accepteren.
Hallo?!
Ik accepteer het ook hoor, maar het bracht me even in verwarring :') logisch toch?
Eens met de rest, en dan heb ik het nog niet eens geluisterd
Nee meis je kan niet zingen. Zoals Ster zei: Stay in school!
Waarom vraag je geen platencontract aan dan??
quote:xalliesuper2point0 schreef op 06 januari 2013 @ 15:06:

Waarom vraag je geen platencontract aan dan??Wat een lullige opmerking
Iedereen kan zingen. Alleen ligt het er maar net aan wat een ander prettig vind on maar te luisteren.
Heb niks gehoord maar om het simpel te zeggen; zingen is erg technisch. Heb dat vroeger onderschat; dan moest ik zingen in bandjes want ik had "een mooie stem" om vervolgens een tweede stem te pakken of maar wat te doen.

Zingen is niet iets dat je kan of niet. Zingen is gewoon 90% techniek. Iedereen kan dat leren. Als je serieus lekker wil kunnen zingen;

-Je stemsoort uitvinden en daarop liedjes uitkiezen. (een alt moet gene sopraan proberen te zingen, zoals ik met mijn lage bariton gene tenor moet willen zijn)

Als je gaat zingen;

-Eerst opwarmen

-Toonladdertjes oefenen

-Liedjes oefenen
Ah, leuk Dubiootje! Zing je even voor mij weer wat in de badkamer?
Ik vind het ook niet mooi want ik hoor niks!!!
quote:girl94 schreef op 06 januari 2013 @ 15:07:

[...]

Wat een lullige opmerkingNee hoezo, je vindt toch dat je goed kan zingen zelf??
Ik wil ook luisteren! Doe dat linkje es ff terug...
ik zou jou erg graag horen zingen nu. Misschien zijn er zat mensen die het wel mooi vinden hier en heb je nu toevallig wat mensen die het minder vinden. Kun je het nog een keer plaatsen?
quote:xalliesuper2point0 schreef op 06 januari 2013 @ 15:29:

[...]

Nee hoezo, je vindt toch dat je goed kan zingen zelf??Dat heb ik helemaal niet gezegd, dus je hoeft geen dingen te verzinnen, dat doe je maar bij iemand anders.
quote:oogappeltje schreef op 06 januari 2013 @ 15:36:

ik zou jou erg graag horen zingen nu. Misschien zijn er zat mensen die het wel mooi vinden hier en heb je nu toevallig wat mensen die het minder vinden. Kun je het nog een keer plaatsen?http://vocaroo.com/i/s1rJ0fANotIC (niet citeren aub)
Luister je vraagt hier om bevestiging en gelooft het niet echt als mensen het wat minder vinden: 'Vind het wel jammer hoor, bij yahoo answers had ik het ook gevraagd en toen vonden veel mensen dat ik een goede stem had'

Ook al heb je het niet gezegd, toch concludeer ik dit uit jouw opmerkingen die je maakt.

Maar ik denk dat jij een type bent die niet zo goed tegen kritiek kan. Is niet erg hoor, ook dat kan je leren. Als je daarvoor open staat.
Heb het nu ook geluisterd. Het klinkt eigenlijk wel heel lief..maar geen Voizzz of Holland.
Haha, ik kan juist wel tegen kritiek. Ik heb nergens gezegd dat IK vind dat ik kon zingen, ik twijfelde alleen omdat ik ergens anders hele andere reacties kreeg. Maar jij praat zomaar onzin met je je denkt toch dat je kan zingen? Nou, nee dus. Dus even voortaan niet gelijk conclusies trekken. Want ik heb dit nergens gezegd, ik was gewoon benieuwd naar de reacties hier en ik heb gewoon normaal dankjewel gezegd.
Lief stemmetje, niks speciaals.
Your luck's about to change, cher.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven