Entertainment alle pijlers

Beschuldigd, SBS6

15-01-2013 17:32 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Trash TV it is! Misschien iets voor o.a. Ster_?

In Beschuldigd worden verhalen nagespeeld van mensen die te maken hebben gehad met een beschuldiging. Een leraar die beschuldigd wordt van seksueel misbruik van zijn leerling en een vader die verdacht wordt van het stalken van zijn ex-vrouw.

Iedereen leest wel eens in de krant over mensen die van een misdaad beschuldigd zijn, echter wat is het effect daarvan op een gezin? Hoe gaat een vrouw met haar man om nadat hij van seksueel misbruik is beschuldigd? Hoe gaan ouders om met een kind dat van een misdrijf verdacht wordt? Een beschuldiging eist altijd een zware tol van het getroffen gezin. Wat als men zijn of haar eigen conclusies al heeft getrokken en wat als deze verkeerd blijken te zijn?

In Beschuldigd wordt in elke aflevering een gezinslid gevolgd dat vertelt over de situatie in het gezin, nadat één van de gezinsleden is beschuldigd van een misdrijf. Een man wordt verdacht van een crimineel dubbelleven, hoe gaat zijn vrouw hiermee om, hoe trekt zij haar conclusies en wat is de uitkomst van het onderzoek? Beschuldigd blijft tot de laatste minuut spannend, want pas aan het einde van elke aflevering wordt bekend gemaakt of de verdachte werkelijk schuldig is of niet.

Scripted Reality

Beschuldigd is scripted reality. Het wordt gemaakt als reality, maar het verhaal wordt nagespeeld op dusdanige wijze dat het zeer geloofwaardig en pakkend is. De hoofdpersonen zijn acteurs die het verhaal op zeer realistische wijze vertolken.

Wie kijkt er ook? Wat vinden we ervan? Ik vind het behoorlijk tenenkrommend, maar ik kijk toch

Ben nu de aflevering van gister aan het kijken.
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Ik ben benieuwd wanneer de aflevering komt waarin iemand van pedofilie wordt beschudligd.
Ze zijn wel weer lekker origineel hè, eerst achter gesloten deuren, toen dokters, en nou dit weer. Ik kan me ook nog niet helemaal voorstellen dat het 'zeer geloofwaardig' is. Zeker net zo geloofwaardig als achter gesloten deuren.

Maar ik ga toch kijken, want zo nieuwsgierig ben ik dan ook wel weer.
Ja echt hè, zeer geloofwaardig

Precies, ik kan het toch ook niet laten om het te kijken
Ik weet niet waar ze die acteurs vandaan hebben getrokken, maar de josti band had het nog beter gespeeld. Wat een slecht staaltje acteer werk. Pff

Maar ik kijk ook
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ik wil ook trouwen in zo`n ouwe bmw met van die blikkies erachter!
Ben weer benieuwd hoor, vanavond
quote:Truffelmaffia schreef op 15 januari 2013 @ 17:38:

Ik ben benieuwd wanneer de aflevering komt waarin iemand van pedofilie wordt beschudligd.Het valt me wel vaker op dat jij daar een bepaalde fascinatie voor hebt. Wat is dat toch?
Stressed is just desserts spelled backwards
Uit welk vat C, D, E... acteurs ze die agent hebben geplukt

@ truffelmania, ik wist uberhaupt niet dat er een uitzending over kwam, dus ik kan je al helemaal niet zeggen wanneer
Wat een dom programma.
Het is zo slecht nagespeeld dat het gewoon fascinerend is
Haha nou inderdaad, en dan toch blijven kijken...
Dat er iemand überhaupt naar kan kijken zonder direct galbulten te ontwikkelen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:Truffelmaffia schreef op 15 januari 2013 @ 17:38:

Ik ben benieuwd wanneer de aflevering komt waarin iemand van pedofilie wordt beschudligd.Goh...
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 21 januari 2013 @ 00:16:

[...]

Goh...
Mijn lieve kleine dochtertje over een kind van 18
Ik ben afgehaakt.. Zat me teveel te ergeren aan alles om het verhaal heen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven