Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
woensdag 16 januari 2013 om 23:07
quote:hanglamp schreef op 16 januari 2013 @ 17:10:
@kokolientje, vandaag de DVD's binnen gekregen. Helemaal top! Maar ik maak me we'll een beetje zorgen, geef je de kindjes we'll genoed te eten
@ayla, vandaag niet aan toegkomen, maar vrijdag doe ik eea aan lederresten voor je in een vlop. Wil je me je adres mailen? postvakblabla at gmail dot com
@anna, oe, die babysense lijkt me wel wat! Dus ik houd me aanbevolen mocht ie nog beschikbaar zijn. (ben nu 39 weken zwanger, dus reageer ik niet direct, that's the reason )Ik heb je gemaild!
@kokolientje, vandaag de DVD's binnen gekregen. Helemaal top! Maar ik maak me we'll een beetje zorgen, geef je de kindjes we'll genoed te eten
@ayla, vandaag niet aan toegkomen, maar vrijdag doe ik eea aan lederresten voor je in een vlop. Wil je me je adres mailen? postvakblabla at gmail dot com
@anna, oe, die babysense lijkt me wel wat! Dus ik houd me aanbevolen mocht ie nog beschikbaar zijn. (ben nu 39 weken zwanger, dus reageer ik niet direct, that's the reason )Ik heb je gemaild!
donderdag 17 januari 2013 om 07:57
quote:Kokolientje schreef op 16 januari 2013 @ 19:48:
Fijn dat ze goed aangekomen zijn hanglamp ! Zoon heeft zo rond 1 jaar een knaagfase gehad en beet in alles wat hij te pakken kon krijgen. De dvd's lagen op grijphoogte helaas...
Je wil niet weten hoe de zijkant van mijn salontafel eruit ziet lol, dan is het wel heel erg dan. Hoop dat zoonlief dan rond die leeftijd wel van de meubels afblijft
Fijn dat ze goed aangekomen zijn hanglamp ! Zoon heeft zo rond 1 jaar een knaagfase gehad en beet in alles wat hij te pakken kon krijgen. De dvd's lagen op grijphoogte helaas...
Je wil niet weten hoe de zijkant van mijn salontafel eruit ziet lol, dan is het wel heel erg dan. Hoop dat zoonlief dan rond die leeftijd wel van de meubels afblijft
donderdag 17 januari 2013 om 09:57
quote:Marels schreef op 16 januari 2013 @ 10:10:
Marmul.
Ik heb vandaag weer je vest aan trouwens.
Ik heb zoveel plezier van jouw kleding!!
Vooral het blauwe shirtje en het grijze vest horen bij mijn favoriete kledingstukken.
Je blauwe shirtje staat geweldig op mijn korte spijkerrokje Zo leuk om te horen hé! Ik heb vrijdagochtend wel wat tijd denk ik dus dan zal ik kijken of er nog wat ligt
Marmul.
Ik heb vandaag weer je vest aan trouwens.
Ik heb zoveel plezier van jouw kleding!!
Vooral het blauwe shirtje en het grijze vest horen bij mijn favoriete kledingstukken.
Je blauwe shirtje staat geweldig op mijn korte spijkerrokje Zo leuk om te horen hé! Ik heb vrijdagochtend wel wat tijd denk ik dus dan zal ik kijken of er nog wat ligt
a docter a day keeps the apple away
donderdag 17 januari 2013 om 10:11
Zo heb een hoop gemist zie ik. Sorry hoor Ukkie, de doos ligt hier te wachten in de gang, maar ben strontziek, man ligt al bijna 3 weken plat en de kinders zijn inmiddels ook aangestoken... zo genoeg geklaagd! Ik hoop een dezer dagen weer in beweging te komen, mijn auto uit te kunnen graven en de tocht der tochten te gaan rijden richting postkantoor! Ayla, ik heb volgend mij nog wat restjes zacht leer liggen waar ik niks mee doe en stuur dat graag naar je toe. Mail je me nog even je adres? mamak77 at lijf punt nl.
donderdag 17 januari 2013 om 21:55
vrijdag 18 januari 2013 om 13:45
Heeft er iemand heel toevallig 50 / Sarah versierspul liggen dat niet meer gebruikt wordt?
Mijn moeder wordt eind deze maand 50 en dat mag niet ongemerkt voorbij gaan Keek net even op internet en vond de prijzen een beetje om te huilen, dus probeer het hier even. Tips over waar je deze versieringen goedkoop kunt kopen zijn ook welkom.
Ik heb voor de carnavalsliefhebber (wat ik niet ben) nog in de aanbieding:
- een grote cowboyhoed (unisex)
- zwarte lange handschoenen
- bindi-stickertjes
En verder nog uit een vorige post:
Ook nog wat kleding in 34 of kleiner, (ook) leuk voor tienermeiden en nog wat in XS/S
- kort spijkerrokje
- kort wijdvallend spijkerrokje
- gestreept zomerjurkje donkerroze/wit
- korte short met een soort palmprint, zakjes voor, heel leuk van de
Zara maar valt heel klein 32/34
- groen short met zakjes voor 34
- 3/4 witte spijkerbroek XS/S
- witte blouse, korte kapmouwtjes, met blinde sluiting XS/S
- witte strapless top, onder wijd uitlopend, H&M XS - 2 nieuwe gestreepte tanktops wit met felle kleurtjes (fake
Lacoste) XS/S
mailen mag naar sunshinequeen@live.nl
Mijn moeder wordt eind deze maand 50 en dat mag niet ongemerkt voorbij gaan Keek net even op internet en vond de prijzen een beetje om te huilen, dus probeer het hier even. Tips over waar je deze versieringen goedkoop kunt kopen zijn ook welkom.
Ik heb voor de carnavalsliefhebber (wat ik niet ben) nog in de aanbieding:
- een grote cowboyhoed (unisex)
- zwarte lange handschoenen
- bindi-stickertjes
En verder nog uit een vorige post:
Ook nog wat kleding in 34 of kleiner, (ook) leuk voor tienermeiden en nog wat in XS/S
- kort spijkerrokje
- kort wijdvallend spijkerrokje
- gestreept zomerjurkje donkerroze/wit
- korte short met een soort palmprint, zakjes voor, heel leuk van de
Zara maar valt heel klein 32/34
- groen short met zakjes voor 34
- 3/4 witte spijkerbroek XS/S
- witte blouse, korte kapmouwtjes, met blinde sluiting XS/S
- witte strapless top, onder wijd uitlopend, H&M XS - 2 nieuwe gestreepte tanktops wit met felle kleurtjes (fake
Lacoste) XS/S
mailen mag naar sunshinequeen@live.nl
vrijdag 18 januari 2013 om 15:48
Voor verjaardagsspullen de Action!! Had voor zoon 1e verjaardag dingen bij een feestwinkel gekocht. Alleen al de slinger met de cijfer 1 erop was 2,50 euro, kom ik later bij de Action, gewoon 62 cent!
Opblaasbare cijfer niet de Xenos, maar de Zeeman. Xenos was iets van 2 of 3 euro en Zeeman 80 cent. Scheelt iets en al helemaal als je het maar 1x gaat gebruiken.
Opblaasbare cijfer niet de Xenos, maar de Zeeman. Xenos was iets van 2 of 3 euro en Zeeman 80 cent. Scheelt iets en al helemaal als je het maar 1x gaat gebruiken.
vrijdag 18 januari 2013 om 16:33
@anna, ik had je teruggemaild over de babysense. Had je die ontvangen? Zou je me je gegevens waar ik de pakketkosten naar over kan maken willen mailen? Ik ben helaas toch niet binnenkort in de buurt.
@ayla, je envelop met lederresten ligt klaar! Laat de verzendkosten maar zitten, tis voor t goeie doel, toch?!
@ayla, je envelop met lederresten ligt klaar! Laat de verzendkosten maar zitten, tis voor t goeie doel, toch?!
vrijdag 18 januari 2013 om 20:31
Hallo,
Ik heb weer nieuwe items toegevoegd in mijn weggeef-album:
Weggeefalbum
Er staan nog:
- paarse trui (maat S)
- geruit rokje (maat XS)
- giraffenbeeld
- rood vaasje
En nieuw toegevoegd:
- vliegtuig dat dat tijd en temperatuur weergeeft
- kistje uit Bulgarije
- schelpenkistje
- toilettasje
- hart kussen
Verder nog te geef:
- de eerder al genoemde boeken van Heleen van Royen, namelijk Godin van de Jacht en de Ontsnapping
- Loesje boekje 'Aan het strand is iedereen directeur
- Boek 'De Weduwen' - verhalen uit Scandinavië.
Daarnaast heb ik nog een kadobon van Koken en Zo te geef met een waarde van 15 euro. Had hem vorig jaar voor mijn verjaardag gehad, maar ik kan er om en nabij Ukstad niks mee, dus als iemand er wel iets leuks mee kan doen (zie: http://www.kokenenzocadeau.nl/), geef ik hem graag weg. Hij is nog t/m eind mei te gebruiken.
mailen kan naar ukkie21@hotmail.nl
Ik heb weer nieuwe items toegevoegd in mijn weggeef-album:
Weggeefalbum
Er staan nog:
- paarse trui (maat S)
- geruit rokje (maat XS)
- giraffenbeeld
- rood vaasje
En nieuw toegevoegd:
- vliegtuig dat dat tijd en temperatuur weergeeft
- kistje uit Bulgarije
- schelpenkistje
- toilettasje
- hart kussen
Verder nog te geef:
- de eerder al genoemde boeken van Heleen van Royen, namelijk Godin van de Jacht en de Ontsnapping
- Loesje boekje 'Aan het strand is iedereen directeur
- Boek 'De Weduwen' - verhalen uit Scandinavië.
Daarnaast heb ik nog een kadobon van Koken en Zo te geef met een waarde van 15 euro. Had hem vorig jaar voor mijn verjaardag gehad, maar ik kan er om en nabij Ukstad niks mee, dus als iemand er wel iets leuks mee kan doen (zie: http://www.kokenenzocadeau.nl/), geef ik hem graag weg. Hij is nog t/m eind mei te gebruiken.
mailen kan naar ukkie21@hotmail.nl
anoniem_1752 wijzigde dit bericht op 20-01-2013 17:59
Reden: kadobon weggegeven
Reden: kadobon weggegeven
% gewijzigd
vrijdag 18 januari 2013 om 22:37
quote:Tallulah schreef op 16 januari 2013 @ 20:05:
Essie, nog bedankt voor het leuke kaartje! Hoe reageerde vriendlief op de Flipcover?Hij is er hartstikke blij mee! Zo grappig, zijn reactie was: zullen we een bedank-kaartje sturen? We hebben toch dat leuke kaartje van Loeki nog? Ik ken hem na al die jaren toch wel een beetje...
Essie, nog bedankt voor het leuke kaartje! Hoe reageerde vriendlief op de Flipcover?Hij is er hartstikke blij mee! Zo grappig, zijn reactie was: zullen we een bedank-kaartje sturen? We hebben toch dat leuke kaartje van Loeki nog? Ik ken hem na al die jaren toch wel een beetje...
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
vrijdag 18 januari 2013 om 22:45
quote:Essie78 schreef op 14 januari 2013 @ 16:42:
- Account aanmaken voor foto's op het internet zetten: check!
- Foto's van mijn spullen: ch... oh, batterij leeg.. Dat volgt dus nog.
Boeken:
- De laatste tempelier van Raymond Khoury
- Vergiffenis van Caro Ramsay
- Dodelijk spel van Iris Johansen
- Offerande van S.J. Bolton
- Roodkapje van Unni Lindell
- Het spel van de leeuw van Nelson DeMille
cd's (dubbel of gewoon al jaren niet geluisterd):
- Lee Scratch Perry - Arkology 3 cd's met een wat verweerd hoesje. Cd's zijn nog prima, zit ook een boekje bij. Ooit in een opwelling gekocht, maar toch niet mijn smaak.
- De Top 40 Volume Hits 2002 inclusief (jawel!) de Ketchup Song. Als dat geen toppertje wordt hier op het forum, weet ik het ook niet meer.
Ik ben te bereiken via essie.78 op de hetemeelpuntNL.
Ok, dat gepruts met linkjes knippen en plaatjes plakken is niet aan mij besteed. Geen leuke post met fotootjes erin dus, sorry.
Maar ik heb wel een link naar mijn album: http://www.mijnalbum.nl/Foto-YU34TMHI-D.jpg
Hopelijk kan ik iemand er blij mee maken!
Edit: Ik krijg de link naar het album niet op orde. Hier nog 1x in de hoop dat het ineens werkt: http://www.mijnalbum.nl/A ... -Foto%27s-van-Overig.html
Anders probeer ik het morgen nog een keer. Nu geen geduld meer voor!
- Account aanmaken voor foto's op het internet zetten: check!
- Foto's van mijn spullen: ch... oh, batterij leeg.. Dat volgt dus nog.
Boeken:
- De laatste tempelier van Raymond Khoury
- Vergiffenis van Caro Ramsay
- Dodelijk spel van Iris Johansen
- Offerande van S.J. Bolton
- Roodkapje van Unni Lindell
- Het spel van de leeuw van Nelson DeMille
cd's (dubbel of gewoon al jaren niet geluisterd):
- Lee Scratch Perry - Arkology 3 cd's met een wat verweerd hoesje. Cd's zijn nog prima, zit ook een boekje bij. Ooit in een opwelling gekocht, maar toch niet mijn smaak.
- De Top 40 Volume Hits 2002 inclusief (jawel!) de Ketchup Song. Als dat geen toppertje wordt hier op het forum, weet ik het ook niet meer.
Ik ben te bereiken via essie.78 op de hetemeelpuntNL.
Ok, dat gepruts met linkjes knippen en plaatjes plakken is niet aan mij besteed. Geen leuke post met fotootjes erin dus, sorry.
Maar ik heb wel een link naar mijn album: http://www.mijnalbum.nl/Foto-YU34TMHI-D.jpg
Hopelijk kan ik iemand er blij mee maken!
Edit: Ik krijg de link naar het album niet op orde. Hier nog 1x in de hoop dat het ineens werkt: http://www.mijnalbum.nl/A ... -Foto%27s-van-Overig.html
Anders probeer ik het morgen nog een keer. Nu geen geduld meer voor!
vrijdag 18 januari 2013 om 23:29
Hi!
MamaK, de doos met spullen staat hier nog keurig in de kamer, verstuurklaar, maar door kwakkelende-nietfitte kids en een lief met elfstedenkoorts is het er niet van gekomen van de week.....
Ik ga morgenochtend poging doen (duim ff mee dat vannacht accuut dooi invalt )
En zal van het weekend de dvd's ook even opzoeken, heb stapeltje kinderdvd's voor de weggeef!
Essie, de boeken rouleren al vrolijk rond, heb een aantal collega's die al in de boeken verdiept zijn, ikzelf ben nog bezig met een andere, maar heb wel al mijn favorieten eruit gezocht! En op vakantie gaan er ook vast een paar mee!!!
Nu eerst maar te bedde, al enige nachten spokend ventje, de luciferstokjes knappen bijna.....
MamaK, de doos met spullen staat hier nog keurig in de kamer, verstuurklaar, maar door kwakkelende-nietfitte kids en een lief met elfstedenkoorts is het er niet van gekomen van de week.....
Ik ga morgenochtend poging doen (duim ff mee dat vannacht accuut dooi invalt )
En zal van het weekend de dvd's ook even opzoeken, heb stapeltje kinderdvd's voor de weggeef!
Essie, de boeken rouleren al vrolijk rond, heb een aantal collega's die al in de boeken verdiept zijn, ikzelf ben nog bezig met een andere, maar heb wel al mijn favorieten eruit gezocht! En op vakantie gaan er ook vast een paar mee!!!
Nu eerst maar te bedde, al enige nachten spokend ventje, de luciferstokjes knappen bijna.....
vrijdag 18 januari 2013 om 23:34
quote:Italie_Meisje schreef op 18 januari 2013 @ 23:15:
Essie, leuke kleding.
Mag ik vragen wat de maten zijn van het jasje en de topjes?
Dat mogen jullie natuurlijk vragen. Maar jullie zien het er dus niet bij staan? Zou links in beeld moeten staan (moest zelf ook even zoeken).
Het is allemaal maat 40/42, behalve die zwarte broek. Dat was een herhaal-aankoop, maar mijn maat was er niet. Stom genoeg heb ik toen gewoon 2 maten te groot gekocht, want ik moest en zou een zwarte broek.
Essie, leuke kleding.
Mag ik vragen wat de maten zijn van het jasje en de topjes?
Dat mogen jullie natuurlijk vragen. Maar jullie zien het er dus niet bij staan? Zou links in beeld moeten staan (moest zelf ook even zoeken).
Het is allemaal maat 40/42, behalve die zwarte broek. Dat was een herhaal-aankoop, maar mijn maat was er niet. Stom genoeg heb ik toen gewoon 2 maten te groot gekocht, want ik moest en zou een zwarte broek.