Entertainment alle pijlers

Ontvoerd Rtl 4

16-12-2012 20:14 886 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk mee naar dit moeilijke en actuele onderwerp
Een beter verhaal dan het hare Male, een rechter wijst een kind niet zomaar aan de pa toe.
Hee die ken ik ze is nu zwanger van dr nieuwe vriend
quote:Maleficent schreef op 20 januari 2013 @ 20:41:

Ben wel benieuwd naar zijn kant van het verhaal.Ja, ik ook!
He-man
Dat is bizar, drankje. Een bekende dus.
Jezus die van der Heuvel zit nog met een hardere lul in zijn broek dan Peter Rrrrrr altijd had.
quote:drankje schreef op 20 januari 2013 @ 20:42:

Hee die ken ik ze is nu zwanger van dr nieuwe vriendSerieus?
Ja, ik ken dr verhaal ook wel. Niet tot in de puntjes maar ik weet dat geld geen probleem is in haar familie.
Ik zou eerst de man zelf eens bevragen, want die experts weten ook niet waar het probleem ligt.
Da's wel fijn voor haar dat ze weer nieuw geluk heeft in haar leven. Want hoe ziek ze ook is geweest, of raar. Ze heeft wel recht op contact met haar bloedeigen kind.
Zo ziet ze er ook niet uit idd drankje, of geld een probleem is.
30000 dollar aanbetaling?? die zijn gek?
Rare zaak... Straks wordt ze bij haar vader weggehaald, dan heb je toch dezelfde situatie, maar dan andersom.
Heb ook het idee dat ze Canada negatiever neerzetten. Daar zijn natuurlijk ook wel andere raadslieden te vinden.

Ik vraag me ook nog steeds wel af hoe het met het gevalletje van vorige week nou zit. Leek ook genuanceerder te liggen.
quote:Galadriel schreef op 20 januari 2013 @ 20:47:

Ze heeft wel recht op contact met haar bloedeigen kind.Dat vind ik ook. En het kind zou ook haar moeder moeten kennen.
Stressed is just desserts spelled backwards
ik heb het begin gemist, maar waarom hebben vader en moeder geen contact met elkaar?
Ben wel erg benieuwd naar het verhaal van vader nu..
Ik hoop dat er een goede omgangsregeling komt waar beide ouders zich aan gaan houden.
quote:newimprovedkitty schreef op 20 januari 2013 @ 20:52:

ik heb het begin gemist, maar waarom hebben vader en moeder geen contact met elkaar?Met ruzie uit elkaar gegaan.
Ze maken het wel heel spannend.
waarom bellen ze hem niet gewoon? sterker nog.. waarom heeft Lisa hem niet gebeld in die 3 jaar?
Maar waarom deze achtervolging. Er kan toch gewoon contact met de vader opgenomen worden. Het is net of het een enge misdadiger is. Dit slaat toch nergens op, die 2 kerels in die auto.
Dat muziekje erbij.
Zij heeft een problematisch verleden met misbruik enzo. Vond eigenlijk een soort uitvlucht in emigratie met vriend naar Canada. Toen kind geboren werd kreeg ze postnatale depressie. Naar NL teruggegaan voor behandeling, met zijn instemming. Zij zou daar kennelijk drie maanden blijven, is langer gebleven en toen wilde hij dat ze terugkwam en heeft uiteindelijk via rechter kind teruggevorderd. Maar vanaf die gang naar NL voor therapie is het verhaal eigenlijk wat vaag.

Moeder komt nog steeds wat labiel over en rechter had dus gezegd dat kind terug moest naar primaire verblijfplaats. Lastige kwestie dus.
Ze zeggen allebei dat de ander niet meewerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven