wat nou sneeuw....

14-01-2013 18:50 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
De NS neemt al maatregelen en heeft voor morgen alvast minder treinen ingezet. Niet dat ik met de trein naar mn werk ga, maar vraag me af waar het op slaat.

Hier omgeving 026 is nog geen vlok gevallen, mag zo blijven wat mij betreft...

Hoest in de rest van het landje??
Ik woon ook in 026 en nog geen sneeuw gezien, maar hoor van familie in Den Haag en Zuid Holland dat er al een aantal cm ligt en dat het een ijsbaan is.
Hier miniscuul laagje, maar weerman zei dat er neist meer zou vallen verder.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
in de buurt van 010 reed opa 60 waar je 100 mocht zonder mogelijkheid in te halen. Gelukkig duurde dat geen mogelijkheid hebben niet AL te lang.
Hier in 030 trouwens een laagje sneeuw maar wel goed droge sneeuw dus goed begaanbaar.
0575, geen centje pijn.

Maar de NS dekt zich tegenwoordig al helemaal in als er één sneeuwvlok of vallend blaadje voorspeld wordt. In het kader van als de treinen niet rijden kunnen ze ook geen vertraging oplopen.
Den haag hier !! Er is hier best al veel gevallen en hoop dat er vannacht nog een dik pak sneeuw bijkomt heerlijk !! Niet mopperen maar lekker genieten en lijkt me logische dat de ns en htm hun dienst regeling aanpast !
Hier in Noorden helemaal geen sneeuw
010, wel sneeuw en glad op de weg
hier 010 maar er ligt wel een laagje
Vanmorgen in de omgevind zuidoost drenthe een dun laagje sneeuw maar daardoor spiegelglad. Nu, vanavond en ietsjes noordelijker in drenthe, nog niets.
076, klein beetje poedersuiker, niks bijzonders. NS maakt er weer op voorhand een drama van, en morgen staat er in het nieuws dat het allemaal wel meeviel...
Den Haag flink wit! En spekglad inderdaad....
quote:han1987 schreef op 14 januari 2013 @ 18:58:

010, wel sneeuw en glad op de wegMaar niet toen ik er reed en opa 60 ging
0167 (half uurtje van 010 af.richting het.zuiden), laagje van 5cm, al er op het wegdek niets blijft liggen..
Randje 010 en een aardig pak sneeuw gevallen .... en er schijnt nog meer te gaan vallen.

Dus morgen op mn sneeuwstampers lopend naar mijn werk. Gewoon, omdat t kan :-))
023 aardig wat sneeuw..
Ik kan het ook niet meer volgen wat er allemaal gebeurt als er 'n vlokje valt tegenwoordig.

Wel grappig daarstraks op radio Veronica: dat je bij een weeralarm tenminste weet dat het allemaal wel mee zal vallen maar dat nu er geen weeralarm is afgegeven het maar onduidelijk is hoe erg het gaat worden
070, best wel een laagje sneeuw, en GLAD!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
053 hier en de naam sneeuw mag het niet hebben wat hier ligt (gelukkig... )
Omgeving 040 viel net een heel klein beetje. Zo weinig dat je het niet ziet liggen.
IK hoop echt dat het niet keihard gaat sneeuwen. Ik moet eerst nog nieuwe banden regelen
@ bertje, dan zit jij aan de andere kant van 040 dan ik.... Nog niks gezien hier.
Hier in 0113 ligt een dun laagje sneeuw.
023 een beetje sneeuw. Een dun laagje. Mag wat mij betreft wel meer worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven