Marechaussee, here i come!
maandag 14 januari 2013 om 18:07
Goedenavond viva-volk!
Zoals jullie kunnen lezen ga ik dit jaar beginnen aan de opleiding marechaussee, in Apeldoorn.
Het heeft enige tijd geduurd voordat alle testen waren gedaan met de daarbij horende uitslagen (9maanden ongeveer)
Vandaag een enorme opluchting,toen mij werd meegedeeld dat ik door ben en in april met de opleiding mag beginnen!
Omdat de maximale leeftijd 24 is, als burger zijnde, was het voor mij een stres-periode. Als ik het niet had gehaald,had ik nog maar 1 kans gehad voordat ik 24 word.
Gelukkig kan ik nu beginnen aan iets wat ik graag wil, vooral in deze tijd!
Zijn er meer hier die de opleiding (gaan) doen?
Of andere opleiding,zelfde start-datum?
Groeten. Gurly.
Zoals jullie kunnen lezen ga ik dit jaar beginnen aan de opleiding marechaussee, in Apeldoorn.
Het heeft enige tijd geduurd voordat alle testen waren gedaan met de daarbij horende uitslagen (9maanden ongeveer)
Vandaag een enorme opluchting,toen mij werd meegedeeld dat ik door ben en in april met de opleiding mag beginnen!
Omdat de maximale leeftijd 24 is, als burger zijnde, was het voor mij een stres-periode. Als ik het niet had gehaald,had ik nog maar 1 kans gehad voordat ik 24 word.
Gelukkig kan ik nu beginnen aan iets wat ik graag wil, vooral in deze tijd!
Zijn er meer hier die de opleiding (gaan) doen?
Of andere opleiding,zelfde start-datum?
Groeten. Gurly.
maandag 14 januari 2013 om 18:21
Leuk zeg! Gefeliciteerd!
Zelf absoluut niet bij de Marechaussee, maar wel zijdelings mee te maken gehad toen ik bij de Politie-Academie werkte. Paar keer op de kazerne geweest om boeken af te leveren en zelfs (als burger) daar gesolliciteerd. Helaas was de functie aan een ander vergeven.
Zelf absoluut niet bij de Marechaussee, maar wel zijdelings mee te maken gehad toen ik bij de Politie-Academie werkte. Paar keer op de kazerne geweest om boeken af te leveren en zelfs (als burger) daar gesolliciteerd. Helaas was de functie aan een ander vergeven.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 14 januari 2013 om 18:27
quote:Hasse88 schreef op 14 januari 2013 @ 18:21:
Leuk zeg! Gefeliciteerd!
Thanks.
Wat deed jij bij politie academie?
Wel jammer dat de functie vergeven was, nooit geen 2de keer willen proberen?
Leuk zeg! Gefeliciteerd!
Thanks.
maandag 14 januari 2013 om 18:30
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 januari 2013 @ 18:21:
Ik ben jaloers op je, had ook heel graag Marechaussee of politieopleiding gedaan. Helaas kan dat niet met de sterkte aan lenzen die ik draag.
Dus...wens ik jou alle succes van de wereld en ga ervoor!
Ty.
Dat lijkt mij echt drama, als het niet kan ivm lichamelijke belemmeringen! Heb jij nog iets anders gevonden wat je heel leuk vind om te dien qua werk?
Ik zelf kan me niks anders voorstellen, behalve dit en politie.
Heb ook politie geprobeerd, maar kwam niet door rollenspel.
Achteraf ben ik wel blij dat het toen niet gelukt is, anders had ik dit nu niet een kans gegeven. Marechaussee lijkt mij achteraf gelukkig leuker.
Ik ben jaloers op je, had ook heel graag Marechaussee of politieopleiding gedaan. Helaas kan dat niet met de sterkte aan lenzen die ik draag.
Dus...wens ik jou alle succes van de wereld en ga ervoor!
Ty.
Dat lijkt mij echt drama, als het niet kan ivm lichamelijke belemmeringen! Heb jij nog iets anders gevonden wat je heel leuk vind om te dien qua werk?
Ik zelf kan me niks anders voorstellen, behalve dit en politie.
Heb ook politie geprobeerd, maar kwam niet door rollenspel.
Achteraf ben ik wel blij dat het toen niet gelukt is, anders had ik dit nu niet een kans gegeven. Marechaussee lijkt mij achteraf gelukkig leuker.
maandag 14 januari 2013 om 18:37
Ik ben wel door de eerste twee ronden gekomen voor de politie in Apeldoorn, behalve dan uiteraard de sporttest en medische keuring. Ik moest het geprobeerd hebben, ook al wist ik dat het niet zou lukken.
Nu doe ik gelukkig ook werk wat ik leuk vind hoor.
Geef af en toe eens een update hoe het gaat en wat je moet doen? Leuk om mee te lezen!
Nu doe ik gelukkig ook werk wat ik leuk vind hoor.
Geef af en toe eens een update hoe het gaat en wat je moet doen? Leuk om mee te lezen!
Huts!
maandag 14 januari 2013 om 18:38
quote:gurly3 schreef op 14 januari 2013 @ 18:27:
[...]
Thanks.
Ik deed de administratie voor de opleiding Officier van Dienst. De KMAR deed ook aan deze opleiding mee, dus vandaar.
En nee, daarna vond ik een andere leuke baan, dus het was niet meer nodig
(ik weet ook niet helemaal zeker of ik wel in een (semi-)militaire omgeving had gepast hoor...)
[...]
Thanks.
Ik deed de administratie voor de opleiding Officier van Dienst. De KMAR deed ook aan deze opleiding mee, dus vandaar.
En nee, daarna vond ik een andere leuke baan, dus het was niet meer nodig
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 14 januari 2013 om 18:45
@ waterplant. Enorme opluchting ja! Zoveel stres afgelopen maanden omdat ik het zo graag wou/wil en er ook veel voor heb gedaan. Gelukkig loont nu al mijn werk.
@ jammer bella! Maar sport, kon je daarvoor niet trainen? ( bedoel ik goed)
Wel fijn dat je in ieder geval iets anders leuks hebt gevonden! Je moet het jaren doen,daarom ook belangrijk om iets te doen wat je leuk vind, als je die kans krijgt.
Ik zal zeker tegen de tijd dat het begint hier eens posten hoe het gaat, mijn beleving. Lijkt me leuk!! Ik begin in april if i am correct. Dus nog even wachten haa..
@hasse. Begrijpelijk dat als je een andere leuk baan te pakken kan krijgen,dat je dat hebt gedaan. Had ik vast ook gedaan.
Waarom denk jij dat je er misschien niet tussen zou passen?
"Help i broke my nail" ?
Haha.....
@ jammer bella! Maar sport, kon je daarvoor niet trainen? ( bedoel ik goed)
Wel fijn dat je in ieder geval iets anders leuks hebt gevonden! Je moet het jaren doen,daarom ook belangrijk om iets te doen wat je leuk vind, als je die kans krijgt.
Ik zal zeker tegen de tijd dat het begint hier eens posten hoe het gaat, mijn beleving. Lijkt me leuk!! Ik begin in april if i am correct. Dus nog even wachten haa..
@hasse. Begrijpelijk dat als je een andere leuk baan te pakken kan krijgen,dat je dat hebt gedaan. Had ik vast ook gedaan.
Waarom denk jij dat je er misschien niet tussen zou passen?
"Help i broke my nail" ?
Haha.....
maandag 14 januari 2013 om 18:48
Ja ik moet er wat voor gaan doen starshine, maar ik ben er van overtuigd met mijn wil dat ik het ga halen.
Fysiek zit ik best goed,atletisch gebouwd en aanleg om snel in goede conditie te komen, en best wat kracht voor een kleine dwerg.
Dat geluk neem ik met mij mee. Maar toch blijft het pittig, maar daar houd ik van. Uitdagingen!
Fysiek zit ik best goed,atletisch gebouwd en aanleg om snel in goede conditie te komen, en best wat kracht voor een kleine dwerg.
Dat geluk neem ik met mij mee. Maar toch blijft het pittig, maar daar houd ik van. Uitdagingen!
maandag 14 januari 2013 om 18:49
Oh nee, niets te maken met mijn (nauwelijks bestaande) vrouwen-toestanden. Meer met mijn -hoe zeg je dat goed- nogal anti-autoritaire persoonlijkheid
maandag 14 januari 2013 om 18:54
maandag 14 januari 2013 om 19:02
quote:atjuuh schreef op 14 januari 2013 @ 18:58:
Hij zit bij de technische dienst. Onderhoud alle voertuigen en wapens. Met heel erg veel plezier! Ja al heel lang,vanaf z'n 18e. Alhoewel ik moet zeggen dat t de laatste tijd wel minder vrolijk is op de werkvloer....helaas....
Interessante functie! Leuk!
Mijn vriend zit er ook al 15 jaar bij en hij zegt het zelfde. Er is veel veranderd, ook dmv bezuinigen etc.
Niet alleen dat hoor, maar speelt zeker mee.
Best jammer omdat te horen. Toch heeft hij daar ook goude tijden gehad in het leger!
Hij zit bij de technische dienst. Onderhoud alle voertuigen en wapens. Met heel erg veel plezier! Ja al heel lang,vanaf z'n 18e. Alhoewel ik moet zeggen dat t de laatste tijd wel minder vrolijk is op de werkvloer....helaas....
Interessante functie! Leuk!
Mijn vriend zit er ook al 15 jaar bij en hij zegt het zelfde. Er is veel veranderd, ook dmv bezuinigen etc.
Niet alleen dat hoor, maar speelt zeker mee.
Best jammer omdat te horen. Toch heeft hij daar ook goude tijden gehad in het leger!
maandag 14 januari 2013 om 19:08
Als ik jou was, zou ik juist met een opleiding als deze, erg uitkijken met wat je allemaal prijsgeeft op internet. Je weet niet wie er allemaal meeleest, en je bent wellicht erg herkenbaar voor iemand die bij die opleiding werkt en met de inschrijvingen te maken heeft.
Vooral omdat je nog meer dan 2500 andere berichten hebt geschreven, waarvan een behoorlijk aantal op de sekspijler als ik dat zo gauw bekijk. Je hebt misschien geen heel rare dingen op het forum gegooid, maar ik zou toch voorzichtig zijn als ik jou was.
Je wil niet dat de mensen van de opleiding iets over jouw seks- en priveleven te weten komen via zoiets als een forum, toch?
Vooral omdat je nog meer dan 2500 andere berichten hebt geschreven, waarvan een behoorlijk aantal op de sekspijler als ik dat zo gauw bekijk. Je hebt misschien geen heel rare dingen op het forum gegooid, maar ik zou toch voorzichtig zijn als ik jou was.
Je wil niet dat de mensen van de opleiding iets over jouw seks- en priveleven te weten komen via zoiets als een forum, toch?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
maandag 14 januari 2013 om 21:33
quote:ClaudeFiolle schreef op 14 januari 2013 @ 19:08:
Als ik jou was, zou ik juist met een opleiding als deze, erg uitkijken met wat je allemaal prijsgeeft op internet. Je weet niet wie er allemaal meeleest, en je bent wellicht erg herkenbaar voor iemand die bij die opleiding werkt en met de inschrijvingen te maken heeft.
Daar heb je gelijk in. Heb ik ook over nagedacht. Er staan geen echte prive dingen van mij online waaruit iemand mij kan herkennen. Geen herkennende levensverhalen en dergelijke. Allemaal minimaal.
Betreft dit topic, geef ik ook niks prijs, in de zin van contacten uitwisselen mocht er iemand anders de opleiding volgen.
Gaat meer om verhalen uit te wisselen via i-net, niet rl.
Alsnog bedankt! Nooit verkeerd om ff te melden.
Daar heb je gelijk in. Heb ik ook over nagedacht. Er staan geen echte prive dingen van mij online waaruit iemand mij kan herkennen. Geen herkennende levensverhalen en dergelijke. Allemaal minimaal.
Betreft dit topic, geef ik ook niks prijs, in de zin van contacten uitwisselen mocht er iemand anders de opleiding volgen.
Gaat meer om verhalen uit te wisselen via i-net, niet rl.
Alsnog bedankt! Nooit verkeerd om ff te melden.
maandag 14 januari 2013 om 21:44
Nou ja, in dit topic vermeld je je leeftijd, op welke dag je hebt gehoord dat je toegelaten bent, dat je burger bent, etc. Lijkt mij behoorlijk identificerend, er beginnen vast geen 1000 mensen aan die opleiding in april, in Apeldoorn.
Dus als er iemand van de opleiding meeleest, dan kan die vast met deze gegevens zien wie je bent.
Maar goed, je moet het zelf weten natuurlijk. Veel succes met je opleiding.
Dus als er iemand van de opleiding meeleest, dan kan die vast met deze gegevens zien wie je bent.
Maar goed, je moet het zelf weten natuurlijk. Veel succes met je opleiding.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
maandag 14 januari 2013 om 22:01
de dag dat ik gehoord heb dat ik ben toegelaten is niet voor iedereen het zelfde.
Daarbij zullen er meer met mijn leeftijd zijn, en de meeste die in dienst gaan zijn nog burger voor die functie.
Nogmaals, goed dat je het aankaart maar de kans dat iemand mij herkent,waarvan ik het niet zou willen is echt heel klein.
Daarbij zullen er meer met mijn leeftijd zijn, en de meeste die in dienst gaan zijn nog burger voor die functie.
Nogmaals, goed dat je het aankaart maar de kans dat iemand mij herkent,waarvan ik het niet zou willen is echt heel klein.