stink trui.

13-01-2013 07:52 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, dit is niet goed genoeg voor de mensheid hier, dus dan maar lekker zo. Hoeven ze ook niet meer te klagen om op welke manier het hier wordt uitgelegd. Ga maar lekker zeiken en klieren op andere topics.
Denk ik terug te kunnen lezen hoe het met de

trui gegaan is, is TO ineens pissig! Hm.

Ik had nog een goeie tip, huishoudelijk trucje om hondenstink of bijv kotslucht uit bekleding van een bank te krijgen.

Laat maar dan, ik wacht wel tot iemand over een bank gespuugd heeft....
Leg je trui in de sneeuw, dat haalt álle luchtjes eruit. En neem een hap 'zonnig humeur', is een stuk beter voor je hart.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Dus omdat de reacties van ándere forummers je niet aanstaan, wil je mijn serieuze tips niet meer opvolgen. Mafklapper.
Stinkt die trui, ondanks alle goede tips, nou nog steeds
Je trui past nu wel bij je humeur. Ik zou hem zo laten.
Wat zit iedereen toch te zeiken over 'de reacties' hier. "Dat past meer bij FOK!" heb ik al een paar keer langs zien komen. Als je FOK! blijkbaar al heel hard vindt, zegt dat vrij veel.
Van HG is een middel wat vieze luchtjes uit je kleding haalt. Een grotere supermarkt of bouwmarkt heeft het ongetwijfeld in het assortiment.
quote:mysterious- schreef op 13 januari 2013 @ 07:52:

Hoi, dit is niet goed genoeg voor de mensheid hier, dus dan maar lekker zo. Hoeven ze ook niet meer te klagen om op welke manier het hier wordt uitgelegd. Ga maar lekker zeiken en klieren op andere topics.
quote:Eleonora schreef op 15 januari 2013 @ 08:54:

Van HG is een middel wat vieze luchtjes uit je kleding haalt. Een grotere supermarkt of bouwmarkt heeft het ongetwijfeld in het assortiment.Sneederbleona, die trui is ondertussen al verworden tot maatje zuigeling en daabij is TO niet gediend van serieuze tips. Wel lief dat je nog moeite doet.
O......

Ik reageerde nog gewoon op de vraag die ik dacht dat er gesteld was.

Dom natuurlijk.
quote:Eleonora schreef op 15 januari 2013 @ 09:08:

O......

Ik reageerde nog gewoon op de vraag die ik dacht dat er gesteld was.

Dom natuurlijk.Dom, nou nee.
quote:winkelfanaat schreef op 14 januari 2013 @ 09:13:

P.s. weet je hoe een schaap ruikt?Ja, dit heb ik dus een keer gehad he. Mooie wollen trui, maar ik denk dat er ergens een schaap op was gaan liggen. Hij blééf maar naar schaap ruiken, hoewel ik hem al zeker 4 keer op 60 graden had gewassen. Heb hem uiteindelijk maar weggedaan. Zonde, want was dure trui.
quote:lilyofthevalley schreef op 15 januari 2013 @ 09:25:

[...]

Ja, dit heb ik dus een keer gehad he. Mooie wollen trui, maar ik denk dat er ergens een schaap op was gaan liggen. Hij blééf maar naar schaap ruiken, hoewel ik hem al zeker 4 keer op 60 graden had gewassen. Heb hem uiteindelijk maar weggedaan. Zonde, want was dure trui.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven