Plastic / rubber geel uitgeslagen
donderdag 10 januari 2013 om 10:38
quote:Miekkie schreef op 10 januari 2013 @ 10:37:
Condooms?
Als die geel zijn uitgeslagen, zou ik ze niet meer proberen te gebruiken...
Condooms?
Als die geel zijn uitgeslagen, zou ik ze niet meer proberen te gebruiken...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 10 januari 2013 om 10:47
: lol : condooms krijgen een andere kleur... Hahaha
Ik heb dat hier met rubbers in de badkamerkastjes, en bijvoorbeeld ook het horlogebandje. En ook de onderzetters van de Hema die ooit echt doorzichtig waren zien er nu dus jakkie geeld uit. Weggooien kan zeker, alleen in de badkamer is het wat lastig om ze te vervangen.
Ik heb dat hier met rubbers in de badkamerkastjes, en bijvoorbeeld ook het horlogebandje. En ook de onderzetters van de Hema die ooit echt doorzichtig waren zien er nu dus jakkie geeld uit. Weggooien kan zeker, alleen in de badkamer is het wat lastig om ze te vervangen.
donderdag 10 januari 2013 om 11:06
donderdag 10 januari 2013 om 13:41
Nee, heb geen dopjes. Die kun je makkelijk vervangen. Heb van die stroken, die ook in de keuken zitten. Ga het eens met citroen proberen. Heb vooralsnog vooral Dasty en de reguliere schoonmaakmiddelen geprobeerd. Soms hebben mede-forummers hier goede tips. Vandaar dat ik de vraag in de groep heb gegooid. Blijkbaar geen herkenbaar probleem.
Bedankt voor het meedenken!
Bedankt voor het meedenken!