The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Twee boterhammen met boterhamworst en augurk en n klein beetje aardappel anders (kookactiviteit met cliënten)

Kun jij voorover gebogen met gestrekte benen je handen op de vloer leggen?
Ja, dat kan ik.

Kun jij zelf je haar knippen?
Nee, wel andermans haar :-)

Wat heb je gegeten voor je ontbijt vandaag?
Your luck's about to change, cher.
Activia Naturel met lijnzaad, handje walnoten en straks een banaan.

Ga je wel 's doordeweeks stappen?
NIet meer zo vaak, wel soms doordeweeks uit eten met klanten.

Hoe zouden je collega's je beschrijven, denk je?
Als een sfeermaker, als eerlijk en soms betweterig.

Wat wilde je vroeger worden als je groot zou zijn?
Toen ik 4 was wilde ik al stewardess worden. Na studies en omzwervingen op werkgebied, ben ik het pas 28 jaar later geworden.

Wat is jouw beroep?
Ik ben facilitair locatiebeheerder, erg leuk maar ik ben ook op zoek naar iets anders in de evenementensector.

Omschrijf je beste en slechte eigenschappen eens in vier zinnen.
Ik heb er een limerick van gemaakt, is dat ook goed?

Er was eens een vrouw die graag at

Zodat zij haar zorgen vergat

Door open te staan

Voelt ze mensen aan

En smoort soms een lied uit haar keelgat

Welk liedje uit de 80's vind jij geweldig?
eh uh, van queen dat ze met krulsplden in aan het stofzuigen zijn enzo, dat is jaren 80 toch? (hoop ik, pf ik weet echt niet van popmuziek).

Als je niet meer in je geboorte dorp/stad woont, wat mis je het meest. Als je er nog wel woont, wat zou je het meest missen als je wegging?
Ik woon hier sinds mijn 2e en wat zou ik missen? Geen idee, ik denk eigenlijk niet veel. Een stad is een stad..

Vraag blijft staan.
Julia, je had een aantal dingen helemaal goed ... maar in een aantal andere dingen moet ik je ernstig teleurstellen.

Ik woon (weer) in mijn geboortestad. Ik denk dat ik de contacten hier zou missen en misschien bepaalde locaties.

Wat vind je van het nieuws dat Beatrix haar paarden (en auto's) de staat meer dan 2 miljoen per jaar kosten (klik)?
Schandalig! Ik heb er gewoon geen andere woorden voor. Zij weigert om in te leveren terwijl wij dat allemaal wel moeten.

Vraag blijft wederom staan..
Ha! Nou ben ik natuurlijk wel heel benieuw wat er klopt.. In ieder geval die trui, toch?

Ik kan wel 101 doelen bedenken waar 't geld heen zou kunnen. Maar heb er helemaal niets aan om me hier druk over te maken.. Evenals 't geld dat naar Griekenland gaat. Ok, tzatziki is onwijs lekker... Dat wel.

Hoe zorg jij dat je 't lekker warm hebt in bed? (met deze kou)
Ik laat mijn man er iets eerder in gaan, we hebben een dubbel dekbed erop + ik houd mijn joggingbroek en trui aan.

Wat ben jij ooit lang geleden verloren waar je nog steeds soms een beetje verdrietig van kan worden?
Een thermo-hemdje doet wonderen, en ik heb een heerlijk warm dekbed :-)

Edit: ik ben een tijd terug een sieraad verloren waar veel herinneringen aan vast zaten... dat was niet leuk.

Ben je spiritueel ingesteld?
Nee, maar ik geloof wel dat er meer is vanwege regelmatig terugkerende (kan even niet op het woord komen) deja-vu's? Maar dan in de toekomst. Ff opgezocht, is simpelweg in de toekomst zien maar ik kan er te weinig mee..

Is er een gebeurtenis of iets dergelijks waar je al naar uitkijkt?
Ja.

Ja, de trui klopt in ieder geval!

Heb je een tablet (android of Apple)?
Ja, iPad

Heb je een barbecue?
Ja, een stenen.

Denk je dat mensen jou als nerd zien?
Daar ben ik soms een beetje bang voor. Als ik op mijn werk ben (it gerelateerd) hoor ik mezelf af en toe een technisch verhaal houden, en dat denk ik.. Doe toch maar een stapje terug.

Waarom is jouw beste vriend(in) jouw beste vriend(in)?
Ik heb geen beste vriendin (meer), alleen een aantal zeer goede vriendinnen. En die hebben allemaal weer andere leuke en minder leuke eigenschappen.

Ik laat de vraag staan voor iemand die wel een beste vriend(in) heeft.
I am surrounded by morons
Lange geschiedenis, zelfde humor en grotendeels zelfde interesses.

Omschrijf jouw ik-ga-naar-bed-ritueel.
Badkamer (soms douchen, soms alleen make-up afhalen en tanden poetsen); hond een knuffel geven, met boek in bed gaan liggen en nog even een kwartiertje lezen met mijn voeten tegen de voeten van mijn man aan. Of meer dan mijn voeten, als we daar zin in hebben

En hoe ziet bij jou een doordeweekse ochtend eruit?
Opstaan (na 1 keer de wekker laten snoozen), half uurtje beetje achter de pc spelen, douchen, aankleden, brood klaar maken (als het in huis is en/of als ik genoeg tijd heb), katten voeren en dan naar werk.

Aan welke onderwijzer heb jij de beste herinneringen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven