Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
Alle reacties Link kopieren
*geeft de koffie aan Peacy in bad en geeft pimpel een thee met honing en een extra dekentje* Ach ja, als ik toch bezig ben met moeder Theresa uithangen, kan ik vanaaf nog wel ff doorgaan
Ohh maarre ik had bubbels . Duik jij nou ook lekker op de bank. Kom ik Moederen!
thanks, Peacy...dat heb ik ff nodig...bubbels? Heerlijk! Doe mij ook een glaasje...en wie rijdt er ff langs de snackbar? Heb ongelofelijk veel zin in een frikandel speciaal / patatje oorlog of een milkshake....
*HEREN... Retourtje snackbar please. Frikandel speciaal,patatje oorlog en Milkshake.

Glaasje bubbels voor sportvrouw
ho oh Peacy: het was of of of...niet alledrie!!

Als ik dit hier hardop uitspreek dan gaat sporti - man meteen, maar da's niet goed voor mij (moet ik er allemaal weer afsporten) én niet goed voor sporti-man, want die sport niet zo fanatiek als ik...
Ik denk trouwens dat je hard moet roepen, want veel mannen zijn er niet te bekennen de laatste tijd hier. Nu valt natuurlijk niet iedereen in de categorie: echte man, dus sommigen blijven wijselijk weg, maar t mag best iets drukker worden
Ooh.. Maar dan hebben de heren ook iets. En krijgen ze geen gezeur als ze terugkomen.

Ja had liever frikandel gehad dan de milkshake enz.

Mannen zijn er weinig meer idd .
Oh k lust ook nog wel n frikadel, lekker!

Ben gammel, beetje grieperig en had geen wijn moeten drinken maar wel gedaan. Dus ik stort zo in. Oef
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
heb nog een belangrijke vraag voor zowel de vrouwen als de mannen hier...
Heb zon gevoel dat t net de bestelling wel goed.komy
Waddan SG?
Vertel.
Heb komende week een zakelijk gesprek wat zo'n beetje de komende 25 jaar van mijn leven gaat bepalen...But what to wear???

Ben er al dagen mee bezig. Ik heb een vlotte babbel en zie er...nou ja...niet oncharmant uit. Dus een beetje optutten ziet er al gauw too much uit, maar wil wél de deal binnenslepen. Snappie?

Wat zou jij als vrouw aantrekken en waar zouden mannen voor gaan of op afknappen? t Is trouwens een man met wie ik dat gesprek heb...
Ik mis de mannen hier ook. Jammer hoor!

Enne SG, brandt los. Of wacht je op mannen?
Jurkje. Netjes, niet al te veel decolleté maar wel goeie taille. Hakken. 5-8 cm. Evt jasje. In kleur die goed bij je ogen en haar past.

Zoiets?
@SG: ipv je te concentreren op je uiterlijk zou ik uitzoeken waar deze man gevoelig voor is, om je daar in het gesprek op te focussen. Wat triggert hem? Is het status, geld, waardering....etc etc. Als je weet wat hem beweegt en hem op dat niveau aanspreekt haal je zeker de deal binnen.

En voor zakelijke besprekingen: hou je aan de etiquette, dan kan het niet misgaan.
Er is niets in dit leven dat je vastlegt voor 25 jaar.
quote:Amand schreef op 12 januari 2013 @ 22:01:

Er is niets in dit leven dat je vastlegt voor 25 jaar.En dit!
Zakelijk gesprek?

Zo'n bandplooi-achtige broek met super hoge taille, en een mooi bloesje en een mooi jasje.

Naturel make-up en haren vast.

Mooie hakken schoen. Met bredere hak...
quote:Amand schreef op 12 januari 2013 @ 22:01:

Er is niets in dit leven dat je vastlegt voor 25 jaar.sorry, toch wel. Het is iets wat ik al zo'n 15 jaar wil en ben er nu erg dichtbij en ben van plan om er zeker 25 jaar van te genieten...
quote:zoishet schreef op 12 januari 2013 @ 22:00:

@SG: ipv je te concentreren op je uiterlijk zou ik uitzoeken waar deze man gevoelig voor is, om je daar in het gesprek op te focussen. Wat triggert hem? Is het status, geld, waardering....etc etc. Als je weet wat hem beweegt en hem op dat niveau aanspreekt haal je zeker de deal binnen.

En voor zakelijke besprekingen: hou je aan de etiquette, dan kan het niet misgaan.

Dit dus....ook

quote:zoishet schreef op 12 januari 2013 @ 22:00:

En voor zakelijke besprekingen: hou je aan de etiquette, dan kan het niet misgaan.Bedankt voor de tip. foto?
quote:secondhandsuus schreef op 12 januari 2013 @ 22:02:

Zakelijk gesprek?

Zo'n bandplooi-achtige broek met super hoge taille, en een mooi bloesje en een mooi jasje.

Naturel make-up en haren vast.

Mooie hakken schoen. Met bredere hak...Pic...please?
Kijk...zo'n vraag trekt wel mensen..!
Zo lang je de aard van het gesprek niet laat weten, is er geen enkel zinnig advies te geven, sorry.

Wanneer je inspanning éénmalig is om dat resultaat te behalen, moet je je niet richten op je kleding, maar op je bereidheid hem oraal te bevredigen tijdens het gesprek.

Wanneer je deel wil gaan uitmaken van een groter geheel en dat gesprek de ingang is, moet je gewoon jezelf zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven