The never ending question deel 86
zondag 6 januari 2013 om 17:23
quote:mriek83 schreef op 06 januari 2013 @ 17:17:
Juni.
Wat is het mooiste boek dat je ooit gelezen hebt?
pff dat vind ik echt zo'n moeilijke vraag er zijn zoveel leuke boeken. Dus licht ook aan mijn bui, wat het antwoord is.
Maar goed, omdat het woordje 'mooi'bij mij toch de indruk wekt dat het dan esthetisch verantwoord moet zijn en niet alleen spannend en grappig: 'bleek vuur; van nabokov.
Wat is het meest indrukwekkende boek wat je ooit gelezen hebt?
Juni.
Wat is het mooiste boek dat je ooit gelezen hebt?
pff dat vind ik echt zo'n moeilijke vraag er zijn zoveel leuke boeken. Dus licht ook aan mijn bui, wat het antwoord is.
Maar goed, omdat het woordje 'mooi'bij mij toch de indruk wekt dat het dan esthetisch verantwoord moet zijn en niet alleen spannend en grappig: 'bleek vuur; van nabokov.
Wat is het meest indrukwekkende boek wat je ooit gelezen hebt?
zondag 6 januari 2013 om 19:47
*Kijkt even in d'r glazen bol: Over 10 jaar heb ik mijn eigen dagcentrum geopend met iemand anders, waarbei ik de begeleiding voor mijn rekening neem. Alleen kinderen en jongeren met autisme en gedragsproblemen. Ik zing in een band. Woon samen met vriend en 2 kindjes en hond en kat (allergien zijn over door zwangerschappen). In een superknus huisje met tuin.
Waar zie je n beetje tegenop?
Waar zie je n beetje tegenop?
zondag 6 januari 2013 om 20:51
zondag 6 januari 2013 om 20:54
zondag 6 januari 2013 om 22:57
Dat mijn man overlijd en dat ik dan met 2 jonge kinderen alleen achterblijf en dat ik dan hun verdriet niet aan kan zien en geen goede moeder meer kan zijn en en en.... dat dus, brrrrrrrrrrr.
Dat een van de kinderen overlijd of dat ze alle drie tegelijk verongelukken zou natuurlijk ook verschrikkelijk zijn, maar dit staat voor mij op 1, persoonlijk dingetje. Ik ben niet zo van de angsten normaal gesproken, maar hier denk ik wel eens aan.
Relatie zelfde geslacht: ja, denk het wel.
Heb je wel eens een zelfhulp boek gekocht, welke dan en had je er wat aan?
Dat een van de kinderen overlijd of dat ze alle drie tegelijk verongelukken zou natuurlijk ook verschrikkelijk zijn, maar dit staat voor mij op 1, persoonlijk dingetje. Ik ben niet zo van de angsten normaal gesproken, maar hier denk ik wel eens aan.
Relatie zelfde geslacht: ja, denk het wel.
Heb je wel eens een zelfhulp boek gekocht, welke dan en had je er wat aan?
zondag 6 januari 2013 om 23:56
Ik heb met kerst van mijn zussie n boek gekregen over boeddhisme en anders leren denken. Ik denk dat ik daar wel wat aan ga hebben. 't Leert je heel bewust te maken van je eigen gevoel en handelen. "Waarom raakt 't me als iemand iets tegen me zegt." Doordat je daar zo bewust bij stilstaat, dus jezelf voorziet van eigen inzichten, wordt je eigen ik sterker. Kan ik wel gebruiken!
Wat is 't pijnlijkst waarvoor je ooit bij de huisarts bent geweest?
Wat is 't pijnlijkst waarvoor je ooit bij de huisarts bent geweest?
maandag 7 januari 2013 om 09:46
Nee eigenlijk niet, behalve als ik alleen in het donker naar huis fiets na het stappen. Ik kan op twee manieren naar huis vanuit de stad en dan pak ik altijd de grootste, drukste en best verlichte weg. Afgelopen zomer is er een meisje bij ons in de buurt verkracht die na het stappen naar huis fietste, dat stuk vermeid ik altijd nachts.
Waarvoor ben jij de laatste keer bij de huisarts geweest?
Waarvoor ben jij de laatste keer bij de huisarts geweest?