The never ending question deel 86

05-08-2012 18:47 3010 berichten
Iedereen is welkom om vragen te beantwoorden en een andere vraag te stellen!quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 05 augustus 2012 @ 18:45:

Nee ik neem altijd zelf tassen mee beter voor het milieu.

Kom je ook naar het nieuwe topic welke ik nu ga openen?
quote:lilyrose2012 schreef op 06 januari 2013 @ 13:35:

Koekjes

Wie vind je mooi om te zienWat voor koekjes? koekjes maken ze overal.
quote:mriek83 schreef op 06 januari 2013 @ 17:17:

Juni.

Wat is het mooiste boek dat je ooit gelezen hebt?

pff dat vind ik echt zo'n moeilijke vraag er zijn zoveel leuke boeken. Dus licht ook aan mijn bui, wat het antwoord is.

Maar goed, omdat het woordje 'mooi'bij mij toch de indruk wekt dat het dan esthetisch verantwoord moet zijn en niet alleen spannend en grappig: 'bleek vuur; van nabokov.

Wat is het meest indrukwekkende boek wat je ooit gelezen hebt?
Alle reacties Link kopieren
Ook meerdere...

Maar dan noem ik nu ' Nacht' van Elie Wiesel.

Wat is de engste film volgens jou?
Ken zo geen titel, maar alle films waar zombies die elkaar opvreten en enge gedrochten in voorkomen vind ik eng.

Waar wil je over 10 jaar zijn?
Ik neem aan dat je het niet al te letterlijk bedoelt (ik hoop namelijk nog in hetzelfde huis, in dezelfde stad te wonen). Verder wil meer in mijn vak gegroeid zijn en opleider zijn en een goede tiener moeder zijn (is tegen die tijd ook wel nodig).

Vraag blijft staan.
*Kijkt even in d'r glazen bol: Over 10 jaar heb ik mijn eigen dagcentrum geopend met iemand anders, waarbei ik de begeleiding voor mijn rekening neem. Alleen kinderen en jongeren met autisme en gedragsproblemen. Ik zing in een band. Woon samen met vriend en 2 kindjes en hond en kat (allergien zijn over door zwangerschappen). In een superknus huisje met tuin.

Waar zie je n beetje tegenop?
regen morgen naar een nieuwe fysiotherapeut te gaan

hou je van glitter sieraden?
Ja maar het wordt wel snel trashy, het moet nog mooi blijven.

Waar ging je laatste ruzie over?
echt ruzie? phoe, weet ik niet zo goed. De laatste onenigheid was met het bedrijf dat onze nieuwe badkamer had geïnstalleerd, maar dat is nadat ze 5 keer zijn terug gekomen, gister uiteindelijk naar tevredenheid opgelost.

Wat doe je het liefst als je een hele dag alleen bent?
Uitslapen, ontbijten op de bank en daarna koffie met wat lekkers. Dan ongestoord World of Warcraft spelen een middagdutje doen. In de middag naar de sauna, daar ook avondeten en daarna terug naar huis en lekker weer mijn bedje in

Waar kun je echt naar uit kijken/ je op verheugen?
Als ik een reisje in het vooruitzicht heb, of een gaaf concert!

Heb je dit jaar al een concert in het vooruitzicht?
Nee, wel 2 festivals.. en hopelijk dit jaar weer naar Lowlands. Als we dit jaar eindelijk weer kaartjes kunnen krijgen.

Welke band vind jij helemaal geweldig live?
U2 en Coldplay

Welke film heb je voor het laatst in de bioscoop gezien?
The Hobbit

Wat is jouw grootste angst?
I am surrounded by morons
Ben vrij zorgeloos -of naïef.. De dood van een kat dan maar (al weet je dat het onvermijdelijk is).

Zou jij een relatie met iemand van hetzelfde geslacht kunnen hebben?
Dat mijn man overlijd en dat ik dan met 2 jonge kinderen alleen achterblijf en dat ik dan hun verdriet niet aan kan zien en geen goede moeder meer kan zijn en en en.... dat dus, brrrrrrrrrrr.

Dat een van de kinderen overlijd of dat ze alle drie tegelijk verongelukken zou natuurlijk ook verschrikkelijk zijn, maar dit staat voor mij op 1, persoonlijk dingetje. Ik ben niet zo van de angsten normaal gesproken, maar hier denk ik wel eens aan.

Relatie zelfde geslacht: ja, denk het wel.

Heb je wel eens een zelfhulp boek gekocht, welke dan en had je er wat aan?
Ik heb met kerst van mijn zussie n boek gekregen over boeddhisme en anders leren denken. Ik denk dat ik daar wel wat aan ga hebben. 't Leert je heel bewust te maken van je eigen gevoel en handelen. "Waarom raakt 't me als iemand iets tegen me zegt." Doordat je daar zo bewust bij stilstaat, dus jezelf voorziet van eigen inzichten, wordt je eigen ik sterker. Kan ik wel gebruiken!

Wat is 't pijnlijkst waarvoor je ooit bij de huisarts bent geweest?
Het zetten van mijn Mirena spiraal. Hel, ik ging bijna ko van de pijn.

Hoor jij graag de details over het seksleven van jouw vrienden / vriendinnen?
Nee.

Waar ben je bang voor?
Net als menigeen, bang zijn voor het verliezen van je naasten.

Welke angst heb je ooit overwonnen?
Angst voor glijbanen.

Vermijd je in jouw woonplaats bepaalde wijken of straten en zo ja waarom?
Nee eigenlijk niet, behalve als ik alleen in het donker naar huis fiets na het stappen. Ik kan op twee manieren naar huis vanuit de stad en dan pak ik altijd de grootste, drukste en best verlichte weg. Afgelopen zomer is er een meisje bij ons in de buurt verkracht die na het stappen naar huis fietste, dat stuk vermeid ik altijd nachts.

Waarvoor ben jij de laatste keer bij de huisarts geweest?
Aanhoudende kriebelhoest.

Heb jij wel eens een haiku gemaakt?
nee nog nooit

waarmee ontbijt jij meestal?
Goemorgen en een banaan.

Welke kleur auto's heb je tot nu toe gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven