Waar naartoe?

07-01-2013 19:59 30 berichten
In mei/juni willen we: man, kind (1,5jr) en ik op vakantie. We willen liever geen 'standaard' vakantie maken. Dus geen strandvakantie. Een vakantie die bijzonder is en die we ons later altijd zullen blijven herinneren. Waarom? Omdat we deze reis kado krijgen en we het een soort van zonde vinden het dan te besteden aan een strandvakantie in Spanje of Turkije (dat kunnen we altijd nog doen).

Vraag is nu waar naartoe. Iets wat bijzonder is, maar tegelijkertijd ook geschikt voor een kind van 1,5. Jetlag dus absoluut niet en te lang vliegen liever ook niet...

budget is ¤ 2500,00

Ben benieuwd naar jullie ideeën en ook ervaringen in het reizen met een kleintje.
Alle reacties Link kopieren
Marokko! Echt ontzettend gaaf, vooral het zuiden. Veel afwisseling, prachtige natuur, totaal andere cultuur, lekker eten, vriendelijke mensen, noem maar op! En geen jetlag en door de korte vlucht goed betaalbaar en toch het idee dat je heel ver weg bent!

Ben er net geweest (rondreis op eigen gelegenheid) en vond het echt ontzettend leuk! (En bijzonder)
We gaan met onze baby van ruim

1 een week naar Baby Mio in Oostenrijk en daarna nog een week naar een luxe aparthotel aan t Gardameer. Kost precies 2500,- Kan je nog niets over mijn eigen ervaringen vertellen, maar de recensies zijn lovend.
Rondreis Engeland, Ierland, Schotland. Auto huren en klaar ben je
Rondje maken door Oost-Europa, wij zijn afgelopen jaar naar Roemenië geweest en waren ontzettend onder de indruk. Geweldige natuur, supervriendelijke mensen, heerlijk eten en betaalbaar.

Het is in elk geval iets anders en je zal het niet snel vergeten!
Wat leuk al die verschillende reacties!

Er is ook zoveel wat ons leuk lijkt! Of nouja, mij vooral leuk lijkt. Mijn man vindt het eigenlijk al snel goed haha.

De Azoren; ziet er prachtig uit en iets waar ik totaal niet aan had gedacht.

Marokko; ook niet iets dat als eerste in mij zou opkomen. Gevoelsmatig trekt het me niet, maar eerst maar eens even op onderzoek uit voor conclusies te trekken.

Een cruise; we hebben rondgekeken naar Noorse fjorden. Lijkt ons prachtig! Maar...2500euro is dan niet heel veel en maar 8dgn weg voor dat geldt vind ik zonde van het geld. Hebben jullie nog tips qua reisorganisatie/rederij?

Baby Mio; is even zoeken wat dat is.

Tjee, eigenlijk is de voorpret het leukste! En ben zo'n twijfelkont, maar ik heb nog even dat scheelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven