Mode & Beauty alle pijlers

De bril van Estelle

21-01-2013 14:43 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een foto van Estelle Cruijff met bril in de telegraaf.

Wat vinden jullie van dit montuur en Iemand enig idee welk merk dit is.
Afschuwelijk en het merk zal wel niet van Specsavers komen.
Foto?
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Ik vind het een leuk montuur en hij staat haar goed!

Verder geen idee welk merk het is....
http://www.telegraaf.nl/j ... sing%20voor%20Badr%20Hari
Oh, dacht dat je een roze bril bedoelde
Nepbril, maar ze moet straks misschien goed kunnen lezen voor Badr wat HoReCa is,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Kan ze lezen dan?
quote:Eindeloos schreef op 21 januari 2013 @ 14:56:

Nepbril, maar ze moet straks misschien goed kunnen lezen voor Badr wat HoReCa is,
Hij is niet donker genoeg om straks een blauw oog achter te verbergen.

Ik heb even gekeken, maar dat is een jaren '90 montuurtje. Een zogeheten juffrouw Dücker brilletje

Merk weet ik ook niet, maar wsl. zullen er gauw wel imitaties bij de betaalbare ketens komen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
In de jaren 80 toen ik 10 was, toen had ik ook zn bril. Mét extra dikke jampotglazen. Oh wat ben ik daarmee gepest op het schoolplein. En nu is het hip..... rare modegrillen.....
Dat is toch gewoon een gekleurde nerdbril? Die verkopen ze volgens mij bij elke brillenzaak, vaak met ongeslepen glazen, puur als accessoire.

Verder: wat Boarn zegt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Moet binnenkort een nieuwe bril en vind hem zooooo leuk.

Ben alleen bang dat zoiets mij niet staat. En ik zal er toch weer een paar jaar mee moeten doen.
Nee, zoiets staat maar weinig mensen.

Ik zag in de reclame van Hand Anders een montuur dat beter op de grootte van het hoofd is afgestemd, maar dan in het zwart. Bij Eyes+more hebben ze veel modellen en dan elk in heel veel kleuren. Misschien dat je daar een look-alike vind.

Maar Specsavers heeft wel de monturen van een paar kledingmerken. Zou wel kunnen dat ze ook zoiets hebben. Kan je online bekijken. Ze hebben er van Spijkers&spijkers wel een in het blauw. en grroen.
Chanel heeft zoiets in mat beige, (model 3228q) Ik krijg er veel complimenten over :)!
Mooie vrouw, leuke bril.

Ik denk Chanel of Spijkers&Spijkers.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Typisch geval van kunstmatige intelligentie.
Wat een lelijke bril, vindt zowiezo die grote uilenbrillen niks.
Ze is in goed gezelschap...Jantje Smit, Gerard Joling hebben ook een dergelijke bril.
Echt helemaal uit dit jaar, die nerd-nepbrillen. Mijn kapster draagt er een: 'dan lijk ik slimmer'. Nou!
quote:Eindeloos schreef op 21 januari 2013 @ 14:56:

Nepbril, maar ze moet straks misschien goed kunnen lezen voor Badr wat HoReCa is, Hé Eindeloos, wat een nare opmerking....Kun je niet gewoon blij zijn voor ze (je bent zeker jaloers)
quote:LouisaVuitton schreef op 22 januari 2013 @ 13:00:

[...]

Hé Eindeloos, wat een nare opmerking....Kun je niet gewoon blij zijn voor ze (je bent zeker jaloers)

Nou nou nou.

Tsssss

Estellia heeft het al zo moeilijk, moet jij eens doen: elke dag de tijd in de gaten houden of je liefje wel of niet meer een broodje kan eten in een gewoon Broodjeszaak. Of een lijst naast de voordeur hebben om te kijken met wie hij wel en met wie hij niet mag praten. Dat zijn hele moeilijke puntjes op de i.

Pfffff.
[quote]LouisaVuitton schreef op 22 januari 2013 @ 13:00:

[...]

Hé Eindeloos, wat een nare opmerking....Kun je niet gewoon blij zijn voor ze (je bent zeker jaloers) :facepalm:[/

Snap dit niet zo goed. Kun je uitleggen waar we blij om moeten zijn.
De nerdbril is misschien wel uit. De iets kleinere uitvoering ervan die minder groot en beter bij het gezicht staat, die is wel leuk en mode.

Ja, en de ene nerd is de andere niet. Zo is het ook met brillen. Zo kan een bril die een paar mm te breed is voor het gezicht juist dommig laten overkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven