VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik heb idd. net ook even foto's zitten kijken, leuk! Ik vind Suke en Wiske ook zo leuk: twee van die even oude kindjes bij elkaar. Misschien toch nog maar een hersteloperatie voor vent en dan een tweeling doen

Morrie, beschaafd buikje maar wel duidelijk zwanger! En niks mis met je hoofd erop, toch?
Beetje pluizebol zag ik Pebbles!

Grappig dat jullie mijn buik beschaafd vinden, dat hoorde ik een paar dagen terug ook al van iemand maar daarvoor kreeg ik juist alleen maar te horen dat hij zo dik was.

Ben 6 kilo aangekomen volgens de weegschaal van schoonmoeder. En dat terwijl de weegschaal van de echoscopiste 6 weken geleden nog zei dat ik niets was aangekomen. Ik hoop niet dat dat doorzet, een kilo per week .

Wat een lekker weer he. Heerlijk. Ik moet wel ff douchen voor ik zo naar bed ga, ik plak aan alle kanten van de zonnebrandcreme enzo.

We hebben geprobeerd om Schorrie zonder zijwielen te laten fietsen, maar dat ging echt nog niet! En na een keer vallen wilde hij ook niet meer. Schorrie is echt niet zo'n vlotterd als KW, of hij moet het over een week ineens wél kunnen maar daar zag het toch echt niet naar uit .
oeh leuk nieuw pics in de AK, zo even kijken!

Ik ben er ook weer. Ik was even weg want ik heb een opruimmanie dus kan niet stilzitten. Zo suf maar ik heb alle was weggewassen (we hadden een achterstandje) en ben nu zo blij dat ik denk dat het verslavend werkt om de manden leeg te houden

Verder weer allemaal blije postings over fijne dagen, dat is mooi! Wat mooi weer niet kan doen voor het humeur he?

Vrolijk ook al zulke leuke dagen gehad! Dag met S en co klinkt ook super. We moeten echt even bellen en de agenda's trekken want we zouden ook nog met zijn drieen gaan eten, en zullen wij ook weer eens met de kids en mannen erbij afspreken? bbq-tje op ons terras ofzo?
Enige foto's allemaal!!!

En Morrie, mooie buik, vind hem helemaal niet klein hoor, voor 26 weken. Je hebt ook een prachtige bolle toet (is compliment hoor!) Echt zwanger, helemaal leuk.

Bah, heb helemaal geen zin om morgen te werken!

Komt allemaal door dat mooie weer.

Ik ben helemaal niet bruin, maar dat komt omdat ik een hekel heb aan zonnen.

Ben gek op lekker weer, maar dan wel in de schaduw
elyane wijzigde dit bericht op 12-05-2008 22:19
Reden: goed nederlands schrijven is een vak op zich
% gewijzigd
foto's zijn zeker leuk. Hmm, nu wil ik er ook weer opzetten maar onze batterij van de digi is op en we kunnen hem niet opladen want de lader is stuk. Dat geloof je toch niet? Het is bij ons echt al-tijd wat met die dingen.

Maar foto's van jullie zijn dus erg leuk!

pfff nu ik zit ben ik opeens best wel moe. Zo maar naar bed, morgen vroeg op! Slaap lekker allen!
Die bolle toet viel mij ook al op op die foto. In het echt zie ik het niet zo erg, maar ik zie wel de zachte lijnen in mijn gezicht. Ik zie er veel liever uit dan normaal, ben nu een wolf in schaapskleren .

Ik ga naar bed, nog even lezen. Ben Nieuwe Buren aan het lezen en vandaag bedacht ik me ineens dat het volgens mij Wind was die rode oortjes van dit boek kreeg. Nou, daar kan ik me best wat bij voorstellen!
Ik kom ook nog even gedag zeggen! Morrie, wat een mooi buikje op de ak! Volgens mij issie precies goed voor je huidige z-duur. Inderdaad een boller toetje, maar die staat je goed hoor! Foto's van Lien had ik ook nog helemaal niet gezien, heb de knullen van Pebbles nog eens bekeken, helemaal leuk allemaal!

Heerlijk weer de afgelopen dagen, maar ik heb gisteren en vandaag eigenlijk alleen maar op lopen ruimen en schoon lopen maken, ik had heel wat achterstallig werk te doen en morgen weer een bezichtiging, deze mensen gaan ons huis gewoon kopen. Ik ben zelfs bovenop onze keuken geklommen om de lichtkoepel schoon te maken, en met een ladder tegen de voorgevel om de ramen van de kinderkamers boven te lappen, vent hield de ladder vast. Achterstallige dingen als radiatoren en vensterbanken en zo kwamen ook aan de beurt. Vent heeft de tuin zo goed mogelijk gedaan. Ik heb nog wat foto's gemaakt van in en om het huis, we hadden met de makelaar afgesproken dat we zelf nog wat nieuwe foto's zouden maken voor de presentatie. HIj gaat ons af- en weer aanmelden zodat we bij zoekopdrachten op Funda wat meer bovenaan de lijst komen. Maar eigenlijk is het niet nodig, want de kijkers van morgen zijn gewoon de kopers. En oh ja, heeeeel veel gestreken, blegh. Maar voel me wel voldaan nu, al heb ik niet echt van het mooie weer kunnen genieten.

Morgen vrij want de kinderen hebben een roostervrije dag van school. Echt, ik vind het zo idioot dat die scholen dat zomaar kunnen doen en dat ouders de onderwijsinspectie op hun dak krijgen als ze hun kind 'ongeoorloofd' een dagje thuishouden! Ik ga nu morgen maar naar mijn ouders met ze om het huis een beetje netjes te houden, anders vrees ik het ergste (bezichtiging is om 16.30u). Op wo en do werk ik niet, vrijdag is mijn eerstvolgende werkdag.
Ben trouwens weer werkweduwe van 6 t/m 14 juni aanstaande, geen zin in. Vent moet naar de VS. En de 14e heb ik natuurlijk weer net de laatste workshop van de reeks workshops waarvan ik de op een na laatste ook ga missen door dat stomme weekendje weg met vent's werk. Daar baal ik wel van zeg.
Hier ook nog roostervrij. Hopeloos, want vakantie is zo net te lang (ook al de vrijdag voorafgaand roostervrij voordat er twee volledige weken vrij waren). Dik 2.5 week vrij dus. Kindjes zijn ook wel toe aan normaal ritme.

Dochter zo naar NSO en opa komt voor zoon. Ik ga zo werken, heb pas afspraak om 10.00 dus nog even thuis.

Foto's staan op computer op kantoor vent, zijn er dus wel, maar ik ben daar nooit. Had al gevraagd wat te mailen, maar bestanden zijn te groot.
Dropje, ik denk ook dat de kijkers van vandaag je huis gaan kopen, ik voel het! Het weer is er ook naar, mensen kopen met mooi weer sneller een huis dan met triest weer. Alles ziet er leuker en zonniger uit. Spannend!

Zijn die roostervrije dagen niet gewoon vooraf vastgesteld? Ik begreep op onze school dat dat 1 keer per maand op vrijdag is en dat er verder geen extra vrije dagen zijn? Hmm, nou ja, met dit weer een extra dagje vrij lijkt mij geen straf .
quote:Morrie schreef op 12 mei 2008 @ 22:14:

Beetje pluizebol zag ik Pebbles!

Pluizebol, waar?

Hangt je lamp al Morrie?
quote:vrolijk schreef op 12 mei 2008 @ 21:52:

Mille & Peb, ik heb ook gehoord van die waterspeeltuin en lijkt me leuk! daar ga ik ook een keer met kindjes naartoe.

Ok, dat wordt dus een Vrolijke meeting in waterspeeltuin!

Heb verder niet gelezen want moet echt wat doen! Komen net binnen, hadden vanochtend afspraak in een oud pand dat helemaal ingericht wordt als kantoor en waar wij de verlichting mogen doen. Pebblo is nu ook nog een grote order afleveren. Zaken gaan nog steeds goed!
Op mijn hoofd Pebbles .

En nee, lamp hangt nog steeds niet. 't Is me een doorn in het oog. Hij ligt al die tijd al klaar op de eettafel... 't Wachten is op Harrie die het licht gaat zien en aan de slag gaat. Zoals met zoveel dingen het geval is.

Ik heb zo geen zin weer eens, ben blij dat er hier iemand gepost heeft. Kan ik weer ff reageren.
Eerst nog meeten in Linneaushof hoor!

Ik heb alleen ook nog een verjaardag van vriendin die dag dus ik ben benieuwd hoe ik dat ga regelen. Als het goed is is die verjaardag aan het eind van de dag dus het moet kunnen.
Ik word trouwens wel elk jaar weer een beetje triest van die discussies over blote kinderen op het strand. Dat mensen een baby of dreumes in hun blootje onsmakelijk vinden, ik kan daar echt met mijn pet niet bij. Dat is nou juist toch het meest pure en onschuldige wat er is op aarde in mijn ogen.
Morrie, hang die lamp dan even op zodat Harrie het licht ziet!
Meave

Blote kindjes... heerlijk! Maar wel in de tuin en niet op het strand. Bries zou nog wel kunnen maar trek hem liever een zwemshort aan. KW in zijn nakie kan echt niet meer. Dat is echt een vent. Hij zit namelijk wanneer hij maar kan aan zijn piemel en heeft constant een stijve leuter.

Weekend weg was heerlijk. Land van Bartje is echt een leuk park!

We hebben echt genoten en was erg gezellig met elkaar.

Morgen weer werken.

Meer niet....

Nog leuk nieuws?

Drop je huis verkocht?

Iemand zwanger?

Trouwplannen?

Bevallen?

Als ik zou weten hoe het moest, zou ik het misschien nog doen ook. Maar helaas heb ik er geen kaas van gegeten én zie ik mezelf met dikke buik niet op de tafel klimmen met een zware (en vooral grote) lamp en met electriciteit knoeien om uit te zoeken hoe het dan moet. Bovendien, als ik alles zou gaan doen wat hij zou laten liggen dan was ik helemaal de hele dag in touw. Ben nu bezig zijn kamer op te ruimen want dat is ook al weken het plan zodat we de babykamer af kunnen maken. Maar daar heeft hij ook steeds geen tijd voor.

Leuk hoor, een man die een eigen bedrijf heeft, maar hij is werkelijk de hele dag aan het werk. Gisteren (Pinksteren) vroeg hij 's ochtends al hoe laat we naar huis zouden gaan, dan kon hij nog even werken. Normaal ben ik echt niet zo moeilijk maar toen heb ik het echt tegengehouden. Gevolg is wel dat hij nu aan het werk is, morgenochtend de wekker absurd vroeg wil zetten en dan 's avonds ook weer doorgaat. Zo gezellig, een partner .

Rustig hier trouwens.

Ik heb net Schorries saaie witte Praxis kast opgeleukt met interieurstickers. Echt geinig is dat. Zijn kamer is gelijk weer gezelliger geworden. Moest me wel inhouden want hij wilde dingen die ik niet mooi vond, maar ok, het is zijn kamer! Nu nog wachten op de gordijnen die we besteld hebben en dan zijn we daar even klaar. Van de winter maar voor een karpijt kijken, nu met dit weer is dat toch niet echt nodig.
quote:Wind schreef op 13 mei 2008 @ 20:26:

Meave

Blote kindjes... heerlijk! Maar wel in de tuin en niet op het strand. Bries zou nog wel kunnen maar trek hem liever een zwemshort aan. KW in zijn nakie kan echt niet meer. Dat is echt een vent. Hij zit namelijk wanneer hij maar kan aan zijn piemel en heeft constant een stijve leuter.

Weekend weg was heerlijk. Land van Bartje is echt een leuk park!

We hebben echt genoten en was erg gezellig met elkaar.

Morgen weer werken.

Meer niet....

Nog leuk nieuws?

Drop je huis verkocht?

Iemand zwanger?

Trouwplannen?

Bevallen?

Meen je serieus dat je Bries liever een zwembroek aandoet op het strand? Waarom dan? Ik vind het zo lastig te begrijpen, ik vind het heerlijk die vrijheid van die kinderen.

Vind je het dan ook storend als andere mensen dat niet doen met hun baby of dreumes?
anoniem_30416 wijzigde dit bericht op 13-05-2008 20:34
Reden: Nog meer toevoeging?
% gewijzigd
Hoe was bezichtiging Drop? Jammer dat werk van vent precies jouw plannen in de war schopt. Moet je hem maar boodschappenlijst meegeven naar VS :-)

Hai Wind, fijn dat je het leuk hebt gehad. Ik hoop op mooi weer aanst. weekend, maar zag dat er 19 graden en regen voorspeld was, hopelijk anders in Belgie :-)

Allemaal ja op je vragen Wind, behalve het bevalgedeelte. Ely trouwen, Lien & Morrie zwanger, Drop gaat vast haar huis verkopen en Ik ga aanstaand weekend lekker weg.

Waterspeeltuindate dus! :-)

Leuk dat het goed loopt bij jullie Peb.

Ik ben aan het werk, maar heb geen zin. Merkbaar? Vanmorgen heel lang in file gestaan naar vestiging verder dan Athenastad.

Morgen halve dag werken aangezien ik crematie heb en dus ben ik braaf laatste dingen aan het doen. Maar forummen is net wat interessanter hahaha..
Wat voor crematie Vrolijk, of zou ik dat al moeten weten?

Dropje, ik ben ook heel benieuwd naar de kijkers, maar misschien heb je nog niets gehoord? Het lijkt me echt dat dit ze gaan worden!
quote:Morrie schreef op 13 mei 2008 @ 20:30:

[...]

Meen je serieus dat je Bries liever een zwembroek aandoet op het strand? Waarom dan? Ik vind het zo lastig te begrijpen, ik vind het heerlijk die vrijheid van die kinderen.

Vind je het dan ook storend als andere mensen dat niet doen met hun baby of dreumes?

Ja, dat meen ik serieus. Niet omdat ik me er aan stoor maar omdat KW dan ook bloot wil. Dat is namelijk een nudist.

Daarnaast vind ik zo'n short net zo koddig staan

Maar ik stoor me niet aan blote kinderen, maar ik vind het vanaf 2 jaar (wanneer het baby er écht af is) niet meer hoeven.
Aha, dat KW dan ook bloot wil daar kan ik me iets bij voorstellen ja. Want Schorrie laat ik ook niet meer bloot lopen, daar is het schattige wel vanaf .
Zit Schorrie ook zo aan zijn piemel?
Moeder van schoonzus Morrie. Het is steun voor schoonzus dat ik er naartoe ga. Ik ken haar moeder wel en zag haar op gelegenheden, maar het is meer uit respect en steun voor schoonzus en zwager.

Ik laat Loeder en Mormel ook niet naakt lopen op strand. Ik vind het bij ukkies koddig staan, maar boven 2 vind ik wat jij zegt Morrie, het schattige er afgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven