Help! Soa?
zondag 20 januari 2013 om 03:36
zondag 20 januari 2013 om 08:11

zondag 20 januari 2013 om 09:08
Je schrijft dat je wel s een koortslip hebt. Dat kan zich via orale sex verplaatsen en dan zit je vriend met herpes genitiales. Weliswaar de koortslip versie, maar toch....en hij kan het vanaf die plek weer doorgeven aan jou.....maar een eerste uitbraak van herpes genitiales is ontzettend pijnlijk én je bent echt ziek, dus daar lijkt t niet op.
Ik denk dat t iets met je haarzakjes te maken heeft....maar daar kan je maar op 1 manier achterkomen en dat is via de huisarts. Sowieso zou ik ze niet kapot knijpen...want stel het is onverhoopt tóch het herpes virus...das echt knetter besmettelijk...ook voor jezelf!
Succes bij de huisarts en hopelijk valt het mee!
Ik denk dat t iets met je haarzakjes te maken heeft....maar daar kan je maar op 1 manier achterkomen en dat is via de huisarts. Sowieso zou ik ze niet kapot knijpen...want stel het is onverhoopt tóch het herpes virus...das echt knetter besmettelijk...ook voor jezelf!
Succes bij de huisarts en hopelijk valt het mee!
zondag 20 januari 2013 om 10:13
Ik denk zelf aan ingegroeide haartjes, heb ik ook wel eens last van na harsen! Niet uitknijpen maar scrubben!! En je huid even laten rusten, gaat vanzelf dan weg.
Als het een herpes uitbraak is dan duurt dat geen 1,5 maand, maar slechts een week (of twee) en dan kun je niet meer normaal functioneren. Een goeie vriend van me heeft het, en ik weet dat hij me dan jankend opbelt dat hij in een warme bak met water zit om te kunnen plassen en NO WAY dat hij die blaasjes kan uitknijpen zonder dood te gaan van de pijn!!!!
Als het een herpes uitbraak is dan duurt dat geen 1,5 maand, maar slechts een week (of twee) en dan kun je niet meer normaal functioneren. Een goeie vriend van me heeft het, en ik weet dat hij me dan jankend opbelt dat hij in een warme bak met water zit om te kunnen plassen en NO WAY dat hij die blaasjes kan uitknijpen zonder dood te gaan van de pijn!!!!
zondag 20 januari 2013 om 10:16
Je bedenkt je in het weekend dat je wel eens naar de HA kan gaan, als je het al ruim een maand hebt kan dit ook wachten tot morgen.
Ws zijn het OF ingegroeide haartjes of talgkliertjes met de zogenoemde puistjes.. Als je het echt niet vertrouwd, morgen even de HA bellen en je verder niet al te veel zorgen maken.
Ws zijn het OF ingegroeide haartjes of talgkliertjes met de zogenoemde puistjes.. Als je het echt niet vertrouwd, morgen even de HA bellen en je verder niet al te veel zorgen maken.
zondag 20 januari 2013 om 10:20
zondag 20 januari 2013 om 16:38