Winterhanden en tenen
donderdag 17 januari 2013 om 21:34
Hartstikke leuk die winter....vooral vandaag, zonnetje erbij, dikingepakt en dan lopen met de hond in de vrieskou. maar dan nog al heb ik geloof ik tien paar sokken aan en handschoenen en mijn handen in mijn zakken, ik heb altijd en eeuwig zere, rode jeukende handen en voeten. Botten die zeer doen, stijve handen. Echt vrolijk word ik er niet van. Nu heb ik al van alles geprobeert, handen insmeren met vaseline, uierzalf, wisselbaden, me dus super warm aankleden maar ik blijf last houden.
Iemand DE tip in huis? Ik zou er heel blij van worden.
Iemand DE tip in huis? Ik zou er heel blij van worden.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
donderdag 17 januari 2013 om 21:40
donderdag 17 januari 2013 om 21:58
donderdag 17 januari 2013 om 22:02
donderdag 17 januari 2013 om 22:24
Voor zwangerschap nooit last gehad van winterhanden , nu zwangerschap wel . Gek word ik van de jeuk , roodheid.
Het brandt enorm , niets helpt. kloofjes die enorm veel pijn doen.
Ik gebruik micanozolcreme aan de binnenkant van de handen om t een beetje tegen te gaan en smeer op de knokkels van mijn handen bepanthen of labello.
En voor t naar bed gaan uierzalf helemaal
S morgens niet te heet douchen en verder altijd handschoenen dragen
Het brandt enorm , niets helpt. kloofjes die enorm veel pijn doen.
Ik gebruik micanozolcreme aan de binnenkant van de handen om t een beetje tegen te gaan en smeer op de knokkels van mijn handen bepanthen of labello.
En voor t naar bed gaan uierzalf helemaal
S morgens niet te heet douchen en verder altijd handschoenen dragen
donderdag 17 januari 2013 om 22:34
donderdag 17 januari 2013 om 22:47
Katoenen sokken heeft hij. Maar hij heeft dan ook geen wintervoeten, maar alleen winterhanden. En hij heeft van die dikke, synthetische skihandschoenen. Ik dacht dat dat de warmste handschoenen waren, warmer dan van die gebreide. Maar misschien is leer nog een optie. Alleen vraag ik me af of die er betaalbaar in kindermaten zijn. En de ene leren zijn de andere ook niet. Ik heb zelf leren van de Hema en bij echte kou waait alles daar door heen.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
donderdag 17 januari 2013 om 23:02
quote:a_nick_is_crini schreef op 17 januari 2013 @ 22:47:
Katoenen sokken heeft hij. Maar hij heeft dan ook geen wintervoeten, maar alleen winterhanden. En hij heeft van die dikke, synthetische skihandschoenen. Ik dacht dat dat de warmste handschoenen waren, warmer dan van die gebreide. Maar misschien is leer nog een optie. Alleen vraag ik me af of die er betaalbaar in kindermaten zijn. En de ene leren zijn de andere ook niet. Ik heb zelf leren van de Hema en bij echte kou waait alles daar door heen.Volgens deze site moet je wol hebben.
http://www.pedicure-tilburg.nl/wintervoeten.htm
Katoenen sokken heeft hij. Maar hij heeft dan ook geen wintervoeten, maar alleen winterhanden. En hij heeft van die dikke, synthetische skihandschoenen. Ik dacht dat dat de warmste handschoenen waren, warmer dan van die gebreide. Maar misschien is leer nog een optie. Alleen vraag ik me af of die er betaalbaar in kindermaten zijn. En de ene leren zijn de andere ook niet. Ik heb zelf leren van de Hema en bij echte kou waait alles daar door heen.Volgens deze site moet je wol hebben.
http://www.pedicure-tilburg.nl/wintervoeten.htm
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 18 januari 2013 om 10:20
Ik zie dat mensen vaseline etc adviseren, maar is dat niet meer bedoeld voor handen die winter heel droog worden met kloofjes etc. En niet voor de 'echte' winterhanden wat rode pijnlijke zwellingen zijn die veroorzaakt worden door een slechte doorbloeding.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wintertenen
Ik leef met je mee TO, jarenlang wintertenen gehad, dit jaar niet, maar nu wel winterhanden, dat is veel irritanter merk ik wel .
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wintertenen
Ik leef met je mee TO, jarenlang wintertenen gehad, dit jaar niet, maar nu wel winterhanden, dat is veel irritanter merk ik wel .