The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
maandag 21 januari 2013 om 22:14
Alan Rickman? Serieus?
Oh natuurlijk heb ik vooroordelen. Even denken hoor... Dat alle mensen uit Alabama, Texas en dat soort staten redelijk wereldvreemde, gestoorde Rednecks zijn. Dat vrouwen in een standaard man-vrouw gezin (in de leeftijd van mijn ouders, tegen de 60) min of minder onderdrukt worden. Of in ieder geval niet gelijkwaardig zijn aan hun mannen. Dat... Oh ik kan nog wel een heleboel bedenken..
Vroeger vond ik 't heerlijk om te verkleden. Nu vind ik dat niet leuk meer. Ben liever gewoon lekker mezelf. Is ook al heel leuk
Wanneer voel jij je op je mooist?
Oh natuurlijk heb ik vooroordelen. Even denken hoor... Dat alle mensen uit Alabama, Texas en dat soort staten redelijk wereldvreemde, gestoorde Rednecks zijn. Dat vrouwen in een standaard man-vrouw gezin (in de leeftijd van mijn ouders, tegen de 60) min of minder onderdrukt worden. Of in ieder geval niet gelijkwaardig zijn aan hun mannen. Dat... Oh ik kan nog wel een heleboel bedenken..
Vroeger vond ik 't heerlijk om te verkleden. Nu vind ik dat niet leuk meer. Ben liever gewoon lekker mezelf. Is ook al heel leuk
Wanneer voel jij je op je mooist?
maandag 21 januari 2013 om 22:22
Ik kan me heel goed voorstellen dat Twisted dat een sexy stem vind! Net als Jeremy Irons.
Gek genoeg vind ik mijzelf op mijn mooist als mensen zeggen dat ik naar de kapper moet ... blijkbaar heb ik dus niet zo'n goed zelf inzicht.
Als je mocht kiezen tussen 1000 euro cash of onbeperkt geld uitgeven bij de plastisch chirurg, wat kies je dan en als je voor de chirurg kiest, wat laat je dan doen?
Gek genoeg vind ik mijzelf op mijn mooist als mensen zeggen dat ik naar de kapper moet ... blijkbaar heb ik dus niet zo'n goed zelf inzicht.
Als je mocht kiezen tussen 1000 euro cash of onbeperkt geld uitgeven bij de plastisch chirurg, wat kies je dan en als je voor de chirurg kiest, wat laat je dan doen?
maandag 21 januari 2013 om 22:29
't Was Lebowski... Misschien last van d'r hormonen Hoe gaat 't trouwens met je? Heb je 't intussen al aan meer mensen verteld? Lijkt me geweldig, al die enthousiaste reacties! Maar ik vind lage stemmen ook enorm sexy hoor! Dat snap ik wel. Maar een mooi hoofd is toch wel een vereiste, haha! Oh en Twist... 2,5 week geleden? Dus toch op vakantie?!
Dan toch voor de ¤1000,-. Want als ik iets zou laten doen, was het liposuctie. Maar als 't tussen mijn oren niet lekker zit en mijn eetgedrag niet verandert is dat natuurlijk dweilen met de kraan open. Ik wil 't dus liever op eigen kracht proberen en dan een enorme kick krijgen als 't me lukt
Waar ben jij enorm op afgeknapt toen je bij iemand in bed lag?
Dan toch voor de ¤1000,-. Want als ik iets zou laten doen, was het liposuctie. Maar als 't tussen mijn oren niet lekker zit en mijn eetgedrag niet verandert is dat natuurlijk dweilen met de kraan open. Ik wil 't dus liever op eigen kracht proberen en dan een enorme kick krijgen als 't me lukt
Waar ben jij enorm op afgeknapt toen je bij iemand in bed lag?
maandag 21 januari 2013 om 22:34
maandag 21 januari 2013 om 23:03
Oh en verder gaat het prima, dank je voor het vragen! Irl weten nog steeds niet veel mensen het, hier op het forum meer, denk ik
Ja, zoenen is fijn
Damn You Autocorrect, Gib. Hilarisch.
Bedoel je seksuele fantasieën? Nee, mijn partner weet alles wel, maar ik heb ook geen heel spannende fantasieën, als heel wild genomen worden door een bende grote onbekende mannen oid.
Heb je wel eens een droom gehad dat je heel verliefd op iemand was?
Ja, zoenen is fijn
Damn You Autocorrect, Gib. Hilarisch.
Bedoel je seksuele fantasieën? Nee, mijn partner weet alles wel, maar ik heb ook geen heel spannende fantasieën, als heel wild genomen worden door een bende grote onbekende mannen oid.
Heb je wel eens een droom gehad dat je heel verliefd op iemand was?
maandag 21 januari 2013 om 23:09
maandag 21 januari 2013 om 23:12
Oh ja, dat ken ik wel; zocht alleen een tv-show bij de afkorting. Ik heb er van de week nog gezeten maar vond het minder leuk dan in het begin. Kan ook aan de laatste posts liggen natuurlijk.
Niet dat ik me kan herinneren.
Voel jij je zoals je je kleed of andersom? Dus de combinatie stijlvolle kleding als je je stylish voelt, sexy bij sexy, easy bij relaxed etc etc.
Niet dat ik me kan herinneren.
Voel jij je zoals je je kleed of andersom? Dus de combinatie stijlvolle kleding als je je stylish voelt, sexy bij sexy, easy bij relaxed etc etc.
maandag 21 januari 2013 om 23:34
maandag 21 januari 2013 om 23:45
Hahaha!! Zoooo verdient! Met d'r bleh hoofd.
Wahahahah!! Ik spreek geen enkel dialect. Voor mijn familie/woonplaats/gemeente/provincie spreken mijn zus en ik opvallend abn. Giecheltje als in mond. Ik geloof dat Irene Moors dat ooit gebruikt heeft. Toen ze uitlegde in Telekids hoe je moet zoenen. Ze beeldde dit uit met van die grote spekken, haha!
Stel: Er zit iemand tegenover je in de trein, enorm kauwgum te smakken. Hij draagt oordopjes, dus hij hoort het waarschijnlijk zelf niet. Het geluid is niet om aan te horen en je wordt er echt knettergek van. Wat wens je diegene in gedachten toe? En zeg je er wat van?
Wahahahah!! Ik spreek geen enkel dialect. Voor mijn familie/woonplaats/gemeente/provincie spreken mijn zus en ik opvallend abn. Giecheltje als in mond. Ik geloof dat Irene Moors dat ooit gebruikt heeft. Toen ze uitlegde in Telekids hoe je moet zoenen. Ze beeldde dit uit met van die grote spekken, haha!
Stel: Er zit iemand tegenover je in de trein, enorm kauwgum te smakken. Hij draagt oordopjes, dus hij hoort het waarschijnlijk zelf niet. Het geluid is niet om aan te horen en je wordt er echt knettergek van. Wat wens je diegene in gedachten toe? En zeg je er wat van?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 21-01-2013 23:59
Reden: beetje aangevuld
Reden: beetje aangevuld
% gewijzigd
dinsdag 22 januari 2013 om 00:18
dinsdag 22 januari 2013 om 11:00
Ik liet afgelopen week per ongeluk n harde boer toen ik met mijn cliënten aan 't praten was. Die moesten daar hard om lachen natuurlijk. Jongeren van 18-32, autistisch en zich dus heel bewust van wat wel en niet mag. Toen ik nog naar school ging, honderd jaar geleden, riep ik mijn leraar ooit 'n keer...: "Maaaam!" Niet zo cool maar wel erg grappig. Hij antwoordde met n hoge stem: "Zeg 't eens, mijn kind..." Door mijn pds heb ik regelmatig kramp in mijn darmen. Op school had je van die hele harde stoelen... Ik liet heel per ongeluk 'n scheet en die knetterde dus keihard tegen die houten zitting... Scheetreet werd toen mijn koosnaampje. Nou, dat waren wel mijn blunders.
Waar zou jij ooit eens ongeremd rond willen kijken? (Badkamer van onze queen, keuken van Gordon Ramsay, Harrods na sluitingstijd enz)
Waar zou jij ooit eens ongeremd rond willen kijken? (Badkamer van onze queen, keuken van Gordon Ramsay, Harrods na sluitingstijd enz)