Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
dinsdag 15 januari 2013 om 22:08
dinsdag 15 januari 2013 om 22:09
quote:sportivity-girl schreef op 15 januari 2013 @ 22:05:
[...]
Als dom zustertje moet ik u toch even corrigeren...nee...haal die geërgerde blik maar van uw gezicht, dokter
De enige goede behandeling is: worden geïnjecteerd met mannengezwets... Hoge dosering en zo vaak mogelijk per dagOf met piemelhatsjoe
[...]
Als dom zustertje moet ik u toch even corrigeren...nee...haal die geërgerde blik maar van uw gezicht, dokter
De enige goede behandeling is: worden geïnjecteerd met mannengezwets... Hoge dosering en zo vaak mogelijk per dagOf met piemelhatsjoe
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 15 januari 2013 om 22:13
Hahaaaaa Zuster Sport (joviale klap op schouder)! Goed om te zien dat u oplet en niet alles zomaar voor zoete koek slikt. Ik, Dokter Arrogante-Kwal, was u even aan het testen. Jajajaja. Scherp. Zeer goed. Als u het leuk vindt mag u wel een keertje bij mij op de OK komen kijken heurr. Niet steriel staan, uiteraard, sommige zaken dienen uitsluitend voor artsen te blijven. Wij zijn tenslotte mensen van niveau, die er toe doen. Dat willen we wel graag nog ergens aan zien.
Nou dan ga ik nu even belangrijk doen met mijn chirurgencollega's in de koffiekamer.
Dag heurr!
Nou dan ga ik nu even belangrijk doen met mijn chirurgencollega's in de koffiekamer.
Dag heurr!
dinsdag 15 januari 2013 om 22:18
quote:kabouterpuntmuts schreef op 15 januari 2013 @ 22:13:
Hahaaaaa Zuster Sport (joviale klap op schouder)! Goed om te zien dat u oplet en niet alles zomaar voor zoete koek slikt. Ik, Dokter Arrogante-Kwal, was u even aan het testen. Jajajaja. Scherp. Zeer goed. Als u het leuk vindt mag u wel een keertje bij mij op de OK komen kijken heurr. Niet steriel staan, uiteraard, sommige zaken dienen uitsluitend voor artsen te blijven. Wij zijn tenslotte mensen van niveau, die er toe doen. Dat willen we wel graag nog ergens aan zien.
Dag heurr!
Dag heurr!
dinsdag 15 januari 2013 om 22:30
Nu gaat de dokter naar bed, morgen is het weer veeeeeel te vroeg dag helaas. Thanks voor de gezelligheid. Erg fijn om even ergens op een leuke manier stoom af te blazen (: kan ik morgen als miezerig co-assistentje hopelijk weer even tegen al dat getreiter van mijn geliefde beoordelaar. God wat haat ik die man. En een verdomd slechte arts ook nog, als je 't mij vraagt. Hij kan goed opereren hoor, maar hij heeft gewoon geen flauw idee hoe je uberhaupt iets anders dan een scalpel beleefd aanspreekt.
dinsdag 15 januari 2013 om 22:30
quote:qthee schreef op 15 januari 2013 @ 22:28:
Als ik zo'n dokter tegenkom kom ik mooi niet van m'n stoel af.
*Proost Sportivity*! In één keer achterover.
Haha...we moeten ook een beetje aan de vrouwelijke kant van Topic denken, hè.
Nog maar eentje inschenken dan? Of nog een plaatje posten om je warm te krijgen?
Als ik zo'n dokter tegenkom kom ik mooi niet van m'n stoel af.
*Proost Sportivity*! In één keer achterover.
Haha...we moeten ook een beetje aan de vrouwelijke kant van Topic denken, hè.
Nog maar eentje inschenken dan? Of nog een plaatje posten om je warm te krijgen?
dinsdag 15 januari 2013 om 22:31
quote:kabouterpuntmuts schreef op 15 januari 2013 @ 22:30:
Nu gaat de dokter naar bed, morgen is het weer veeeeeel te vroeg dag helaas. Thanks voor de gezelligheid. Erg fijn om even ergens op een leuke manier stoom af te blazen (: kan ik morgen als miezerig co-assistentje hopelijk weer even tegen al dat getreiter van mijn geliefde beoordelaar. God wat haat ik die man. En een verdomd slechte arts ook nog, als je 't mij vraagt. Hij kan goed opereren hoor, maar hij heeft gewoon geen flauw idee hoe je uberhaupt iets anders dan een scalpel beleefd aanspreekt.Goh, waar heb ik dat eerder gehoord? Dat gedrag leer je volgens mij bij de opleiding...
Nu gaat de dokter naar bed, morgen is het weer veeeeeel te vroeg dag helaas. Thanks voor de gezelligheid. Erg fijn om even ergens op een leuke manier stoom af te blazen (: kan ik morgen als miezerig co-assistentje hopelijk weer even tegen al dat getreiter van mijn geliefde beoordelaar. God wat haat ik die man. En een verdomd slechte arts ook nog, als je 't mij vraagt. Hij kan goed opereren hoor, maar hij heeft gewoon geen flauw idee hoe je uberhaupt iets anders dan een scalpel beleefd aanspreekt.Goh, waar heb ik dat eerder gehoord? Dat gedrag leer je volgens mij bij de opleiding...
dinsdag 15 januari 2013 om 22:35
Ik geloof dat ze de arrogantie tegenwoordig proberen te doseren, sportivity. Maar 't schijnt lastig af te stellen te zijn
Moet zeggen dat het overal heel erg mee valt, maar bij chirurgie... Ze doen goed werk hoor, maar manmanman wat een types. Mij niet gezien, ik word liever putjesschepper dan chirurg.
Moet zeggen dat het overal heel erg mee valt, maar bij chirurgie... Ze doen goed werk hoor, maar manmanman wat een types. Mij niet gezien, ik word liever putjesschepper dan chirurg.
dinsdag 15 januari 2013 om 22:39