Lijf & Lijn alle pijlers

Stackers

16-05-2012 19:26 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal.

Ik was even benieuwd naar het volgende:

Zelf gebruik ik eens in het half jaar ongeveer voor de periode van 6 weken Stackers. Ik gebruik dan variant 4.

Ik boek hier altijd heel goede resultaten mee en door dit eens per half jaar 6 weken te doen blijf ik altijd zo rond BMI 20-21.

Van bijwerkingen heb ik nauwelijks last. De eerste dagen van zo'n 'kuurtje' voel ik me iets opgefokter en soms een klein beetje raar in mijn hoofd. Dit verdwijnt meestal na een dag of 4.

Ik neem de eerste week altijd 1 stacker per dag bij mijn ontbijt, vanaf de tweede week neem ik er ook een bij de lunch.

Voor mij persoonlijk werkt dit echt heel goed. Geen honger waardoor ik niet snoep maar gewoon drie gezonde maaltijden eet. En je vetverbranding gaat natuurlijk sneller.

Nu zijn er een heleboel mensen die net als ik over deze pillen denken. Maar ook een heleboel dieet erg negatief tegen over staan. Bijvoorbeeld door negatieve eigen ervaringen, verhalen van anderen, of gewoon dat ze vinden dat je afvallen uit eigen kracht moet doen.

Ik vind voor alle argumenten wat te zeggen:)

Maar ben dus heel benieuwd wat jullie ervaringen met deze stackers zijn. Of jullie mening. Staan jullie er heel negatief tegenover. Of juist positief?

Ben heel benieuwd!

Groetjes, Noah.
quote:ennaej schreef op 14 januari 2013 @ 19:56:

ALS JE GEWOON VIA GOOGLE NAAR VIVA FORUM GAAT KOM JE VANZELF TEGEN DAT ZE IOMAX VERNOEMEN !!!!!

DUS IK VRAAG GEWOON IETS WAT ZE OP HET INTERNET AANBIEDEN.

IK SCHAAM ME DAAR NIETS VOOR IK WIL ZE GEWOON KOPEN EN BETALEN .

WAAR ZIT HET PROBLEEM ????Eeeeh, wat denk je zelf..

ALS JE GEWOON VIA GOOGLE NAAR VIVA FORUM GAAT KOM JE VANZELF TEGEN DAT ZE IOMAX VERNOEMEN !!!!!

WAAR ZIT HET PROBLEEM ????

Probleem 1 zit in je capslock, die blijft kennelijk hangen.

Probleem 2 zit in je gezonde verstand, niet genoeg van blijven hangen.

Probleem 3 zit in de legaliteit van deze hele exercitie. Als het allemaal "mag" volgens de wet en zo, zou dit spul dan niet gewoon bij de drogist, apotheek, sportwinkel, natuurvoedingswinkel, misschien wel bij de supermarkt te koop zijn? Dan zou je het toch niet via-via over het internet moeten opsporen, dan zouden de advertenties waar je dit wondermiddel kunt kopen je toch om de oren vliegen?

WAAR ZIT HET PROBLEEM ????Kijk nou joh, een roeptoeteraar
drugs of doping is een beter woord. Je kan het vergelijken met speed.
en dealen op het VF? doe ff normaal zeg. Dat iets op het internet staat is geen keurmerk dat het gezond of goed is. Weet je wel wat voor illegale rotzooi er op het internet te verkrijgen is. Zware criminaliteit hoor.
quote:isis1972 schreef op 21 mei 2012 @ 21:24:

Ik heb zelf ooit de Stackers met ephedra gebruikt. In combinatie met sport was ik 10 kilo afgevallen in 2 maanden tijd. Sinds ephedra verboden is vind ik Stackers helemaal niks meer.

Ephedra is een superstofje, shit dat het verboden is. Ik mis het nog elke dag!Slikte het (ooit) af en toe eens een week of drie. Ff kickstarten zeg maar. Ging prima en nooit problemen gehad. Vind het ook jammer dat het niet meer te krijgen is. En ja, als je je lens er aan slikt is het gevaarlijk maar dat is paracetamol ook. Alles met beleid zeg maar.
Je weet maar nooit wat voor troep erin zit. Die ephedra/ ephedrine was geen onverdeeld succes. Dat er stoffen inzitten die nu misschien (nog) niet verboden zijn wil niet zeggen dat ze dus ook niet schadelijk zijn, ephedra mocht ooit ook gewoon tenslotte.

En ik geloof er niets van dat het echt 'alleen maar een beetje groene thee extract met een snufje cafeïne en guarana' is, of de dosis is echt belachelijk hoog of er zit ook iets anders in. Want van een kopje groene thee, een espresso en een kauwgommetje guarana 's ochtends val je ook niet gigantisch af, toch?

Dat 'speedy gevoel' (want dat is het, meer bewegen, hogere hartslag, minder eetlust) komt ergens vandaan.

En aangezien je niet eens weet wat er precies inzit en in welke dosering... vind ik het niet verstandig.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Misschien heb je wel de Belgische variant waar gewoon nog ephedra in zit.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zit jij nou paracetamol met efedrine te vergelijken?

ja hoor, tuurlijk.

Cocaine kan je ook gebruiken, zolang je met beleid gebruikt kan het best. Pinda's kunnen ook gevaarlijk zijn.

Verder alles goed?
het is een feit dat de cafeine dosis mega hoog is. en dat niet alleen er is GEEN ENKELE controle op de inhoud en veiligheid van stackers. Het valt namelijk niet onder de medicijnenwet.
Wat Meds zegt dus! Heb het ook allemaal gedaan om af te vallen, speed, stackers, laxeertabletten, you name it. Totdat ik 40 kg. woog en het lastig kiezen werd tussen de afkick- en de anorexiakliniek. Gelukkig is het niet zover gekomen en heb ik op tijd ingezien dat ik stom, heel stom bezig was.

WAAR ZIT HET PROBLEEM ????

Wat je op internet doet is je eigen zaak. Het vivaforum is geen winkel in vage (mogelijk illegale) supplementen. Doe je koopjes ergens anders op. Contact gegevens op het forum zetten mag niet vanwege privacy (zie forumregels).

Je kunt in dit topic genoeg lezen welke negatieve effecten deze middelen hebben.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 januari 2013 @ 00:25:

zit jij nou paracetamol met efedrine te vergelijken?

ja hoor, tuurlijk.

Cocaine kan je ook gebruiken, zolang je met beleid gebruikt kan het best. Pinda's kunnen ook gevaarlijk zijn.

Verder alles goed?

Sterker nog: Alles is giftig en niets is giftig, het zit in de hoeveelheid

Alleen heb je van het een wat meer nodig dan van het ander. En ik ben liever wat dikker gezond dan slank ongezond. Want daar doen we het toch voor? Gezondheid?

Waarom iets slikken wat aangetoond ongezond is, om van een (on)gezond dikker lichaam naar slanker lichaam te gaan, dat door de middelen ongezond zal blijven. brr..
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 15 januari 2013 @ 08:29:

[...]

Sterker nog: Alles is giftig en niets is giftig, het zit in de hoeveelheid

Alleen heb je van het een wat meer nodig dan van het ander. Sinds wanneer is chemische amfetamine iets dat we nodig hebben?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ff inbreken in dit topic, ik hoorde vanalles over herbalife dat dat ook ongezond zou zijn, is dat waar?
Ja, maar Herbalife is niet illegaal.
quote:viva-amber schreef op 15 januari 2013 @ 09:24:

[...]

Sinds wanneer is chemische amfetamine iets dat we nodig hebben?Nodig om giftig te zijn, bedoelde ik. haha, ik snap hoe je dit verkeerd kunt lezen.
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 15 januari 2013 @ 13:57:

[...]

Nodig om giftig te zijn, bedoelde ik. haha, ik snap hoe je dit verkeerd kunt lezen.
quote:bewitched555 schreef op 15 januari 2013 @ 09:30:

ff inbreken in dit topic, ik hoorde vanalles over herbalife dat dat ook ongezond zou zijn, is dat waar?Vooral slecht voor de portemonnee. Producten zijn duurder dan vergelijkbare producten in de winkel. gewoon lekker gezond gaan eten en bewegen. Veel goedkoper en beter.
quote:viva-amber schreef op 15 januari 2013 @ 13:45:

Ja, maar Herbalife is niet illegaal.

niet waar, in veel landen verboden nadat illegale chinese kruiden zijn aangetroffen en mensen in het ziekenhuis zijn beland met een toxische hepatitis.

In nederland valt ook herbalife niet onder de medicijnenwet en ook daar is dus geen enkele controle op.
quote:viva-amber schreef op 15 januari 2013 @ 09:24:

[...]

Sinds wanneer is chemische amfetamine iets dat we nodig hebben?Heb je ook natuurlijke amfetamine dan? Is toch altijd chemisch..
quote:sabbaticalmeds schreef op 15 januari 2013 @ 18:59:

[...]

niet waar, in veel landen verboden nadat illegale chinese kruiden zijn aangetroffen en mensen in het ziekenhuis zijn beland met een toxische hepatitis.

In nederland valt ook herbalife niet onder de medicijnenwet en ook daar is dus geen enkele controle op.

Oh dat wist ik niet. Hepatitis is echt ernstig kan leiden tot levercirrose. Op internet doet Herbalife alsof zij onder de voeding en warenwet vallen. Het leek mij gewoon ongezond om ipv gezond eten whole food te kiezen voor iets chemisch en bewerkt en daarmee je maaltijd vervangen. Dit is wel even iets erger.

Staat ook op wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Herbalife

Herbalife stopt(e) ook Ma Huang in haar producten, dat is ook Ephedra dezelfde stof die in oa stackers zit.

Bewiched je bent hierbij in Topic.
quote:luni schreef op 15 januari 2013 @ 19:07:

[...]

Heb je ook natuurlijke amfetamine dan? Is toch altijd chemisch.. Geen idee maar ik heb ook natuurlijke stuiter stofjes in mijn hoofd zonder iets in te nemen, die heten vast anders.
Ik heb het geprobeerd maar ik kreeg er als 23jarige echt pijn in mijn hartstreek van. Dit leek mij totaal ongezond en ben er dus mee gestopt. Ik voelde en hoorde (!) ook gewoon het bloed door mijn hoofd gaan. Wees aub voorzichtig er mee!
Okee, kennelijk heeft een afgeketste drugsdeal dit draadje van ruim een half jaar geleden hiernaartoe geteleporteerd. Maar Schouderklopje leeft toch nog steeds? Is het onzalige experiment toch maar afgeblazen? Of heeft ze een betere manier gevonden om meer energie te krijgen i.c.m. AD?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven