Zomervakantie 2013........??

09-01-2013 14:29 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk heb ik al de vakantiesites bekeken, maar werd er niet vrolijk van!

Ik wil deze zomer erg graag met mijn kinderen (13 en 14) op vakantie naar de zon. Nou ben ik een geval "zon,zwembad, doen waar we zin in hebben" dus veel activiteit zal er niet van ons uitkomen.

Afgelopen jaar zijn we naar Turkye geweest (al eerder ook) en dat is altijd goed bevallen. Helaas zijn deze reizen (2800 voor ons drietjes echt te duur) altijd erg prijzig ook al is het all inclusive (vind ik zelf een paradijs met kinderen)

Vliegen is natuurlijk super, weinig stress en snel op de plaats van bestemming. Met de auto zou ik durven maar hij is niet zo groot dus bagage beperkt (peugeot 107) en of ik dan bijvoorbeeld helemaal naar spanje zou durven......!

En dan, wat is een "normaal" budget voor je vakantie om daar te besteden? Je moet toch elke dag eten, uiteten, of wat maken als je een appartement hebt.

Hebben jullie misschien tips, leuke accomodaties, hotels............
2800 euro is voor hoeveel dagen?
Wij gaan een week naar een landal park voor 825 euro. 2 volwassenen, 2 kids
2800 voor Turkije moet goedkoper kunnen.

Ik ben zelf voor de herfstvakantie aan het kijken naar Turkije en sunweb komt er steeds heel voordelig uit.

Net even voor jou gekeken:

Een willekeurig 5 sterren resort met een 8,6 waardering, 11 dagen eind juli all in, 2 pubers en jij komt op 2200 euro.

Kan dus vast nog goedkoper, want dit was de eerste die ik aanklikte en 5 sterren.

http://zon.sunweb.nl/turk ... nce.htm?view=prices#dur-x
TO wil naar de zon. Dan zou ik dus nooit iets in NL/Dld of België boeken
Wij hebben de laatste jaren steeds een stacaravan gehuurd in frankrijk voor 2 weken.

Kosten huur 1400 (ik wil uit principe niet meer dan 100 euro per nacht betalen en dat is wel te vinden met een beetje zoekwerk, vorig jaar had ik zelfs iets voor 400 euro per week)

benzine + tolweg 500

en dan nog ongeveer 1000 euro aan uitstapjes, eten drinken, terrasjes etc.

We zijn met twee volw. en 2 kinderen.

is dus ongeveer 3000 euro.

Met eigen kampeermiddel kan het veel goedkoper natuurlijk
Nee wil echt naar de zon!

De rest van de zomervakantie zijn de kinderen op de camping (bij oma en mij als ik vrij ben) dus regen of minder weer hebben we voldoende.

Ik ga hem even aanklikken bloesem
Suze die prijs was voor 10 dagen (wel super hotel)

Ziet er goed uit Bloesem..........ga hem even printen.

Ik zou graag met de auto willen of in ieder geval op een camping met de kinderen (vond ik vroeger ook altijd erg leuk)

maar toch huiver ik bij zo'n grote lange reis alleen (al ben ik niet bang uitgevallen) Het feit dat ik als enige volwassenen ga vind ik vervelend
Waaromdan, heb je Cyprus al in overweging? Is wat goedkoper dan Turkije en Spanje e.d. Ik heb 8 dagen geboekt voor 3 personenen, goed hotel met 3 zwembaden, goede bedden e.d. 1200 euro inclusief ontbijt, voor 3 personen, vliegreis inbegrepen. Ik ben er eerder geweest en vond het zo goed dat ik dit jaar weer ga, zoonlief zal het zeker geweldig vinden.
Cyprus, ga ik kijken

Wat ik me dan afvraag...........Hoeveel moet ik voor vakantie budget meenemen, wat gebruik jij daar ongeveer roodpaars!?

Ik heb echt geen flauw benul (lang leve all inclusive)
quote:waaromdan schreef op 09 januari 2013 @ 14:58:

Cyprus, ga ik kijken

Wat ik me dan afvraag...........Hoeveel moet ik voor vakantie budget meenemen, wat gebruik jij daar ongeveer roodpaars!?

Ik heb echt geen flauw benul (lang leve all inclusive)Dit is het hotel dat ik heb geboekt. Cyprus.

Ik heb ongeveer 300 euro uitgegeven aan leefgeld, we gingen elke dag uit eten, s'middags een terrasje met een drankje dus ik vond het niet heel veel. We hebben echt niet beknibbeld, maar aangezien het zo warm was hadden we s'avonds niet zo veel trek, twee voorgerechtjes waren eigenlijk genoeg, de porties die je daar krijgt zijn riant.
Gister bij EditieNL kwam Tunesie er erg goed uit.

Goedkoop, zon, all inclusive en wel veilig.

Misshien een idee?
Daar ben ik 1 x geweest en vond het zo vreselijk vies................De stad maar ook de mensen.

Roodpaars 300 voor 8 dagen (voor 3 personen) komt neer op net aan 10 euro pp....... eten en drinken voor de hele dag!!!???
http://zon.sunweb.nl/tune ... ms_.htm?view=prices#dur-x
ik ben vorig jaar voor 10 dagen naar egypte geweest, 700 p.p., prima appartement. Op tenerife woont een man die een heel appartementencomplex heeft. je zit net buiten het centrum, best goedkoop per week en je kan met ryanair vliegen.
Ryanair.............je bedoelt die maatschappij die van de week op tv was bij ned.2...nee dank je!

Ik zoek echt een vakantie voor mijn kinderen, dus ergens een appartementje zonder iets (zijn zwembad kinderen) is het net niet.

Egypte ben ik gewees, ook all inclusive, want daar ga ik echt als vrouw alleen met 2 kinderen het resort niet af....................vond het daar vreselijk
Andere maatschappijen komen er ook hoor ;) maar het is een groot appartementencomplex met een groot zwembad
Kan je op internet bekijken xsweetx, misschien dat je een link kan plakken

Of anders kan je mailen you ever had gmail
en busreizen? ik hoor van veel mensen dat Kroatie ook echt heel leuk is voor kinderen
quote:waaromdan schreef op 09 januari 2013 @ 15:11:

Daar ben ik 1 x geweest en vond het zo vreselijk vies................De stad maar ook de mensen.

Roodpaars 300 voor 8 dagen (voor 3 personen) komt neer op net aan 10 euro pp....... eten en drinken voor de hele dag!!!???Nee, partner heeft ook ongeveer 300 euro uitgegeven, dus per persoon 300 euro. En dat dus zonder beknibbelen, inclusief alles: souveniertjes, drankjes, hapje tussendoor en bezoekjes aan musea. Ik was vorige keer alleen met partner, dit jaar gaat zoonlief mee.
ik kan je de link wel even mailen, waar kan het naartoe?
youeverhad gmail.com
gemaild!
Ik ga vanavond thuis even kijken, bedankt
quote:waaromdan schreef op 09 januari 2013 @ 15:17:

Ryanair.............je bedoelt die maatschappij die van de week op tv was bij ned.2...nee dank je!

Stel je niet aan. Dat verhaal is inmiddels al behoorlijk genuanceerd; maar dat heb je vast niet meegekregen.

Heb al tig keer met Ryanair gevlogen en nooit enig probleem bemerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven