Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
donderdag 17 januari 2013 om 19:30
quote:badmeester schreef op 17 januari 2013 @ 18:55:
Yes
Had ik vorige week een werkelijk subliem sollicitatiegesprek kreeg ik vorige week telefoon dat ik t niet was geworden...
Kreeg ik vandaag een belletje dat ze zo onder de indruk waren dat ze me overgekwalificeerd vonden en dat ze me een detachering aanbieden......!!!!!!!
Hey. Leef jij ook nog!
Maar eh... vaag verhaal. Ga je 't doen?
Yes
Had ik vorige week een werkelijk subliem sollicitatiegesprek kreeg ik vorige week telefoon dat ik t niet was geworden...
Kreeg ik vandaag een belletje dat ze zo onder de indruk waren dat ze me overgekwalificeerd vonden en dat ze me een detachering aanbieden......!!!!!!!
Hey. Leef jij ook nog!
Maar eh... vaag verhaal. Ga je 't doen?
donderdag 17 januari 2013 om 19:33
quote:zoishet schreef op 17 januari 2013 @ 18:54:
[...]
Wie heeft hem er tegenaan gegooid? Die moet je ff vragen, ik ga niet de troep van een ander opruimen.
Goed idee...
APPIE......! Appie Heijn kom onmiddellijk die plofkip hier weghalen..!
Correctie: de reclame is van wakker dier en ik zie de hele tijd dit:
[...]
Wie heeft hem er tegenaan gegooid? Die moet je ff vragen, ik ga niet de troep van een ander opruimen.
Goed idee...
APPIE......! Appie Heijn kom onmiddellijk die plofkip hier weghalen..!
Correctie: de reclame is van wakker dier en ik zie de hele tijd dit:
donderdag 17 januari 2013 om 20:40
donderdag 17 januari 2013 om 21:03
donderdag 17 januari 2013 om 21:04