Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Boot verkocht!
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Coetje. Jij zakenvrouw. Lekker eigen baas zijn.

Ik had inderdaad teveel gedaan. Eigen schuld dus.

Gold is het gelukt om op je werk te komen?

Deze week sneeuw ieuw. Mag wel wegblijven van mij.
'middag

Ga lunch regelen en als ik en mobiel opgeladen zijn eens een nuttig rondje stad.

Dinsdagochtend en vrijdagmiddag/avond svp geen sneeuw, andere momenten verwacht ik vervoertechnisch geen problemen... Lente-achtig weer in januari is ook zo wat...

Als iemand toevallig nog zegels heeft
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 16-01-2013 18:28
Reden: actie voorbij
% gewijzigd
Sorry WV wij hebben hier geen Plus, anders zou ik ze zo naar je opsturen.

Gefeliciteerd Coetje! Je mag trots op jezelf zijn en je baas zal trots op je zijn!

Tja, die diagnose fibro...

Afgelopen weekend zei Goldman dat ik blij mocht zijn dat het geen 'echte' reuma is . Hij schijnt niet te snappen dat dit een soortgelijk vonnis is en dat viel me toch even tegen.

Want dit gaat dus gewoon nooit meer weg en het zal ook niet veel minder worden. Het enige wat ik kan doen is hetzelfde als dat Zoeb zegt: luisteren naar mijn lichaam en proberen te doseren, iedere dag weer.

Morgen geen tennis (véél te koud buiten) dus een dag rustig aan.

En vanaf morgen doe ik weer officieel aan de lijn.

Het Moet .
Caribou, te druk om te bezemen?
Hier ook geen plus Watervrouw.

Ik denk dat je "pech"hebt met morgenvroeg geen sneeuw....(ik ben er ook niet blij mee hoor!)Geeft het veel problemen als je morgen later aankomt?

Gold,een typische mannen opmerking!Wat kunnen die soms bot zijn he!

Ik ga weer lekker solidair met je meedoen met lijnen!!

Ik ben ook best trots op mezelf en baas heeft op vakantie een biertje op mijn deal gedronken (ik had wat ruimte om te zakken met de prijs,maar dat was niet nodig

Ligt er bij jullie veel sneeuw?
Mogguh

Gelf, gecondoleerd met je oma. Wegkruipen is erg herkenbaar...

Goldie, wel eens van de spoon-theory gehoord? Mss kun je die gebruiken om aan Goldman (of anderen) uit te leggen wat fibroenzo voor je betekent. Google is your friend.

Sohee, Coe, een boot verkopen Roltrappen en kinders zijn drama, maar schoenen uitdoen heb ik tot nu toe nog niet hoeven doen. Bibber.

Zoeb, ga je zelf iets doen met carnaval, of ben je meer van het kijken?

Watervrouw, tot snel Succes met je verweg vooronsdichtbij werk.

Ik lig al in bed, tegenwoordig standaard voordat Oudste naar boven komt. Zal wel ergens een afslag gemist hebben in de opvoeding, want de kleintjes willen niet meer alleen naar boven. Awel, lekker warm toch?

Net ook voor Middelste een Havo/VWO advies binnengekregen, in zijn geval zonder leerprobleem erbij, wel zo makkelijk. Coe, is jouw Middelste ook aan voortgezet onderwijs toe of vergis ik me 1 of meer jaar?

Nou ja, hier begint het circus weer. Volgende week voorlichtingsavond, daarna twee verjaardagen en twee kinderpartijtjes binnen één maand. Ben er zoet mee.
(nog) Geen vlok hier Coetje.

Een mooi advies Mamz voor je middelste. Is ie er zelf ook blij mee?

Die spoon-theorie zal ik eens opzoeken Mamz.

Nu gaat laptop uit. Ik ben op.
Mogguh.

Urghhh mannen hè Gold. Ze snappen het ook niet. Ik ga denk ik ook maar eens op zoek naar die spoon-theorie.

Mamz wat goed van middelste. Lekker vroeg naar bed. Ik lig er tegenwoordig ook steeds vroeger in. Was het eerder vaak na twaalven nu is het er dik voor.

Leuk Coe dat je baas er eentje heeft gedronken op de verkoop van de boot.

Watervrouw geen sneeuw is dus niet gelukt. Er ligt hier een dik pak. Jan brengt me naar mijn werk. Die heeft een dikke vierwieldrive van zijn werk. Er is zo te zien geen doorkomen aan met een klein otootje.

Ik ben weg. Goede laarzen aan (niet die met een leren zool, want dan glibber ik weg) en jas aan en door de sneeuw ploeteren.
Moggu..

Ik hoop dat iedereen veilig op werk of school is aangekomen!

Hier ligt ook een flink pak dus ik breng Uk met de slee naar school.Wat een feest!(voor de kinderen dan he )
Mamz,mijn Middelste mag nog een jaartje lagere school.Hij weet al waar hij naartoe wil,zelfde school als Oudste,dus dat is makkelijk.

Watervrouw,ik ben benieuwd hoe je reis is verlopen...

Ik ben thuis gebleven,kan hier ook werken en ik ga vanmiddag ook niet naar de zwemles,ga het gevaar niet opzoeken.
Mogguh..

Ik was van plan ook een dagje binnen te blijven maar ik ga vanmiddag toch maar even te voet bij iemand op ziekenbezoek.

Nep-uggies aan en het is niet zo heel ver dus moet goed te doen zijn.

Gisteravond laat is het hier ook beginnen met sneeuwen en het heeft gesneeuwd tot een half uur geleden.

Nu is het even over maar in de namiddag zou het weer even opnieuw beginnen.

En vanaf vandaag doe ik dus aan de lijn.

Ik zeg het nog maar een keer .

Vanavond eten we iets met kipfiletjes. Wat precies dat weet ik nog niet.
Ik ben heelhuids aangekomen. Over een kwartier mag ik alweer naar huis. Lekker.
Ik ben ook weer thuis zonder botbreuken.

Het was niet eens zo koud buiten. Waarschijnlijk omdat er geen zuchtje wind stond.

Bij thuiskomst een rouwbrief in de brievenbus.

Donderdag een begrafenis. Een jongetje van 12. En ook al klinkt het misschien cru, toch vind ik het beter zo want hij leefde al jaren als kasplantje. Vooral voor de nabestaanden vind ik het wel heel erg verdrietig.
Er ligt hier achter in de tuin 21 centimeter...

De kinderen hebben wel genoten van de sneeuw en ik heb ze opgewacht met warme chocomelk en net gebakken appelflappen :-)

Wat een naar bericht Gold!Had hij een ongeluk gehad?
Moggu...

Ik begin de dag met een groeps gewoon omdat het kan
Mogguh

Wat een rot bericht Gold. Maar soms is het inderdaad beter. Nu kunnen zijn ouders echt afscheid nemen. Hoe hard het ook klinkt.

Ik ben op mijn werk en het was spiegelglad op de weg. Blijkbaar was de sneeuw net gevallen. Brrr.

Maar inderdaad Coetje. Voor de kinderen is het een feest.
Mogguh...

Hier is geen nieuwe sneeuw meer gevallen geloof ik.

Ik was van plan vandaag binnen te blijven maar ik denk dat ik er toch even doorheen moet naar de stad, een kerstcadeau ruilen voor het te laat is.

Ik doe mee met de group

Voorzichtig met straks weer naar huis gaan Zoeb.
En ik ben alweer terug.

Cadeau geruild voor een nieuw cadeau dus missie geslaagd.

Het fietsen op de doorgaande wegen ging goed, alleen hier in het wijkje was het even oppassen.

Bij thuiskomst drie slingers met voer voor de vogeltjes gemaakt en opgehangen in de tuin.

En nu tijd voor thee en een boterham.
Ik ben vanochtend wel uitgegleden,werd achterna gezeten door 5 kleuters:-)

Stuitje doet pijn,ik zit een beetje moeilijk.

Vriend is naar Texel,kijken of alles er nog staat en toch maar wat versteviging voor als er daar ook zo'n pak sneeuw valt,morgen komt ie weer terug.
Gelukkig niks gebroken Coetje!
quote:coeberghmetijs schreef op 15 januari 2013 @ 11:42:

Watervrouw,ik ben benieuwd hoe je reis is verlopen....

Hmm... Die reis was nét (bijna) voorbij toen je postte... Het ging best goed tot 5 minuten voor geplande aankomsttijd (iets met een wissel). Het recht op geld-terug-bij-zestig-minuten-vertraging heb ik wel gehaald in ieder geval.

Voor woon-werkverkeer vanaf dorpshotel heb ik geen bus/trein nodig in ieder geval en zelfs wifi doet het momenteel.
Gold, wat een naar nieuws.. maar las hij echt als kasplantje leefde is het misschien idd beter zo.. Maar verdrietig blijft het natuurlijk.

Wat is het koud he?! Het klinkt wel weer heel negatief maar ik vind er niets aan, sneeuw en ijs. Moet met dit weer altijd aan Zoeb en haar pols denken, zul je zelf ook wel hebben denk ik.

Vandaag weer een mega-drukke dag op het werk dus ben weer lekker gaar Ik kruip lekker met een dekentje en een pot thee op de bank. Beetje saai maar wel lekker
Ik vond het eigenlijk ook vandaag helemaal zo koud niet want er stond weer geen zuchtje wind. Best wel aangenaam, zelfs toen ik met de fiets de stad in ging. Gewoon lekker dik aankleden.

Al mag het van mij best weer snel lente zijn.

Morgen dus begrafenis, daarna alvast verjaardagsboodschappen want vrijdag een dagje werken.
Moggu..

Gold,sterkte vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven