Entertainment alle pijlers

Ontvoerd Rtl 4

16-12-2012 20:14 886 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk mee naar dit moeilijke en actuele onderwerp
Tja, kinderen zijn in dit soort gevallen de aller, allergrootste slachtoffers......triest.

Die mensen hebben ooit van elkaar gehouden (denk ik tenminste)
En die moeder gaat nu in het slachtofferrol zitten. 'Ik wil niet terug naar Nederland, ik heb zoveel pijn.'
oh dat is fijn zeg, iedereen kan weer vrij reizen
En hoe moet dat dan met de volgende meetings? Moet dat steeds onder toezicht of zo?
fijn zeg
Wie is dit? Práchtige stem zeg
Huh? Dit gaat wel heel snel!
Ik heb deze aflevering niet gevolgd maar ik word keer op keer misselijk van het idee dat dit gebeurd...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Aha! Moeder is alsnog terug naar Bulgarije.
Weet iemand hoe het lied aan het einde van het programma heet?

Ik heb van alles geprobeerd maar kan het niet vinden..
http://www.youtube.com/watch?v=VrdArst7Aos

on children, kahlil gibran

Even googlen :p

- Oh idd haar naam is astrid seriese
Astrid Seriese - On Children

Volgens mij
Te laat
Super!! bedankt!, ik had op google gezocht maar wist geen "aanknopingspunt" te vinden om het te omschrijven..

Vind het zo`n ontroerend nummer..
Ik vind het wel raar dat die vader zijn kind zelf niet kon vinden: hij woonde gewoon bij zijn moeder en dat adres was bekend!
Wat ík raar vind, ze zenden echt elk fragmentje tot in den treure uit (te uitgebreid in mijn ogen) en dan ineens gaan vader, zoon én moeder(!) samen naar Nederland.

Moeder werd neergezet als ontvoerster en 2 seconden daarna gaat moeder mee naar Nederland alsof er niks aan de hand is.

Geen uitleg.
Nou 'uiteindelijk zag ze wel in' enzo, was 't.
Ja, die laatste vijf minuten gingen wel heel snel. Beetje onrealistisch. Ineens is er ook mediation, en is er blijkbaar overleg met de moeder mogelijk, en gaat ze daarna toch weer terug naar Bulgarije. Ik weet het niet hoor, met dit programma.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik heb het begin gemist dus weet niet wat de pogingen van vader zoal zijn geweest maar toen ik net keek waren ze aan het kijken of moeder en zoon weleens uit huis kwamen. Nou, dat kwamen ze en toen werd dus bevestigigd dat ze op dat adres woonden. Dan zou je denken dat men aanbelt en met elkaar gaat praten of is het met dit programma echt de bedoeling het kind terug te ontvoeren? Zonder verder contact of overleg?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Het is geen terugontvoeren, alles wat ze doen is legaal.
Nee snap ik maar het leek in dit geval toch op een soort van ontvoering omdat als het vluchtplan wel was gelukt de moeder van niets had geweten zeg maar. Ook niet zo netjes. Waarom niet ter plekke nog in gesprek? Eventueel met juristen, instanties etc?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Wat ik begrijp is dat ze, als ze het kind in de auto hebben, contact leggen met de moeder of iig de andere ouder, en dat John intussen ook bezig is met de instanties daar ter plekke. Dat ze overeenstemming proberen te bereiken. En pas dan gaat het kind mee naar NL.
@Alfredopje: bedankt voor je bericht. Ik denk dat het vriendengebeuren hier niet werkt, want ik kan je wel zien staan bij mijn vrienden, maar zie geen mailmogelijkheid. Daarom even bij deze: dank voor je steun!
up
hey

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven