Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Moggu..

Ik ben er wel maar had het hartstikke druk allemaal.

Kom later vandaag wel terug,fijne dag allemaal !!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh.

Ja Coetje waar zit je? We missen je hier.

Ga jij naar Mamz Caribou. Wat leuk.

Gelfje Ik begin jou moeheid een beetje te snappen. Ik snap niet waar die van mij vandaan komt. Nou ja, ik weet het eigenlijk wel).

Lekker dan Gold als je thuiskomt en denkt dat je eten klaar is en er is niets.

Leuk Caribou, sneeuwballen gooien met M.

Geen lijstje al zou dat wel moeten eigenlijk. Maar ik heb geen tijd en na het werk ben ik kapot.

Gooi er maar een meetdatum in op een zaterdag. Ik kan voorlopig altijd.
Moggu..

Hier was/is het een beetje een gekkenhuis.Vriendin van Oudste wil niet naar huis en wij hebben een heel druk weekend gehad.Bbq bij vrienden en zondag is schoonvader opgenomen in Rotterdam.Met die sneeuw leek dat wel een wereldreis

Caribou,succes met je lijstje vandaag!Las ik nou goed dat James met auto van de weg is geraakt?Alles wel goed afgelopen dus..

Gold,ik hoop dat je deze week nog bij de huisarts terecht kunt.Mijn lijf doet met de kou wel meer pijn,is meer stijf heb ik het idee.Heb je die injectie al gehad?En ben je al plannen aan het maken voor Carnaval?

Gelf,ik was/ben dus veel bij jou in de buurt!Als je tijd hebt zouden we wel een bakkie kunnen doen ergens deze week.

Zoeb,trek je het wel het werken en alles?

Ik ga ook werken vandaag,fijne dag en tot later
Ik heb een luxe huisje met sauna,ligbad en openhaard geboekt voor in de Carnavalsvakantie

Vriend gaat dan de nieuwe voortent aan de caravan zetten en s'avonds kunnen we dan binnen 10 min in het huisje zijn,is op hetzelfde park.

De kinderen denken dat we gewoon in de caravan slapen,maar dat is wel heel koud nu.

Ik heb er echt lol om!!
Ghe, Coetje, ik neem aan dat de kinderen niet mee gaan?

James stond zondag idd ineens in de berm ipv op de weg.

En vanmorgen ben ik de eerste de beste bocht uitgevlogen, ik wilde rechtdoor maar de auto besloot nog door te draaien. Gelukkig geen schade, alleen goed geschrokken.
Was lading 3 draait, de bedden zijn verschoond, boodschap is gedaan, nu de vissenkom maar eens afbikken
[quote]Caribou schreef op 22 januari 2013 @ 11:13:

Ghe, Coetje, ik neem aan dat de kinderen niet mee gaan?

Uuuhhhh,ja toch wel..

Onze Uk is niet zo van het logeren dus dat is heel lastig om die ergens onder te brengen.Hij heeft echt heimwee,grote kleine stoere man hoor!

Vriend is naar zwemles want ik voel me weer eens helemaal niet lekker,stom gekwakkel.

Zometeen een pan chili con carne maken en voor mezelf een soepje.Vanavond kruip ik er op tijd in.

Schrikken zeg Caribou,gelukkig geen schade!
Hallo maisjes!

Mijn to-do-lijst is af, op de strijk na.

Als ik nou echt heel trots op mezelf wil zijn dan kan ik daar nog even aan beginnen....

Wie wil me even schoppen?
Omdat hier niemand me schopte heb ik mezelf maar geschopt en de strijk is nu dus weggewerkt. Blij dat dat ook weer even achter de rug is.

Ook heb ik nog de kleding voor carnaval geregeld dus mijn lijst is af!

Morgen staat er ook weer wat op de agenda:

's ochtends een afspraak bij de pedicure en

's middags naar de huisarts.
Wat een leuk plan Coetje, voor de carnavalsvakantie!

Ben je al een beetje van de schrik bekomen Caribou?

Hier is nu wel weer goed te rijden, er is goed gestrooid en op wegen waar niet gestrooid is is de sneeuw allemaal kapot gereden dus ook goed te doen. Wel voorzichtig, maar dat spreekt voor zich.

Caribou gaat toch niet naar Mamz, maar WV?

Of heb ik verkeerd gelezen?
Vier op een rij
Ha Coetje, wat vervelend dat je schoonvader weer in het ziekenhuis ligt.. gaat het wel een beetje met hem?

Zou het superleuk vinden om een mini-mini-meet te hebben maar ik vrees dat het lastig wordt omdat ik overdag natuurlijk werk..

Caribou, schrikken zeg! Gelukkig verder niks gebeurd.

Gold, goed bezig jij! En dat zonder schoppen van ons Dat verdient een

Ik ga nog even wat administratie dingetjes doen en dan lekker vroeg naar bed! Zou eigenlijk het sporten weer moeten oppakken maar pfft moet wel heeeel hard zoeken naar mn motivatie Het lesrooster is ook veranderd dus ik moet eerst maar eens kijken wanneer ik voortaan kan gaan.

Fijne avond!
Ik dacht:

-niet de laatste/1nalaatste bussen

-Pauw & Witteman

-Late nieuws

Toen dacht ik:

-2-nalaatste bus & 1nalaatste bus

-2e helft Pauw&W

-nieuws

-herhaling P&W t/m 1e helft

Is er nu geen herhaling maar een docu over Ellen.... de redactrice van Sonja Barend.

Mamz, Mamzkids en Mamzkonijn waren weer prima tijdverdrijf vandaag en we hebben altijd gespreksstof
Mogguh.

Coetje hoe gaat het nu met je schoonvader? Rotterdam is een wereldreis met die kou en de gladheid. En het was er ijskoud zondag, want ik was er ook.

Ik bedoelde ook WV die naar Mamz ging. Was nog niet wakker denk ik.

Leuk Coetje dat je in een huisje gaat. Lachen dat de kinderen denken dat jullie naar de caravan gaan. En lekker met een sauna.

Had je de bus gemist WV of alleen het tweede deel van P&W?

Ik ga douchen en werken. Tot later.
Moggu..

Schoonvader krijgt morgen te horen of hij nu groen licht krijgt voor de transplantatie.Hij ligt nu voor een longontsteking in het ziekenhuis maar de medicijnen slaan nog niet echt aan.

Ik vind hem er alleen maar slechter uit gaan zien...

Vanavond ga ik weer op bezoek.

Visite voor de deur,dus straks meer...
Coetje, als je er 's avonds bent kan het misschien weer wel... mail me anders even of en wanneer je tijd zou hebben dan kijken we of het misschien toch lukt.

Nu weer zoef, zoef aan de bak.... voorlopig nog geen eind in zicht met de drukte Zo dubbel ook, aan de ene kant lekker om zo bezig te zijn en dat de dag snel gaat maar aan de andere kant raak ik zo gestresst als een deur. Ik zit maar vreemd in elkaar geloof ik

Fijne dag en een groeps gewoon omdat het kan!
Ik heb deze week toch een partij was, niet normaal!

Heb gisteren zeker 6 ladingen weg gewerkt en nog voor 3 liggen

Ben vandaag toch maar met de bus naar het werk gegaan, de schrik zit er nog een beetje in. Wel koud zeg, -8!

Spannend, Coetje, sterkte met/voor schoonvader

Wat zei de huisarts, Goldie?
Hallo, hier ben ik!

Heel de dag de hort op geweest maar nu ga ik even met de pootjes omhoog voor ik aan het eten ga beginnen.

Vanmorgen pedicure,

daarna lunch met een vriendin,

daarna huisarts en

daarna tanken over de grens.

Huisarts had niks bijzonders te melden, alleen dat ie het eens was met de diagnose van de reumatoloog en zijn aanpak dmv een vitamineD-shot.

Ik ben meteen langs de apotheek gegaan dus ik kan er mee beginnen.

Bij de huisarts hoef ik, als mijn klachten niet erger worden, pas over een half jaar (zo lang duurt die 'kuur' dus) terug te komen. En dan wordt er weer bloed geprikt om te kijken of het vitD-gehalte dan weer op pijl is.

Caribou, zo'n was is hier heel normaal, maar wij zijn dan ook met 4/5 personen.

Heftige toestand met je schoonvader Coetje. Een transplantatie is niet niks.
Ik had gedacht een bus te nemen waarmee ik nog P&W vanaf het begin zou zien. Werd 1 bus later en dat bleek ook nog de 1nalaatste 'aansluiting' op te leveren. (terugreis goed plannen had ik niet op mijn to-do staan )

P&W werd na de documentaire alsnog herhaald, dus het werd een kort nachtje... was de allerlaatste bij het ontbijt (8.30 op mijn werk).
Moggu..
Mogguh.

Coetje heftig met je schoonvader. Te hopen dat het snel door kan gaan.

Gelfje leuk een minimeet.

WV ik heb de NS app op mijn mobiel en dat is superhandig met plannen. Zeker nu de treinen niet volledig rijden. Je laatste aansluiting zou net uitvallen zeg. Moet je niet aan denken.'

Gold, nu hopen dat de vitaminepillen wat gaan doen.

Ik ga poetsen. Geen lijst want ik moet te veel en dan heb ik al helemaal geen zin meer. Wie geeft me een schop.

Ik ben de laatste tijd niet vooruit te branden.
*geeft een late schop aan Zoeb*

Ik ben druk met eigenlijk niks.

Vanmorgen tennis, de plantjes water geven en straks moet ik nodig om boodschappen want er zit een echo in de koelkast.

Verder nergens zin in dus lekker rustig aan. Lekker op Youtube muziek van Billy Joel luisteren en kijken.
Ik geloof dat ik een beetje verliefd ben.

Op Billy Joel.
Mmetje maakt pizza's van klei terwijl hij Platvoet en zijn vriendjes kijkt.

Ik kan straks dus gaan stofzuigen want de pizza's moeten vooral in veel stukjes worden gesneden
Gezellig hoor, Caribou!

Ik ben op de terugweg van de winkel even bij mijn vadertje langs geweest.

De koelkasten zijn weer (voor even) gevuld.

Vanavond eten we wraps met kipfilet, op z'n SonjaBakkers klaargemaakt. Ben benieuwd, het lijkt wel lekker dus we gaan het proberen.

Vanavond toneelrepetitie, leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven