nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
wat goed mdf!! een extra oliebol voor Mdf junior!!

nutteloos: in je eentje op je werk zitten (terwijl de rotjes om je oren vliegen.......) gelukkig mag ik zo weer weg
Oooo MDF, nog gefeliciteerd met Minifrisje!!! Wat goed dat hij precies op zijn verjaardag zijn eerste stapjes heeft gezet! Wauwie!

Verder alleen even hier om jullie een goed uiteinde te wensen, en een geweldig begin! Niet nutteloos, maar ach. Moet een keertje kunnen. Ik beloof dat het de laatste keer is dit jaar .
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
gelukkig nieuwjaar!!!!!!

allemaal aan het uitkateren? ik niet, maar wel

een beetje sloom want kort nachie...

nutteloos: heb nog een hele schaal olieflappen staan, hoe ga ik die opkrijgen? komt iemand me helpen?
Allemaal de beste wensen!!!

Kun je er een aantal deze kant op gooien Phoebs? Ik lust er wel een paar!

Hier best een redelijk nachtje, om 2 uur naar bed gegaan en pas om 12:00 weer opgestaan, ondanks twee kindjes die vanaf 8 uur wakker waren. Manlief heeft dochterlief in zijn eentje onder de douche gezet (want weer zichzelf helemaal ondergepoept, diarree is nog niet over) terwijl zoonlief op mijn bed aan het springen was. Ach ja, heb gewoon met een half oor op hem gelet, en toen alles klaar was mocht ik gelukkig weer verder slapen van iedereen! Wel fijn, morgen moet ik gewoon weer de hele dag werken en als ik dan duf ben is dat niet echt bevorderlijk...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Ik wens jullie voor 2013 alle goeds en hoop dat er vele dromen mogen uitkomen.

Oudejaarsdag was een heerlijke dag met een rustige start, heerlijk in eigen tempo nog wat opgeruimd, laatste was van 2012 gedaan. Spullen ingepakt en naar mijn ouders gegaan om daar oud&nieuw te vieren.

Een beetje onaangenaam verrast toen bleek dat zus en zwager ook zouden blijven slapen, daardoor moesten man en ik een kamen delen met onze zoon. Liever wist ik dat vooraf.

Heb een aantal oliebollen en een half glaasje champagne op, gezellig spelletje gedaan, afgeteld tot aan 2013, watvuurwerk gezien, hapjes op, gelachen en veel lol gehad, half 3 was het echt bedtijd... Geslapen tot aan 9 uur!!! Zoon sliep ook uit, was heerlijk.

Vandaag langs de familie (mijn ooms, tantes, neefjes, nichtjes), had ik niet heel veel zin in, is beetje een verplicht nummer. Ik was zoon erg dankbaar toen hij liet weten moe te zijn. We waren nog voor het eten al weg. Heerlijk thuis gegeten,gewoon uit de frituur, maar wel in alle rust.

Nutteloos: doen jullie nog aan goede voornemens?

Nog een: familie die niet geïnteresseerd is, is erg vermoeiend; ik wist niet dat je een kind hebt (kind is een jaar, komt niet uit de boerenkool, ben echt 9 maanden zwanger geweest en dan toch vriendelijk blijven).

Laatste; ik ben blij dat de feestdagen voorbij zijn, nu weer terug naar het normale....... Zover dat in huize MDF lukt
ja is goed, komen ze:

*gooit paar olieflappen richting soezel*

ben het nieuwe jaar goed begonnen: gister mn zusje en haar vriend van station gepikt, in mijn eentje :-)

(in de auto van mijn moeder, zij had geen tijd en zei dat ik

e op mocht halen. in mijn eentje welteverstaan. ik dacht ach waarom niet.

het ging verder prima hoor, kwam onderweg nog een ambulance tegen met sirene, meteen bij mn eerste rit. ik dacht jawel, dat kan er ook nog wel bij... (hij kwam van de andere kant, ben toch maar een beetje opzij gegaan...)
heb ik es een leuk nieuwtje, is iedereen hier met de noorderzon vertrokken, boehoe...
Hey Phoebs, hier Noorderzon!

Ben trots op je hoor! En opzij gaan voor een ambu met toeters en bellen is altijd verstandig, van welke kant ze ook komen. Zolang je niet onverwacht vol op de rem gaat staan dan hè?

Nutteloos: Moet boodschappen gaan doen maar heb zoooooooo geen zin! Heb ook geen inspiratie trouwens. Blègh.
O, en bedankt voor de olieflappen (wat zijn het eigenlijk??? Ken alleen oliebollen en appelbeignets of appelflappen...)
Hé, waar is mijn berichtje gebleven?

Ik heb jullie twee dagen geleden al een gelukkig 2013 gewenst...Maar dan bij deze nog een keer! Brengt vast extra geluk.

Hier Oud&Nieuw overleefd met oliebollen en appelbeignets. Wat was dat toch lekker. En het hoogtepunt voor mij is champagne. Ik weet dat veel mensen het niet lusten, die mogen hun flessen bij mij inleveren (niet gooien, aub, het zijn geen appelflaps!)

Nu is mijn liefje voor ons aan het koken en zit ik hem op te jagen omdat ik honger heb :-)
hahaha soezie olieflappen bestaan niet, dat had ik er van gemaakt . (oliebollen en appelflappen ineen)

nogmaals die ambu kon er wel langs maar ik ben toch maar een klein stukkie opzij gegaan voor de zekerheid.

ik keek vooruit en zag hem aankomen, toen d8 ik heel droog 'wel ja, ik rijd voor de 1e x alleen, dit kan er ook nog wel bij'... hihihi...

nee niet op de rem gestaan. he ik ben zo trots dat ik alleen gereden heb! het was mijn moeder die me in het diepe gooide...

ik had gekookt, een hartige taart, maar die vonden we allebei zo ontzettend saai (had niks mis gedaan, gewoon een stom recept), dus de chef staat nu even iets vervangends in mekaar te flansen...

Ies ik ben een beetje schor maar geen keelpijn.mot ik toch stemrust of mag ik voorzichtig wel wat galmen?
Wordt het erger als je zingt? Dan mag het niet. Anders wel :-)
euuhhh geen idee.....klein beetje denk ik,

maar nogmaals ik heb geen keelpijn.
Met keelpijn kan je zingen, heesheid niet. Eigenlijk. Keelpijn zit niet op je stembanden (tenzij de pijn erger wordt als je zingt). Heesheid zit op je stem en is dus gevaarlijker.

Ok, hier het definitieve advies: Bij heesheid niet zingen. En ook niet praten. En al helemaal niet fluisteren! Je mag wel zachtjes iets zeggen, maar niet te veel. Veel drinken en dropjes eten.
oww ik dacht dat het juist andersom was.

ik heb vanmorgen toch even gezongen (1 hele aria en ander een beetje) toen ben ik niet heser geworden.

Het valt overigens ook wel mee hoor met de heesheid, het is maar een klein beetje.

Ik wil niet stoppen met zingen, dan ga ik dood

nutteloos: dit vond ik al nutteloos genoeg

ok nog eentje dan: gras is groen...
Leef ik nog? Dat vraag ik me nu wel een beetje af, werk is chaos, druk, veel stress en niet het idee dat het minder gaat worden.

Waren heftige dagen en ik moet er nog 1 tot aan het weekend...

@Mp, wat betreft die ambu, goed gehandeld hoor!!

En wat is je nieuwtje???

@ Isa, ik vind champagne lekker op zijn tijd. Drink het alleen met oud en nieuw.

@ Soezie, hoe is het met jou??

Nutteloos: luidruchtige buren. En dan niet alleen overdag. Heel gênant als je ze hoort in hun slaapkamer. Zouden jullie daar wat over zeggen?

Nog een nutteloos: ouders die op vakantie gaan. Wie moet ik dan bellen voor advies? iig mijn schoonmoeder niet.

Ik ga slapen! Welterusten
Mdf, mijn ouders zijn ook gewoon nog bereikbaar op vakantie. Die van jou niet? Waar gaan ze heen?

O ja, volgens mij was Pheebs nieuwtje dat ze in haar eentje had rondgetuft in haar autootje!

En wat doe je met zo'n buren? Gewoon 50 tinten grijs gaan lezen met achtergrondgeluid van hun slaapkamer. Wie weet krijgt het boek dan nog een extra dimensie . Ik zou er iig zelf niks van zeggen, veel te gênant voor beide partijen.

Pheebs, ben je al overleden omdat je niet mocht zingen?

Hier alles oke, gisteren weer een leerling van mij geslaagd, in de eerste keer! Dus ben helemaal trots. Op mezelf en op de leerling.

Nutteloos: naar de Prenatal mogen om een cadeautje te kopen is altijd leuk!
O ja, luidruchtige buren...Die had ik ook. Ik heb ooit wel eens subtiel vermeld dat de huizen heel gehorig zijn. En gevraagd of ze ook alles van mij horen Maar ik geloof niet dat de hint aan kwam.

Die bedkamergeluiden vond ik vooral een beetje genant, maar het wende wel. Het werd pas erg toen haar vriend in een psychose schoot en ik live kon meebeleven hoe hij de boel kort en klein sloeg (daardoor kon ik wel de politie bellen, dat dan weer wel).

Nutteloos, maar wel leuk: Ik ben morgen jarig!
quote:mrsdubbelfriss schreef op 04 januari 2013 @ 22:02:

Leef ik nog? Dat vraag ik me nu wel een beetje af, werk is chaos, druk, veel stress en niet het idee dat het minder gaat worden.

Waren heftige dagen en ik moet er nog 1 tot aan het weekend...

@Mp, wat betreft die ambu, goed gehandeld hoor!!

En wat is je nieuwtje???

dat ik alleen getuft heb, dat was het nieuwtje!

woon jij naast mij trouwens (niet dat phoebsman en ik iedere dag liggen te rollebollen, mocht ie willen , maar vanochtend wel toevallig )

nee ik ben nog niet overleden, want ik heb gister nog ff gezongen.

ik vond dat dat wel kon, ik ben nauwelijks hees, van de week een klein beetje

Isa:
@mp, denk niet dat je mijn buur bent, mijn buur heeft nl 2 kids en hun activiteiten zijn vaak rond 11 uur.

Goed van je dat zelf rijdt!! Ben trots op je!

@Soezie, Prenatal is leuk, maar ook gevaar voor portemonnee. Zou zo nog minstens de halve winkel willen kopen. ik zit soms al te dromen wat ik bij een volgende zwangerschap wil kopen. Wie is de gelukkige zwangere??

50tinten staat op lijstje nog te lezen boeken...

Ouders gaan bijna 3 weken naar de andere kant van de wereld

voor een rondreis. Ze zullen wel een smsje of whatsapp sturen, maar niet in hun gebruikelijke hoeveelheid. Ik tel al af tot ze terug zijn... Erg he?

@Isa, fijne verjaardag!!! Geniet ervan

Weer een werkdag overleefd, pfff wat een hel! Wel 2x hulp gehad van onbekende collega van andere afdeling. Hij deed echt enorm zijn best. Heb zijn manager een mail gestuurd dat hij goed is. Benieuwd of ik daar nog wat van ga horen, haha.

Nu weekend en ben echt heel moe, dus ik ga alweer slapen, saai he?

Nutteloos: een chatfunctie op je werk, als een collega toch niet reageert (te modern zegt hij dan).
Nu weekend en ben echt heel moe, dus ik ga alweer slapen, saai he?

Nutteloos: een chatfunctie op je werk, als een collega toch niet reageert (te modern zegt hij dan).[/quote]

briljant, ga ik op mijn werk ook invoeren...

nee niet saai, ik ben ook geen ochtendmens en lig er in het weekend ook niet heel laat in

aaahh wat lief, ben ook wel trots op mij, maar het viel me erg mee, ik vond het helemaal niet eng.

over je buren: dat die met 2 kids nog tijd hebben voor dat soort activiteiten

nutteloos: GOEIEMOOOOOOOOOOORGEN!!!!! (heb ff een blije stemming)
Nutteloos geouwehoererij(!) kan ook leuk zijn
Mallemeid! Welkom

Hou je van ijsmarsen?

Op tafel staat een chocolade-sinaasappeltaart te wachten op mijn bezoek. Eigenlijk wilde ik gisteravond nog een stukje voorproeven, maar ik heb mij weten in te houden.
Isa:

gooi maar een stukkie hierheen !!

mallemeid: niet alleen leuk maar ook nuttig, goed voor de mentale ontspanning. welkom!
Oooooooo chocolade-sinaasappeltaart!!!! Waar is het feestje???

Isa, gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Hoeveel verjaardagen heb je inmiddels al achter de rug? Of mag ik dat niet vragen ?

Mallemeid, Is het niet geouwehoerderij? Ben niet zo goed in spelling...

MDF, de gelukkige mama (is al bevallen dus niet zwanger meer, hoop ik dan ) is mijn schoonzusje. Heb er in de afgelopen 1,5 week 2 neefjes bijgekregen (en nee, geen tweeling, maar van twee verschillende schoonzusjes). Het is uiteindelijk niet de Prenatal geworden maar de Babyplanet, vind ik eigenlijk een nog leukere winkel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven