Entertainment alle pijlers

Kan ik zingen?

06-01-2013 14:35 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Af en toe heb ik eens erg zin om te zingen. Maar ik weet dus niet of ik het goed kan.. daarom wil ik jullie vragen het helemaal af te luisteren en te beoordelen. Ik lag hier en ik was ook schor, dus het klinkt sowieso iets anders dan normaal..

Alvast bedankt!

Edit: oke dankjewel :)!
Wil je echt weten wat ik vind? Je zingt nog valser dan ik. Het is dat ik de tekst herkende, anders had ik geeneens geweten wat je probeerde te zingen. Je hebt wel een lievere stem dan ik, met mijn stem kun je bieten snijden.

Maar zing lekker verder hoor, dat doe ik ook. En mijn bietenstem bleek in een koor zelfs best bruikbaar, ze kwamen daar namelijk tenoren tekort . Ik denk niet dat je primadonna zult worden, maar lekker in groepsverband zingen kan natuurlijk altijd.

En neem een paar zanglessen voor de ademsteun en zo, want ik geloof dat het daar bij jou een beetje schort. Heb ik ook gedaan, anders mocht ik niet blijven bij het koor ,.
Op dit moment vind ik het niet mooi. Er bestaan veel leuke jeugdkoren waar je je kunt uitleven, paar zanglessen erbij. Of gewoon lekker onder de douche blijven zingen.
okee dankjewel :P
Waar is het linkje??
Ik zie niks ? Geen link ?
Ik vind niet echt dat je goed kan zingen
Door programma's als Idols en TVOH denkt iedereen maar dat ze kunnen zingen! Dat vraagt in eerste instantie talent, daarnaast veel oefening! Net zoals een goede pianist talent heeft en zich te pletter oefent elke dag! Ben wel benieuwd of al die zangcoaches zitten te wachten op die 'wannebe's' (om een andere reden dan omdat ze hun geld moeten verdienen). Ik vind dat als je aanleg hebt voor zang, ga je op zangles. As je zingen leuk vind, ga je bij een koor. Daar leer je ook erg veel en kom je geljkgestemden tegen.

En btw: ik heb de link niet geluisterd, dus zeg niets over TO's zangkwaliteiten. Wel weet ik dat zingen op je rug weinig uitmaakt: ook dan kan je houding en ademsteun goed zijn.
Ik vind het liggende al aardig klinken, dus ben heel benieuwd naar het staande! Alleen de link is al weg? :(
quote:anna761 schreef op 06 januari 2013 @ 20:16:

Door programma's als Idols en TVOH denkt iedereen maar dat ze kunnen zingen! .nou zeg, dat heb ik nooit gezegd. wat zijn er hier op het viva forum een paar die zo snel conclusies trekken.. jammer hoor. als nieuweling voel je je hier dan ook minder welkom als je gelijk berichten krijgt van 'zucht is de kerstvakantie nog niet afgelopen'
Beste Girl,

Je hebt lef, dat moet ik je geven

Ik vind je stem zo op die site niet mooi, maar als je het leuk vindt om te zingen, ga naar zangles, leer je stem goed gebruiken, en wie weet.
T klinkt alsof je half in slaap bent gevallen. Totaal geen pit, beetje gemompel. Sorry.
Idd, ga op zangles!

Ik hoor veeeel valse lucht (kun je jezelf ook afleren door een tijd heel bewust de stem van Shakira te imiteren, of door de hele dag te praten als Nanny Fine), geen pit en valse noten.

In ieder geval, op de link die nog staat doe je niet je best.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven