Bij iedere douchebeurt een schone handdoek?

11-05-2008 13:45 435 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik wel.

En aangezien ik iedere ochtend douche komt dat dus neer op 1 handdoek per dag. Met dit weer douche ik 's ochtends en 's avonds dus dat zijn 2 handdoeken per dag.

Pas geleden werd ik uitgelachen door 3 collega's om mijn handdoeken-verbruik. Zij doen allemaal één week met 1 handdoek.

Sorry, maar ik vind het niet zo fris om meerdere douchebeurten met 1 handdoek te doen.

Ok, je bent schoon nadat je gedoucht hebt, maar om nou op dag 2 je gezicht af te drogen met het stukje handdoek waar je op dag 1 je kont mee hebt drooggeveegd vind ik ronduit een smerig idee

Wat doen jullie? Pakken jullie iedere dag een schone handdoek van de stapel of gebruiken jullie je handdoek ook meerdere dagen?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 14 mei 2008 @ 20:37:

[...]

'Recht heeft'? Doe lekker normaal, ik maak zelf wel uit hoevaak ik douche en hoeveel was ik produceer.

Moet je die 2 douchebeurten en die 4 handdoeken in jouw zin eens vervangen door '1.2 kinderen' , dan zie je hoe idioot je stelling is. En het krijgen van kids is één van de slechtse dingen die je maar kunt bedenken voor het milieu.

Lapin, jij hebt toch honmden? Die verharen toch? Dan wil je toch juist je huis wat vaker soppen?

Ik heb toch nergens gezegd dat ik mijn huis niet schoonmaak? Dat doet de werkster wel.

We hadden het over handdoeken.
quote:iry schreef op 14 mei 2008 @ 23:01:

Haha,shining!

Ben je daar nu de vloer aan het dweilen??

Het wordt wel erg met je smetvrees.;-)Ja mijn smetvrees.....Ik heb af en toe de neiging om mijn tanden te poetsen met bleek, maar kan dat nog nét onderdrukken.
Ik was me daar wel altijd met lactacyd maar niet inwendig, gebruik weleens zo'n vaginaal douche maar dan gevuld met water.

Washandjes vind ik prettiger wassen dan met mijn handen.
quote:mormeltje schreef op 14 mei 2008 @ 23:02:

[...]

Dat je een relnicht.....euhhhhhh pot bent Ik?????????
quote:Tante Sjaan schreef op 14 mei 2008 @ 23:05:

Ik was me daar wel altijd met lactacyd maar niet inwendig, gebruik weleens zo'n vaginaal douche maar dan gevuld met water.

Washandjes vind ik prettiger wassen dan met mijn handen.Is reactie op demoiselle.
quote:shining schreef op 14 mei 2008 @ 23:04:

[...]

Ja mijn smetvrees.....Ik heb af en toe de neiging om mijn tanden te poetsen met bleek, maar kan dat nog nét onderdrukken.Jaaaaaaa,werkt perfect joh,moet je wel dikke bleek nemen,die doet het net iets beter.Ultrawit je vreetsteentjes
quote:iry schreef op 14 mei 2008 @ 22:58:

Mijn zoon heeft anderhalf jaar smetvrees gehad,dan heb je pas veel was!

Dan hebben we het niet meer over ieder dag 1 schone handoek.Dat lijkt me echt een ramp. Hoe vaak douchte hij zich?
quote:Tante Sjaan schreef op 14 mei 2008 @ 23:05:

[...]

Is reactie op demoiselle.Maar wat is daar het nut dan van? Sperma eruit spoelen ofzo :-)
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Hier wel elke dag een schone handdoek. Alhoewel, het zijn niet van die super grote dingen, gewoon kleintjes voor het afdrogen. Anders moet ik wel heel vaak wassen.
En waar is AgentL nou gebleven?
quote:lapin schreef op 14 mei 2008 @ 23:12:

En waar is AgentL nou gebleven?Ff douchen. Of de was ophangen!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:Demoiselle schreef op 14 mei 2008 @ 23:13:

[...]

Ff douchen. Of de was ophangen! Of nieuwe handdoeken kopen.
quote:Demoiselle schreef op 14 mei 2008 @ 23:10:

[...]

Maar wat is daar het nut dan van? Sperma eruit spoelen ofzo :-)Niet om sperma hoor maar soms op de laatste dag van de menstruatie bijvoorbeeld. Vind ik dan een fris idee.
quote:Tante Sjaan schreef op 14 mei 2008 @ 23:16:

[...]

Niet om sperma hoor maar soms op de laatste dag van de menstruatie bijvoorbeeld. Vind ik dan een fris idee.Ja klopt, dan haal je de laatste klonten eruit
Even voor de volledigheid Lapin, zijn dat dan de draderige, of de euro-vormige klonten?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:lapin schreef op 14 mei 2008 @ 23:17:

[...]

Ja klopt, dan haal je de laatste klonten eruit Oh oke (tja, echt nog nooit over nagedacht, maar mss scheelt het dat ik niet zo erg ongesteld ben, na dag 1 vergeet ik het bij wijze van spreken. Niet echt hoor, niet echt, tampons verschoon ik echt om de paar uur. Voordat ik hier een viespeuk reputatie krijg )
quote:Very Cherry schreef op 14 mei 2008 @ 23:21:

Even voor de volledigheid Lapin, zijn dat dan de draderige, of de euro-vormige klonten? nou, die van 2 euro zeg maar......met draden
Ook die was weer bloedserieus bedoelt Shi.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:lindy schreef op 14 mei 2008 @ 22:44:

[...]

Is dat familie van Dasty?Geen idee.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Had ik het tegen jou?

Het is trouwens bedoelD.
Zoooo, nou ik reageer gewoon lekker zonder de 16 pagina's met reacties door te lezen :

Ik gebruik mijn handdoek ook meerdere dagen, ben gelukkig altijd spik en span na een douche, dus wat mij betreft geen probleem!
Als je die draden dan hebt weggeveegd met de handdoek hè......dan gebruiken jullie die toch zeker wel nog minstens drie dagen daarna? Anders is het milieuvervuiling hoor.
We waren al aanbeland bij de klonters Astair. Er is hier geen hond meer geinteresseerd in handdoeken
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:shining schreef op 14 mei 2008 @ 23:35:

Als je die draden dan hebt weggeveegd met de handdoek hè......dan gebruiken jullie die toch zeker wel nog minstens drie dagen daarna? Anders is het milieuvervuiling hoor.Die draden hoef je niet meer weg te vegen dan......die spoelen weg door het doucheputje. En dan kan je weer langer met je handdoek doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven