Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 30 december 2012 om 19:40
maandag 31 december 2012 om 00:13
Beste Moderator,
ik zie dat ik sommige reacties die ik op oproepjes onder de pijler contact gedaan heb, niet meer terug te vinden zijn. Zo ook een oproep die ik vandaag geopend heb onder naam; 'Oudjaarsdagviering Amsterdam (18-26?). Nu heb ik een nieuwe geopend, maar er hadden op de eerste opening al mensen gereageerd, kan deze weer teruggeplaatst worden?
ik zie dat ik sommige reacties die ik op oproepjes onder de pijler contact gedaan heb, niet meer terug te vinden zijn. Zo ook een oproep die ik vandaag geopend heb onder naam; 'Oudjaarsdagviering Amsterdam (18-26?). Nu heb ik een nieuwe geopend, maar er hadden op de eerste opening al mensen gereageerd, kan deze weer teruggeplaatst worden?
maandag 31 december 2012 om 00:26
Beste mod,
ik heb de eerste opening van het topic oudjaarsdagviering amsterdam (18-26?) 'teruggevonden', maar er zit een slot op...Waarom? Ik heb al eerdere mensen van het forum ontmoet en zei kunnen bevestigen dat ik gewoon piepjepiep ben en net een of ander vervelende, terugkomende, ongewenste oud-forummer!
ik heb de eerste opening van het topic oudjaarsdagviering amsterdam (18-26?) 'teruggevonden', maar er zit een slot op...Waarom? Ik heb al eerdere mensen van het forum ontmoet en zei kunnen bevestigen dat ik gewoon piepjepiep ben en net een of ander vervelende, terugkomende, ongewenste oud-forummer!
maandag 31 december 2012 om 06:49
quote:piepjepiep schreef op 31 december 2012 @ 00:26:
Beste mod,
Wij hebben niets gesloten. Ik denk dat je dat zelf per ongeluk hebt gedaan. Je moet de onderste knop `verstuur bericht` hebben, die erboven is `verstuur en sluit`.
Ik zal het slotje van het topic verwijderen.
mvg,
Junior.
Beste mod,
Wij hebben niets gesloten. Ik denk dat je dat zelf per ongeluk hebt gedaan. Je moet de onderste knop `verstuur bericht` hebben, die erboven is `verstuur en sluit`.
Ik zal het slotje van het topic verwijderen.
mvg,
Junior.
maandag 31 december 2012 om 11:55
maandag 31 december 2012 om 12:00
quote:himalaya schreef op 31 december 2012 @ 11:55:
Mod, wil je deze weer even open gooien (lastig dat bij die rubriek de eerste knop 'verzenden en sluiten is'), dan kan er nog een e-mail adres weggehaald worden.
Kortingsbonnen Postcodeloterij-agenda
Het topic is weer open!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Mod, wil je deze weer even open gooien (lastig dat bij die rubriek de eerste knop 'verzenden en sluiten is'), dan kan er nog een e-mail adres weggehaald worden.
Kortingsbonnen Postcodeloterij-agenda
Het topic is weer open!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
maandag 31 december 2012 om 17:49
quote:Amand schreef op 31 december 2012 @ 17:41:
Zeg mod,
wat vind je ervan om de naam van het topic Tik_ze_maar_af_hier_deze_kerst te wijzigen naar 'Tik ze maar af hier deze feestdagen', zodat we onder de juiste vlag verder kunnen zuipen tellen?
Wat zit je haar leuk trouwens
Beste Amand,
De titel is aangepast, proost!
En bedankt voor je compliment, ik was er wat onzeker over
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Zeg mod,
wat vind je ervan om de naam van het topic Tik_ze_maar_af_hier_deze_kerst te wijzigen naar 'Tik ze maar af hier deze feestdagen', zodat we onder de juiste vlag verder kunnen zuipen tellen?
Wat zit je haar leuk trouwens
Beste Amand,
De titel is aangepast, proost!
En bedankt voor je compliment, ik was er wat onzeker over
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva