Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Mogguh.

Gold sterkte. Altijd heftig een begrafenis van een kind.

Ik ben alweer naar mijn werk.
Bijna weekend,morgen nog 3 uurtjes werken.

Vriend is weer op terugweg van Texel en heeft een vriendin van Oudste bij...gaat zo slecht bij haar thuis dat ze voorlopig tot na het weekend bij ons blijft.Wel met medeweten van haar ouders hoor...

Ik heb dus nog een klein lijstje:

kamer Oudste beetje opruimen en logeerbed klaarmaken.

stofzuigen

koken

sleeen van de berg met Uk
Was lief dat het meisje dan een par dagen bij jullie terecht kan Coetje..

Wij (Oudste en ik) zijn de hele dag de hort op geweest.

Na de begrafenis vonden Oudste en ik het wel een goed idee om te lunchen in de stad en daarna even voor haar te sale-shoppen.

Daarna hebben we nog de boodschappen gedaan.

Vanavond nog toneelrepetitie.

Bij Lidl heb ik nog een Sonja Bakker boek gekocht.

Er zouden allemaal recepten in moeten staan met ingrediënten van Lidl, en aangezien ik daar vaak de boodschappen haal leek het me wel iets.
Gelijk heb je Gold,om even iets leuks te doen na zoiets heftigs!

Ik ga morgen even hier bij de Lidl kijken voor dat boek,kan wel wat inspiratie voor slanke recepten gebruiken.

Vader van meisje is ziek en meisje wil hier even ontsnappen aan de spanning thuis.Vanavond heeft ze me geholpen met koken terwijl Oudste aan haar huiswerk zat.Gezellig!

Morgen werk ik thuis en gaan we daarna boodschappen doen.
Mogguh

Je bent een lieverd Coetje. Leuk een meisje wat mee helpt koken.

Hoe gaat het nu eigenlijk met jou?

Gold het zal best heftig zijn geweest. Gezellig samen lunchen met je oudste.

Ik heb straks het borstonderzoek in de wagen. Daarna ben ik naar Sam.
Mogguh.

Ik zit klaar voor werk.

Het zou wel lekker zijn als ik vanmiddag wat eerder naar huis mag... Ik heb een algeheel malaise-gevoel.
Succes Zoeb. Dat onderzoek kan soms wat vervelend zijn, weet ik.
Caribou druk met winterpret?
Hmz, beterschap Goldie!

Ik was gisteren voor het eerst weer buiten na meer dan een week niet lekker en daardoor in overleef-stand te hebben gezeten.

Er moet dus flink gebezemd worden want ik heb wat achterstand opgelopen.

Voor nu geniet ik er van dat ik niet meer de hele tijd mijn longen uit mijn lijf hoest en niet meer benauwd ben
Nog meer beterschap dan maar Caribou!

Ik mocht vanmiddag inderdaad eerder naar huis.

Van de extra vrije tijd gebruik gemaakt om ook Troela in het nieuw te steken. Tja, als het sale is dan maken wij daar graag gebruik van.

Morgen wordt mijn grootste meid 21 en is dus echt kind af. Wat is het snel gegaan...

De taart is besteld en alle andere boodschappen zijn in huis, dus ik heb morgen overdag voornamelijk de berg was waar ik me mee bezig kan gaan houden.

Vanavond ga ik lekker op tijd naar bed.
Gefeliciteerd Gold,met je grote mooie dochter!!

Veel plezier vandaag.

Caribou,beterschap!Las in de krant dat de griep heeft toegeslagen.

Wij hebben vandaag een feestje met bbq

Meiden blijven thuis en de jongens gaan logeren.
Dankjewel lieve Coetje.

We zijn er klaar voor. Er komen niet zo heel erg veel mensen, maar het komen en gaan begint straks en gaat dan door tot morgenmiddag.
Gefeliciteerd met je dochter Goldie!

Een BBQ, Coetje? Wie offert zich op om in de kou te gaan staan?

Wij hebben vanavond een etentje maar vooralsnog lig ik afgepeigerd in bed, nog een beetje slapen lukte helaas niet.

We zullen dus bijtijds naar huis gaan, dat zal de babysit ook niet erg vinden
Gefeliciteerd met je dochter Goldie.

Beterschap voor de zieken.

Gisteren was gedraaid en opgehangen. Vandaag uitgeslapen, gebruncht en een nieuwjaarsborrel.

Had afgelopen week teveel spullen meegesleept naar werk/hotel, morgen eens beter opletten.
Mogguh!

Nadat je ziek bent geweest ben je de eerste dagen dat je weer 'beter' bent toch altijd nog wat slapjes hoor Caribou. Wel goed dat je toch naar het etentje gaat maar dan lekker op tijd weer naar huis komt. Was het leuk en heb je vandaag wat uit mogen/kunnen slapen?

Zo, brunch én een nieuwjaarsborrel. Lekker op één dag WV!

Het feestje van gisteren is geslaagd te noemen. De laatste mensen gingen om half 2 weg en dat wil wat zeggen hier.

Vanmiddag krijgen we Oudste's 'schoonouders' nog op visite en dan is het weer allemaal achter de rug.

Ik was redelijk vroeg wakker dus ik heb al een berg was opgevouwen en ik ben met de swiffert rondgeweest.

Stofzuigen kan nog niet omdat de rest van het huis nog in diepe rust is.

Voor de visite straks komt wil ik ook nog even dweilen, want de vloer zit er niet uit met al die vieze natte pekel-schoenen...
Haaiii,

Sneeuwt het bij jullie ook zo?? Hier sneeuwt en waait het behoorlijk er ligt alweer een aardig nieuw laagje. Vandaag blijven we lekker binnen, beetje huishoud-klusjes doen en snert maken! Het is er weer voor

Gold, gefeliciteerd met Troela! Fijn dat het een geslaagd feest was. Hoe is het met je algehele malaise, alweer wat beter hoop ik?

Coe, wat ben jij toch ook een schat, lief dat vriendinnetje even mag bijkomen bij jullie. Lijkt me best belangrijk voor zo'n meisje..

Caribou was het etentje wel leuk ondanks de moeheid? Wij gingen gisteren onverwacht uit eten, was eigenlijk beetje moe en gaar en had niet zo'n zin maar achteraf was ik heel blij dat ik mezelf 'geschopt' had. Het was supergezellig! Bij jou kwam het natuurlijk door het ziek-zijn dus dat is wel anders maar hopelijk ook gezellig.

Ik ga een wasje aanzetten en beginnen aan de snert. Fijne dag!!
Mogguh

Wat is het hier rustig? Ben aan het werk en was het weekend in M voor de afwikkeling van de begrafenis van mijn moeder.

Was dus druk en kapot toen ik gisteren thuiskwam.
Zoeb

We waren gelukkig op tijd thuis na het etentje, was bekaf.

Gelukkig was het wel gezellig.

Gisteren zou ik met M naar een verjaardag gaan, James zou met vrienden ergens anders naar toe gaan.

Net toen ik alles klaar had om te vertrekken belde James dat ik maar beter niet kon gaan, de auto waar hij in zat was door de gladheid al van de weg geraakt.

Toen ben ik maar een sneeuwballengevecht gaan houden met M (die stond toch al helemaal ingepakt klaar ) en had ik een zee van tijd over om een lading was op te ruimen

Nu weer werken en eens bedenken wat we de komende tijd zullen gaan eten.
Niemand gevallen of zo met de gladheid? Ik hoop het niet!

Fijn dat je weer een beetje beter bent Caribou, ziek-zijn is stom

De snert was heerlijk gisteren en het binnenhang dagje ook. Best nog wel wat nuttigs kunnen doen ook dus dat is fijn.

Vandaag weer superdruk op werk, ik hoop dat dit niet te lang zo door gaat..

Waren er nou eigenlijk al data voor een meet of heb ik weer niet goed opgelet?

Fijne avond allemaal!!
Zoeb wil een zaterdag en Mamz en ik hebben eens (on)mogelijkheden genoemd (en nog iemand kon a.s. zaterdag niet maar da's inmiddels ook erg kort dag). (zal mezelf eens loepen). en locatie is mamz of zoeb geloof ik.

De brunch was vooral laat ontbijt; minder bijzonder dan een borrel .. Had verder geen zin in een to-do-lijstje..
*eigen oude (on)mogelijkheden gevonden*

26-1

23-2

2-3/9-3 (ovb)

16-3 (tot uurtje of 16)

23-3

30-3 (zaterdag van Paasweekend)

*zie alweer meer data die mogelijk bezet zijn... schiet niet op zo... :S* Niet dat ik noodzakelijk ben voor een meet ofzo..
Hello, rustig hier ja.

Coetje meldt zich eigenlijk elke dag wel even.

Coetje, waar zit je???

Het was niet mijn Troela die jarig was hoor Gelfje, maar mijn Oudste.

Ik hou eigenlijk helemaal niet van snert, maar ik eet het wel eens omdat ik vind dat je dat als Nederlander gewoon moet lusten. En als ik het nou maar vaak genoeg proef, dan ga ik het op den duur misschien toch wel waarderen.

Ik heb vandaag gewerkt. Het was niet druk in de winkel, maar ja wie komt daar nou doorheen als het niet perse nodig is.

Bij thuiskomst was er geen eten gemaakt en Troela deed als ik gek was toen ik zei dat we toch hadden afgesproken dat op dagen dat Oudste en ik allebei moeten werken zij voor eten moet zorgen.

Toen heb ik samen met Oudste maar snel een pan chili con carne gemaakt.

Vandaag heb ik voor het eerst sinds tijden weer veel meer pijn.

Goldman denkt dat dat mede door de kou is, maar ik weet het niet. Ik ben al lang blij dat er morgen geen tennis is.

Ik ga proberen om voor deze week nog een afspraak bij de huisarts te maken, want als het goed is is die weer terug van vakantie.

Ja Zoeb of Mamz, kom er nog eens in met een datum om te meeten!!!
Oh ja, een to-do-lijstje voor morgen. Ik moet in ieder geval:

Stofzuigen

Overhemden-strijk

Spullen ophalen bij mijn bazin

Pakketje naar de post brengen.

Op visite
To-do-ala-werkhotel:

- reep chocola voor Mamz in 'werktas' stoppen

-ontbijten (& check dat hotel me niet bij diner verwacht)

-werk

-lunchpauze naar Appie

-werk & op busplanner/tijd letten

-met twee bussen naar Mamz

-niét met de laatste/1nalaatste bussen terug...
Mogguh!

Hier gaan vandaag de handen ook flink uit de mouwen

- wassen

-administratie opruimen

- bedden verschonen

- vissen kom verschonen

- belastingdienst bellen

- kleding kast opruimen

Aan de slag dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven