Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
woensdag 16 januari 2013 om 22:10
quote:lady-blue-eyes schreef op 16 januari 2013 @ 22:09:
Maarre...we zitten ondertussen wel samen het topic in leven te houden.
Nog maar ff op IC laten dus...Nouja... er is iig nog leven en het gaat ook nog over mannendingen... toch?
Maarre...we zitten ondertussen wel samen het topic in leven te houden.
Nog maar ff op IC laten dus...Nouja... er is iig nog leven en het gaat ook nog over mannendingen... toch?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
woensdag 16 januari 2013 om 22:19
woensdag 16 januari 2013 om 22:23
woensdag 16 januari 2013 om 23:01
woensdag 16 januari 2013 om 23:24
donderdag 17 januari 2013 om 00:29
*komt moe en mentaal leeg de kamer in*
Ik heb de afgelopen dagen zo giga snel moeten schakelen en actie en reactie en vervolgacties moeten verzinnen dat ik eigenlijk een beetje mentaalmoe ben.
Das iets anders dan metaalmoe. Maar het komt ergens wel op hetzelfde neer.
Vandaag mijn poot stijf moeten houden. En dat is soms wel spannend. Zeker als je tegenstander een kop groter is en vechtsport heeft gedaan en leip is.
Maar ik ben ook leip. En ik kan alarm maken. Dus ik "won"
En nu wil ik eigenlijk niets liever dan naar bed en slapen in de sterke armen van Amand, met zijn lekkere billen
Ik heb de afgelopen dagen zo giga snel moeten schakelen en actie en reactie en vervolgacties moeten verzinnen dat ik eigenlijk een beetje mentaalmoe ben.
Das iets anders dan metaalmoe. Maar het komt ergens wel op hetzelfde neer.
Vandaag mijn poot stijf moeten houden. En dat is soms wel spannend. Zeker als je tegenstander een kop groter is en vechtsport heeft gedaan en leip is.
Maar ik ben ook leip. En ik kan alarm maken. Dus ik "won"
En nu wil ik eigenlijk niets liever dan naar bed en slapen in de sterke armen van Amand, met zijn lekkere billen
donderdag 17 januari 2013 om 08:37
quote:Amand schreef op 16 januari 2013 @ 23:01:
Nou mannen, ik snap er niks van. Waarom is een man die niet voldoet aan de wensen van zijn (wannabee)vriendin een 'loser' en is zij 'meer waard'?
What happened to het onschuldige 'jullie passen niet bij elkaar' en, ook zo'n dingetje, wat is de intrinsieke waarde van een willekeurige vrouw?Ik ben wel overtuigd van de intrensieke waarde van een bijna alle vrouwen... Kan de vraag ook over mannen stellen natuurlijk...
Nou mannen, ik snap er niks van. Waarom is een man die niet voldoet aan de wensen van zijn (wannabee)vriendin een 'loser' en is zij 'meer waard'?
What happened to het onschuldige 'jullie passen niet bij elkaar' en, ook zo'n dingetje, wat is de intrinsieke waarde van een willekeurige vrouw?Ik ben wel overtuigd van de intrensieke waarde van een bijna alle vrouwen... Kan de vraag ook over mannen stellen natuurlijk...
donderdag 17 januari 2013 om 09:27
quote:pimpelmeesje67 schreef op 17 januari 2013 @ 09:19:
Goedemorgen allen.
Waarom denk ik nou steeds dat het vrijdag is???
ook! loop de hele week al een dag voor op de kalender stom...
T heeft helemaal niet zo hard gevroren vannacht was gewoon jurkjesweer vanmorgen
Goedemorgen allen.
Waarom denk ik nou steeds dat het vrijdag is???
ook! loop de hele week al een dag voor op de kalender stom...
T heeft helemaal niet zo hard gevroren vannacht was gewoon jurkjesweer vanmorgen
donderdag 17 januari 2013 om 10:02
quote:pimpelmeesje67 schreef op 17 januari 2013 @ 09:44:
Volgens ons weerstation is het hier -12 geweest vannacht. Nu -5.2.
jij hebt de elfstedenkoorts al te pakken zie ik?
t vriest hier, maar mij niet hard genoeg, vooral als ik dit weekend wil schaatsen... Kom op! T is vannacht te bewolkt gebleven...
Volgens ons weerstation is het hier -12 geweest vannacht. Nu -5.2.
jij hebt de elfstedenkoorts al te pakken zie ik?
t vriest hier, maar mij niet hard genoeg, vooral als ik dit weekend wil schaatsen... Kom op! T is vannacht te bewolkt gebleven...