The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
donderdag 17 januari 2013 om 14:50
donderdag 17 januari 2013 om 16:16
donderdag 17 januari 2013 om 18:04
Julia, je had een aantal dingen helemaal goed ... maar in een aantal andere dingen moet ik je ernstig teleurstellen.
Ik woon (weer) in mijn geboortestad. Ik denk dat ik de contacten hier zou missen en misschien bepaalde locaties.
Wat vind je van het nieuws dat Beatrix haar paarden (en auto's) de staat meer dan 2 miljoen per jaar kosten (klik)?
Ik woon (weer) in mijn geboortestad. Ik denk dat ik de contacten hier zou missen en misschien bepaalde locaties.
Wat vind je van het nieuws dat Beatrix haar paarden (en auto's) de staat meer dan 2 miljoen per jaar kosten (klik)?
donderdag 17 januari 2013 om 19:10
Ha! Nou ben ik natuurlijk wel heel benieuw wat er klopt.. In ieder geval die trui, toch?
Ik kan wel 101 doelen bedenken waar 't geld heen zou kunnen. Maar heb er helemaal niets aan om me hier druk over te maken.. Evenals 't geld dat naar Griekenland gaat. Ok, tzatziki is onwijs lekker... Dat wel.
Hoe zorg jij dat je 't lekker warm hebt in bed? (met deze kou)
Ik kan wel 101 doelen bedenken waar 't geld heen zou kunnen. Maar heb er helemaal niets aan om me hier druk over te maken.. Evenals 't geld dat naar Griekenland gaat. Ok, tzatziki is onwijs lekker... Dat wel.
Hoe zorg jij dat je 't lekker warm hebt in bed? (met deze kou)
donderdag 17 januari 2013 om 19:13
donderdag 17 januari 2013 om 19:24
donderdag 17 januari 2013 om 19:51
donderdag 17 januari 2013 om 19:57
donderdag 17 januari 2013 om 20:45
Badkamer (soms douchen, soms alleen make-up afhalen en tanden poetsen); hond een knuffel geven, met boek in bed gaan liggen en nog even een kwartiertje lezen met mijn voeten tegen de voeten van mijn man aan. Of meer dan mijn voeten, als we daar zin in hebben
En hoe ziet bij jou een doordeweekse ochtend eruit?
En hoe ziet bij jou een doordeweekse ochtend eruit?
Your luck's about to change, cher.
donderdag 17 januari 2013 om 20:58