Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
Ik wil dansen zoals die vrouw..
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_Acy schreef op 17 januari 2013 @ 21:26:

Tuurlijk pal! Moet toch wat. Daar heb je een punt.....!
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:Peacy schreef op 17 januari 2013 @ 21:29:

Ik wil dansen zoals die vrouw..doe s een poging...wij kijken wel of t goed gaat
Paaldansen is leuk, floofde. Maar doet soms wel pijn aan je knieën als je je draai te hard maakt.

Ik heb een keer schaafwonden over m'n hele onderbenen ervan gehad, draaide te hard.
quote:lady-blue-eyes schreef op 17 januari 2013 @ 21:29:

Is dr. House een echte man btw?Ja. Een man die zonder blikken of blozen een fortuin incasseert door overbodig dure hydratatie aan te smeren, is een baas
quote:kabouterpuntmuts schreef op 17 januari 2013 @ 21:14:

Co-Assistent Puntmuts meldt zich aan de avondzuster: is Topic al naar zaal verplaatst? Ik schrif extra bezoekuren voor. Elke dag verplicht bezoek tussen 11-14 en 17-21.

Ik heb vandaag voor het eerst gegipst jongens! Een schattig jongetje, ik mocht z'n polsbreuk gipsen. Hij was heel stoer met z'n 4 jaren en had helemaaaaaaaal geen pijn en ik mocht als eerste iets op z'n gips schrijven. Hij was zooo schatrig

En morgen ga ik 'assisteren' (lees: ik magd e wond hechten als ze klaar zijn) bij een onderbeenamputatie. Spannend! En het beste nieuws is: ik loop nu mee met een andere chirurg want de 'mijne' is ziek ofzo of familieomstandigheden. Eindelijk niet zo op m'n tenen lopen!

Hoe is het hier? Ik zou er wel een mooi vrouwenplaatje in willen gooien maar heb nooit plaatjesplakken aangevraagd.

Ik persoonlijk ben meer van de borsten http://www.modny73.com/wp-content/uploa ... 07/671.jpg

Deze dame is het Viva forum niet vreemd

quote:Amand schreef op 17 januari 2013 @ 21:35:

[...]

Ja. Een man die zonder blikken of blozen een fortuin incasseert door overbodig dure hydratatie aan te smeren, is een baas Vat m ff niet, maar dat kan aan de haarkleur liggen, maar ga er nog ff over nadenken of jij moet me verder helpen?
Echt? Probeer t altijd
quote:missy_Acy schreef op 17 januari 2013 @ 21:34:

Paaldansen is leuk, floofde. Maar doet soms wel pijn aan je knieën als je je draai te hard maakt.

Ik heb een keer schaafwonden over m'n hele onderbenen ervan gehad, draaide te hard. off-topic: van alle forummers vind ik jou de meest mysterieuze en met elk stuk informatie dat je geeft, wordt het alleen maar erger
quote:Amand schreef op 17 januari 2013 @ 21:35:

[...]

Ja. Een man die zonder blikken of blozen een fortuin incasseert door overbodig dure hydratatie aan te smeren, is een baas En dan nog heeft ie een ouwe kop...
Lbe: reclame van loreal
quote:lady-blue-eyes schreef op 17 januari 2013 @ 21:37:

[...]

Vat m ff niet, maar dat kan aan de haarkleur liggen, maar ga er nog ff over nadenken of jij moet me verder helpen?'Ja. Dr. House is een echte man.'
quote:pimpelmeesje67 schreef op 17 januari 2013 @ 21:38:

[...]

En dan nog heeft ie een ouwe kop...'Karakter'
quote:Peacy schreef op 17 januari 2013 @ 21:38:

Lbe: reclame van loreal

Thanks peac. Kijk nooit reclame, dus daar zal t wel aan liggen.

Vind t een hork, beledigend, bot, idd een ouwe kop, maar toch... Ergens fascineert hij me
quote:Amand schreef op 17 januari 2013 @ 21:39:

[...]

'Karakter'

Bullshit.

Antirimpelcreme voor dames laten ze aanprijzen door pakembeet 28jarigen.

En dan iemand van 45 gebruiken voor dit... raar...
@ Lady: ja zeker voor de patient... Lijkt me echt vreselijk, maar nu zoveel pijn, kan helemaal niks behalve kreunen en schreeuwen. Nare bacterie. Heel heftig, ligt ook in quarantaine enzo... Maar goed meer kan ik niet echt loslaten vrees ik, bang om teveel in detail te treden.

En dokter House is een megawatje natuurlijk. Kom op zeg, hij raakt toch verslaafd aan vicodin?.. Een Echte Man raakt niet verslaafd natuurlijk.

Bovendien, liever dit in de OK dan zo'n ouwe vent met een stok. http://www.scavengeinc.co ... g/play-doctor-costume.jpg
voor alle liefhebbers dan...

Vind m veel leuker als hij flink tekeer gaat dan op deze zoetsappige foto
quote:missy_Acy schreef op 17 januari 2013 @ 21:13:

http://m.youtube.com/watch?v=mfSu9DJB9xU

......................................................................................................................................................................................................................................................................

2 minuut 51 later:

'

....................................................................................................................................................................................................................................................................

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
@ Amand: o haha sorry. Ik ken haar niet maar vond dat ze wel een goed stel tieten had
quote:kabouterpuntmuts schreef op 17 januari 2013 @ 21:43:

@ Lady: ja zeker voor de patient... Lijkt me echt vreselijk, maar nu zoveel pijn, kan helemaal niks behalve kreunen en schreeuwen. Nare bacterie. Heel heftig, ligt ook in quarantaine enzo... Maar goed meer kan ik niet echt loslaten vrees ik, bang om teveel in detail te treden.

En dokter House is een megawatje natuurlijk. Kom op zeg, hij raakt toch verslaafd aan vicodin?.. Een Echte Man raakt niet verslaafd natuurlijk.

Bovendien, liever dit in de OK dan zo'n ouwe vent met een stok. http://www.scavengeinc.co ... g/play-doctor-costume.jpgSorry, ik zal wel coo-coo zijn, maar geef toch de voorkeur aan House. Zou niet zo vaak naar de serie kijken als 'jouw dokter' zou meespelen..
House is alleen als house leuk. De acteur niet.
Amand, mysterieus?
quote:Amand schreef op 17 januari 2013 @ 21:38:

[...]

'Ja. Dr. House is een echte man.'Yes.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:missy_Acy schreef op 17 januari 2013 @ 21:47:

Amand, mysterieus?

Voor mij wel

Ik ken echt niemand die zo veel van mij verschilt wanneer het om het erkennen (en inrichten!) van zijn/haar gevoelsleven gaat.

Chapeau.
quote:missy_Acy schreef op 17 januari 2013 @ 21:47:

House is alleen als house leuk. De acteur niet.Noem m ook House en niet Hugh Laurie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven