doorgeefvraag
woensdag 14 mei 2008 om 12:53
quote:Girl_Next_Door schreef op 14 mei 2008 @ 12:49:
[...]
@Roland, welk strand? Wil niet in mijn haast de verkeerde kant oprijden....
Laten we het leuk houden voor iedereen en een beetje centraal, was er bij Harderwijk ook niet een leuk & nat gebeuren?
Ben ik nou de nieuwe vraag vergeten; stom he? Och, Boogschutter heeft er eentje, laten we die staan....
[...]
@Roland, welk strand? Wil niet in mijn haast de verkeerde kant oprijden....
Laten we het leuk houden voor iedereen en een beetje centraal, was er bij Harderwijk ook niet een leuk & nat gebeuren?
Ben ik nou de nieuwe vraag vergeten; stom he? Och, Boogschutter heeft er eentje, laten we die staan....
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
woensdag 14 mei 2008 om 12:57
Okee, ik ga het verklappen: verwensessie door twee gezonde strandwachters in een afgeschermd duinpannetje, beginnend en eindigend met een massage.... Champie en Slagroom is voor gezorgd
Vraag van B maar laten staan nog?
Vraag van B maar laten staan nog?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
woensdag 14 mei 2008 om 13:05
Hm, heel veel spannende dingen. De eerste keer dat ik daar was terwijl ik daar niet hoorde te zijn. Niets gebeurd, maar wel ontzettend spannend. Zoenen in een taxi terwijl nr1 om de hoek op me stond te wachten, hele passionele lift-rit... ik kan nog wel even door gaan zo...
Etenswaren in het sexspel, leuk of niet?
Etenswaren in het sexspel, leuk of niet?
woensdag 14 mei 2008 om 13:13
Slagroom e.d. lijkt me best verfrissend en lekker, andere dingen lijken me niet zo geschikt. Of mis ik dan toch iets?
Als je net een date met je SV hebt gehad, kun je dan nog enthousiasme voor nr.1 opbrengen of juist helemaal niet?
Als je net een date met je SV hebt gehad, kun je dan nog enthousiasme voor nr.1 opbrengen of juist helemaal niet?
woensdag 14 mei 2008 om 13:15
woensdag 14 mei 2008 om 13:24
Het fysieke, het leuke van een nieuw iemand om te ontdekken waar de knopjes zitten. En natuurlijk gewoon lekker ongeremd kunnen genieten met een relatief onbekende en nieuwe persoon.
Bijkomend (maar niet onbelangrijk) is het gevoel dat je er een vriend(in) bij hebt, stiekum mailen/sms'en/bellen, elkaar opgeilen met spannende foto's
Nog meer suggesties voor de verbodenwoordenlijst?
Bijkomend (maar niet onbelangrijk) is het gevoel dat je er een vriend(in) bij hebt, stiekum mailen/sms'en/bellen, elkaar opgeilen met spannende foto's
Nog meer suggesties voor de verbodenwoordenlijst?