Plastic / rubber geel uitgeslagen

10-01-2013 10:29 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de loop der jaren zijn doorzichtige rubbers geel uitgeslagen. Niet van de rook of zo, maar van ouderdom. Gewoon accepteren of heeft iemand een tip hoe deze wat minder geel (kunnen) worden?
Wat voor rubbers bedoel je?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nieuwe rubbers kopen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Condooms?
quote:Miekkie schreef op 10 januari 2013 @ 10:37:

Condooms?

Als die geel zijn uitgeslagen, zou ik ze niet meer proberen te gebruiken...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Gewoon in een badje met een klein beetje bleek leggen, tenminste dat deed mijn moeder altijd.
Waar zitten die rubbers dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
: lol : condooms krijgen een andere kleur... Hahaha

Ik heb dat hier met rubbers in de badkamerkastjes, en bijvoorbeeld ook het horlogebandje. En ook de onderzetters van de Hema die ooit echt doorzichtig waren zien er nu dus jakkie geeld uit. Weggooien kan zeker, alleen in de badkamer is het wat lastig om ze te vervangen.
Ik kan mij niets voorstellen bij rubbers in badkamerkastjes anders dan condooms....
Waar de badkamerdeurtjes tegenaan komen.... Snappie?
Citroen geprobeerd?
quote:summerville schreef op 10 januari 2013 @ 10:57:

Waar de badkamerdeurtjes tegenaan komen.... Snappie?Mijn badkamerdeur komt gewoon tegen de houten sponning aan, daar komt weinig rubber aan te pas.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:summerville schreef op 10 januari 2013 @ 10:57:

Waar de badkamerdeurtjes tegenaan komen.... Snappie?

Die kleine ronde plakkertjes? Stootdopjes?

Nieuwe kopen?

Nee, heb geen dopjes. Die kun je makkelijk vervangen. Heb van die stroken, die ook in de keuken zitten. Ga het eens met citroen proberen. Heb vooralsnog vooral Dasty en de reguliere schoonmaakmiddelen geprobeerd. Soms hebben mede-forummers hier goede tips. Vandaar dat ik de vraag in de groep heb gegooid. Blijkbaar geen herkenbaar probleem.

Bedankt voor het meedenken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven