nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
nutteloos theorietje van vandaag:

Isa heeft het zo gezellig gehad gisteren met haar choco-sinaastaart en andere dingen dat ze nu KO ligt
@mp, je kan veeeeel doen als kids slapen hoor. En ze kunnenook altijd logeren (al vind ik dat iets verschrikkelijks, nog trauma aan overgehouden van die ene keer dat zoonlief ging logeren).

@Isa, hoe was je verjaardag? Ben dol op alles waar chocolade op of in zit... Ijsmarsen, chocoladetaarten, chocomelk, etc, etc....

@ Soezie, hier zit geenbabyplanet in de buurt, wel een babydump. Daar is het personeel stukken liever dan bij de prenatal. Vind alleen de naam erg stom.

Ben stomverbaasd nu. Zoon is een slechte middagslaper, maar ligt na al 3 uur te slapen!! Ben al wel gaan kijken, blijkbaar was hij echt heel erg moe.

Heb zijn eerste jaarboek (zo een van Pauline Oud) nu helemaal ingevuld. Heb het keurig elke maand ingevuld. Wil dat later ook bij een volgende doen. Leuk voor als ze later groot zijn. Mijn moeder had van mij ook echt alles bewaard.

Nutteloos: ze hebben hier de afvalkalender voor 2013 aangepast, de hele buurt is in de war. Vroeger was het de dag na de gft bak, volgde het oud papier. Nu is het de dag na de grijze bak dat je het oud papier moet buitenzetten (scheelt een week).

Nog eentje: ik vind sommige acties in de supermarkt stom: er waren vandaag gewoon geen eieren meer te koop, omdat ze nu in de aanbieding zijnnieuwe de C1000.
HOERA! Uit mijn verjaardagscoma ontwaakt. Taart was erg lekker, visite was erg leuk en gisteravond ook nog uit eten geweest :-) Er zat trouwens cacao in de taart, geen chocola. Maar hij was toch ontzettend lekker.

En Soezie, ik heb je vraag wel gelezen, maar negeer hem (ergens tussen de 30 en 40).

MDF, ik vind het heel leuk om mijn kinderfoto's te zien. Dus wat leuk dat je het bij houdt voor je jongetje.

Eieren op...het is toch geen Pasen?
30+ is een mooie leeftijd, Isa! Heb je ook leuke cadeautjes gekregen??

Ik vond dat van die eieren ook echt belachelijk. Woensdag nog eens gaan, dan is de actie voorbij. Nog zoiets stoms; hunacties lopen van woensdag tot en met dinsdag. Dan raak ik zeker in de war. En als ik het al doe, dan moet half Nederland daar ook last van hebben.

Wel leuk was zoon met de boodschappen: een broodje bij de bakker gekregen, een spekje bij de volgende winkel en een plakje worst van de slagersmevrouw in de supermarkt. Kleine veelvraat is het. En als hij nou thuis nog niks gehad had... Maar meneer had net ervoor zijn fles leeg gedronken.

Gelukkig heeft hij geen spek en loopt hij alles er wel af. Want lopen is het nieuwe kruipen. Behalve als je snel wil zijn, dan is kruipen toch nog sneller.

Nutteloos: bedlampjes met een draadbreuk, heeeeel irritant dus. Moet ik woensdag maar eens voor gaan bellen. De lampjes zitten in het bed verwerkt, wil geen losse op mijn nachtkastje.
nou zeg Isa, zo oud ben je toch niet

(zo zie je er niet uit althans...)

nutteloos: ik word moe van dat vrouwengedoe,

ga as do. maar weer eens richting huisarts ivm anticonceptiegezeur...

waarom leggen mensen geen eieren? das toch veel makkelijker,

dat ze daar nou nog niks op gevonden hebben...
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik lees al een tijde mee met diverse topics en heb besloten ook maar eens een account aan te maken om mee te kunnen praten!
welkom Calyssa!

zoals je waarschijnlijk al gelezen hebt: dit topic is vooral voor nutteloze berichten .

we kennen mekaar hier al een tijdje dus het is ook wel eens nuttig, maar laat je daar vooral niet door weerhouden, hihihi...

nutteloos: ik heb jeuk aan mijn voet...
[quote]Soezie81 schreef op 06 januari 2013 @ 16:21:

Mallemeid, Is het niet geouwehoerderij? Ben niet zo goed in spelling...

-ik ook niet-
...en in quoten ook niet
Vandaag een prettige werkdag gehad, hoewel ik er vooraf beetje tegenop zag. Heb nu ook zin om donderdag weer aan de slag te gaan.

Nutteloos: ik wil geen tv kijken, er is geen bal op.
En voor ik het vergeet: welkom mallemeid!
haha geen drama hoor mallemeid.....
Welkom Calyssa!

Mallemeid, ligt niet aan jou hoor, ik ben heel slecht in gequote worden ...

Net lekker gelopen, 3km gerend in 18 minuut 43 seconden! Best goed voor mij, helemaal na maanden van gekwakkel en weinig rennen.

Nu snel douchen, want volgens mij ruiken jullie mij door het beeldscherm heen...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
goedemoooooooorgen!!

goed zo soezel! ik ben ook weer met sporten begonnen (tip van de bedrijfsarts), fietsen en cardio.

Mdf: ik wilde nog tegen je zeggen dat mocht je werkelijk die 50 tinten nog willen lezen dat ik ze hier nog liggen heb en je ze over mag nemen van me... als je wil natuurlijk....

nutteloos: ik weet niks nutteloos... (en dat is al nutteloos )
Ik heb het boek niet gelezen, maar wel een heel goed artikel er over. Het vat een beetje samen wat mij al langere tijd stoort aan bouquetreeksen, hoewel ik daar vroeger heel erg van kon genieten.

http://jenniferarmintrout ... busive-relationships.html

Zo, dat was wel weer nuttig genoeg. Nu thee drinken.
Isa dat is het ongeveer ook wel, een romantisch verhaal met sex erin... (dat laatste erg onrealistisch beschreven, maar goed)

ach wij vrouwen houden nou eenmaal van romantische verhalen....

nutteloos: heb 1 mok koffie op, wil er nog een..........
Nee, niet romantisch verhaal staat mij tegen, maar het machtsmisbruik van de man staat mij tegen. Niet BDSM (da's eigen keuze), maar dat hij haar hele leven probeert te domineren. Lees de link maar
welkom ben nieuw hier,las alleen wel langer mee!

mG IK ook meeschrijven?

nutteloos:koude rug hebben
ja natuurlijk mag dat bienbleu, gezellig!

onthoudt wel voor dit topic: hoe nuttelozer hoe beter

wat wij tegenwoordig met het 'vaste clubje' doen is

eerst wat nuttige dingen neerzetten als we daar behoefte aan hebben, en vervolgens iets nutteloos....

Isa; dat stond mij ook best wel tegen, hij bepaald zelfs watvoor kleren ze aan moet. ik zou echt niet met zo'n vent kunnen leven...

nutteloos: ochtendmens zijn heeft best voordelen...
Hoera, allemaal nieuwe mensen! Komen jullie dat wel nutteloze dingen melden?

Het hoeft geen verband te hebben met iets wat al eerder hier gezegd is. Is wel aardig, maar geen vereiste.

Kan iemand mijn innerlijke thermostaat wat hoger zetten? Het is gewoon warm in huis (20 graden), maar ik heb het ongelooflijk koud. Ik vind het wel lekker buiten, zo'n fris en helder. We kunnen al bijna schaatsen :-)
Hier geen ochtendmens, maar een gigantisch avondmens... Niet zo handig als je voor je werk regelmatig om zes uur je nest uit moet... Al werk ik ook vaak tot een uurtje of negen 's avonds, dus dan komt dat avondmens gedoe wel weer goed uit. Alleen de combinatie is zo beroerd . Dan denk ik weer: hoe hèb ik het in kunnen plannen... Volgende week ook weer een dag waarbij ik vanaf 12:00 tot 20:00 zonder pauze moet werken. Gewoon zelf zo gedaan/gepland... Dom hè? Brood maar meenemen dus.

50 tinten is mij ook bekend (ben erin bezig) en vind het wel lekker weglezen. Verder eigenlijk niet echt een geloofwaardig verhaal, en soms vind ik de 'ik' persoon wat overdreven neergezet. Maar ach, zo voor het slapengaan is het een prima boek. Ik ben niet zo'n lezer en als ik een boek moeilijk kan wegleggen zegt dat wel wat. En machtsmisbruik? Het is een fictief boek (neem ik tenminste aan ), dus daar maak ik me niet zo druk om. Daarnaast, ze is er zelf bij... Genoeg kansen gehad om 'nee' te zeggen.

Zo, is dit weer genoeg nutteloos geouwehoer? Anders heb ik nog wel wat: Mijn iPad is zo vol dat ik sommige apps niet meer kan updaten... Past gewoon niet meer... Lekker handig.

En waarom ik vanavond zo laat in bed lig? Omdat ik om half tien een pot thee had gezet en het zo zonde vond om hem weg te gooien toen ik er om elf uur achter kwam dat ik er amper uit had gedronken... Inmiddels bijna leeg, dus ik kan eindelijk mijn bedje in !
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Jajajajaja kom maar uit de stoel dames en stem op het vivawoord 2013. SNEERLEVERWORST!!!
hihihi ik zal kijken...grappig woord, sneerleverworst......

(niet dat ik um snap...)

ja idd. wel gezellig, allemaal nieuwe mensen! en sabbaticalenz

snapt het plaatsen van nutteloze berichten al helemaal

ik lig nog in mijn mandje, gisteravond naar Hans Liberg geweest.

helemaal geweldig, heb zitten huilen van het lachen...

ook weer veel muziek, daar word ik altijd blij van...
Welkom alle nieuwe!

Sneerleverworst? Wat betekent het? Vast niet zo positief....

Hier hectische week achter de rug op het werk, veel dingen gebeurd om over na te denken, maar denk wel dat de rust terug zal keren nu.

Thuis een leuke week gehad, ben echt trots op MDFzoon, hij loopt echt heel veel nu. En hij is er zelf ook trots op, hij straalt helemaal nu hij het kan.

Vandaag huishouddingendagje; allerlei klusjes gedaan, was weggewerkt, afwas gedaan, boodschappen gehaald, ondertussen ook bezig met zoon (lekker even buiten wandelen). Nu even rust in huis; zoon slaapt, man zit achter zijn pc en ik heb de iPad.

Vanavond misschien nog bezoek, hoop eigenlijk van wel, is gewoon leuk, ik hou van wat drukte om me heen.

Morgen een leuke dag te gaan; lekker op stap met mijn mannen en vrienden. Heb er helemaal zin in!!

Wat zijn jullie plannen??

Nutteloos: het opruimen van kinderspeelgoed; na 10 minuten spelen ligt de woonkamer weer bezaait met van alles.
ik heb een beetje rustig aan gedaan ivm het late avondje gister.

straks ga ik trouwens weer weg, naar de bios (Les Miserables).

niet veel bijzonders, beetje gesport thuis (met pijnlijk beentje en verzuurde spieren als gevolg, dus oefeningen zijn beetje te heavy denk ik...), geforumd, ff lopend naar de bakker, enz.

morgen ook beetje rommelen en koekjes bakken denk ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven