Welke naam past bij....
maandag 9 augustus 2010 om 14:32
zaterdag 12 januari 2013 om 23:50
quote:enkie2009 schreef op 12 januari 2013 @ 22:50:
nouschi mijn schoonzusje heet Robin, en Charlie en Bo vinden we niet mooi. Dank voor het meedenken!Ik dacht ik gooi het even over een andere boeg maar verwachtte wel dat je het niks zou vinden. Leuke combinatie namen om over na te denken deze.
nouschi mijn schoonzusje heet Robin, en Charlie en Bo vinden we niet mooi. Dank voor het meedenken!Ik dacht ik gooi het even over een andere boeg maar verwachtte wel dat je het niks zou vinden. Leuke combinatie namen om over na te denken deze.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 13 januari 2013 om 11:14
Maureen, Alexandra en (zonder te lezen wat er al geopperd is):
Kathelijn(e)
Annelott
Annematt
Babet(te)
Tamar
Xanthe
Karien
Carlien
Odeth
Danique
Nikée
Nicola (klemtoon op ni)
Rosanne
Roxanne
Ghanna
Lindsey
Lindy
Lilian
Joka
Ingrid
Jolique (Franse uitspraak- Zjooliek(e))
Ursula
Berber
Claire
Kathelijn(e)
Annelott
Annematt
Babet(te)
Tamar
Xanthe
Karien
Carlien
Odeth
Danique
Nikée
Nicola (klemtoon op ni)
Rosanne
Roxanne
Ghanna
Lindsey
Lindy
Lilian
Joka
Ingrid
Jolique (Franse uitspraak- Zjooliek(e))
Ursula
Berber
Claire
Ik spreek toch geen Chinees?!
maandag 14 januari 2013 om 20:06
maandag 14 januari 2013 om 20:08
quote:Ster_ schreef op 10 januari 2013 @ 10:25:
Sem. Loek en...
Mees idd!!
Max
Ni(e)ls
Thom(as)
Joon
Abel
Emme
Isa (heel mooi ja)
MerelBen zelf ook dol op de naam Mees, maar mijn man is nog niet zo enthousiast. Isa staat al heel lang op mijn lijstje. Emme is ook leuk. Max past wel bij de namen, maar absoluut niet bij de achternaam. Thanx!
Sem. Loek en...
Mees idd!!
Max
Ni(e)ls
Thom(as)
Joon
Abel
Emme
Isa (heel mooi ja)
MerelBen zelf ook dol op de naam Mees, maar mijn man is nog niet zo enthousiast. Isa staat al heel lang op mijn lijstje. Emme is ook leuk. Max past wel bij de namen, maar absoluut niet bij de achternaam. Thanx!
maandag 14 januari 2013 om 20:11
woensdag 16 januari 2013 om 09:56
quote:mystic24 schreef op 16 januari 2013 @ 09:37:
Wat vinden jullie van de naam Ruben? Deze hebben we in gedachte voor ons 2e kindje. We hebben al een dochtertje, Julia. Zelf vind ik deze twee namen wel mooi passen bij elkaar..
Allebei mooi!
We hadden beide namen in de top 5 staan voor onze kinderen (maar zijn het uiteindelijk toch niet geworden).
Wat vinden jullie van de naam Ruben? Deze hebben we in gedachte voor ons 2e kindje. We hebben al een dochtertje, Julia. Zelf vind ik deze twee namen wel mooi passen bij elkaar..
Allebei mooi!
We hadden beide namen in de top 5 staan voor onze kinderen (maar zijn het uiteindelijk toch niet geworden).
donderdag 17 januari 2013 om 16:10
quote:mystic24 schreef op 16 januari 2013 @ 09:37:
Wat vinden jullie van de naam Ruben? Deze hebben we in gedachte voor ons 2e kindje. We hebben al een dochtertje, Julia. Zelf vind ik deze twee namen wel mooi passen bij elkaar..Heel mooi! Ruben stond ook op ons lijstje, maar we kregen alleen meisjes. En 1 van mijn dochters heeft een naam die lijkt op Julia!
Wat vinden jullie van de naam Ruben? Deze hebben we in gedachte voor ons 2e kindje. We hebben al een dochtertje, Julia. Zelf vind ik deze twee namen wel mooi passen bij elkaar..Heel mooi! Ruben stond ook op ons lijstje, maar we kregen alleen meisjes. En 1 van mijn dochters heeft een naam die lijkt op Julia!
donderdag 17 januari 2013 om 16:13
donderdag 17 januari 2013 om 20:07