The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Alan Rickman? Serieus?

Oh natuurlijk heb ik vooroordelen. Even denken hoor... Dat alle mensen uit Alabama, Texas en dat soort staten redelijk wereldvreemde, gestoorde Rednecks zijn. Dat vrouwen in een standaard man-vrouw gezin (in de leeftijd van mijn ouders, tegen de 60) min of minder onderdrukt worden. Of in ieder geval niet gelijkwaardig zijn aan hun mannen. Dat... Oh ik kan nog wel een heleboel bedenken..

Vroeger vond ik 't heerlijk om te verkleden. Nu vind ik dat niet leuk meer. Ben liever gewoon lekker mezelf. Is ook al heel leuk

Wanneer voel jij je op je mooist?
Ik kan me heel goed voorstellen dat Twisted dat een sexy stem vind! Net als Jeremy Irons.

Gek genoeg vind ik mijzelf op mijn mooist als mensen zeggen dat ik naar de kapper moet ... blijkbaar heb ik dus niet zo'n goed zelf inzicht.

Als je mocht kiezen tussen 1000 euro cash of onbeperkt geld uitgeven bij de plastisch chirurg, wat kies je dan en als je voor de chirurg kiest, wat laat je dan doen?
't Was Lebowski... Misschien last van d'r hormonen Hoe gaat 't trouwens met je? Heb je 't intussen al aan meer mensen verteld? Lijkt me geweldig, al die enthousiaste reacties! Maar ik vind lage stemmen ook enorm sexy hoor! Dat snap ik wel. Maar een mooi hoofd is toch wel een vereiste, haha! Oh en Twist... 2,5 week geleden? Dus toch op vakantie?!

Dan toch voor de ¤1000,-. Want als ik iets zou laten doen, was het liposuctie. Maar als 't tussen mijn oren niet lekker zit en mijn eetgedrag niet verandert is dat natuurlijk dweilen met de kraan open. Ik wil 't dus liever op eigen kracht proberen en dan een enorme kick krijgen als 't me lukt

Waar ben jij enorm op afgeknapt toen je bij iemand in bed lag?
Oh ja, de vraag was van Twis.

In bed ben ik nog niet afgeknapt maar wel een keer op weg naar ... op (het gebrek aan) zoentechniek. Te veel tong op een oor ... brrr... ze leek toch best ervaren!

Wat is het grootste compliment dat je in bed heb gekregen?
Wel meerdere Vriend vind mij erg goed in mijn mondelinge vaardigheden. En hij zegt heel vaak hoe sexy hij me vindt... Ik ben geen plank in bed in ieder geval.

En jij?
Formaat en uithoudingsvermogen ... en creativiteit.

Ik laat hem nog een keer staan. De vraag bedoel ik.
Wahahah!! Nou.. who's next?
Nee hoor Julia, geen last van hormonen, ik vind Alan Rickman gewoon een supermooie stem hebben, en wil wel weten of de rest daarbij past, zeg maar.

Dat het bed zo lekker fris ruikt

Wat doe jij als je zin hebt om te lachen?
Bad Lip Reading op youtube kijken, of lachen om homevideo's. Of New Girl kijken. Of DYAC.

Heb jij weleens zo lekker gezoend met iemand dat je er zo'n weëig gevoel van kreeg, in je onderbuik?
Ja.

DYAC?

Zijn er fantasieën die je niet deelt met je partner (en dus ook niet inhoudelijk met ons, dat snap ik ook wel)?
Oh en verder gaat het prima, dank je voor het vragen! Irl weten nog steeds niet veel mensen het, hier op het forum meer, denk ik

Ja, zoenen is fijn

Damn You Autocorrect, Gib. Hilarisch.

Bedoel je seksuele fantasieën? Nee, mijn partner weet alles wel, maar ik heb ook geen heel spannende fantasieën, als heel wild genomen worden door een bende grote onbekende mannen oid.

Heb je wel eens een droom gehad dat je heel verliefd op iemand was?
DYAC

Ja hoor, laatst nog! Ik droomde dag ik overheerlijk ging zoenen met een roodharige tweeling. 1 Met kort haar en 1 met halflang haar. En die met die halflange haren.. Poeh! Werd heel verliefd wakker. Ook door die gedroomde zoen

Droom je weleens dat je ziek bent of doodgaat?
Oh ja, dat ken ik wel; zocht alleen een tv-show bij de afkorting. Ik heb er van de week nog gezeten maar vond het minder leuk dan in het begin. Kan ook aan de laatste posts liggen natuurlijk.

Niet dat ik me kan herinneren.

Voel jij je zoals je je kleed of andersom? Dus de combinatie stijlvolle kleding als je je stylish voelt, sexy bij sexy, easy bij relaxed etc etc.
Ja, dat is wel een beetje afhankelijk van mijn mood. Meestal is het wel dezelfde stijl, maar soms voel ik me iets meer sexy. Of iets minder sexy. Ik kleed me dus zoals ik me voel en niet andersom.

Wie zou jij op dit moment een flinke sneeuwbal in zijn/haar giechel willen gooien?
Jouw collega, de snotgriet.

Uit welk dialect komt het woord giechel als alternatief voor gezicht?
Hahaha!! Zoooo verdient! Met d'r bleh hoofd.

Wahahahah!! Ik spreek geen enkel dialect. Voor mijn familie/woonplaats/gemeente/provincie spreken mijn zus en ik opvallend abn. Giecheltje als in mond. Ik geloof dat Irene Moors dat ooit gebruikt heeft. Toen ze uitlegde in Telekids hoe je moet zoenen. Ze beeldde dit uit met van die grote spekken, haha!

Stel: Er zit iemand tegenover je in de trein, enorm kauwgum te smakken. Hij draagt oordopjes, dus hij hoort het waarschijnlijk zelf niet. Het geluid is niet om aan te horen en je wordt er echt knettergek van. Wat wens je diegene in gedachten toe? En zeg je er wat van?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 21-01-2013 23:59
Reden: beetje aangevuld
% gewijzigd
Als ik hem al niet gewoon even zou aantikken en er wat van zou zeggen of als ik niet zelf een koptelefoon zou opzetten, dan zou ik waarschijnlijk hopen dat hij zich in de kauwgum verslikt.

Voor welk bedrijf zou je nooit willen werken?
Voor een vleesverwerkingsbedrijf of een slachterij.

Jij?
Juul, het was niet op vakantie. Gewoon in NL

Als ambtenaar bij de gemeente. Lijkt me vreselijk.

Voor wat voor soort bedrijf en in welke functie zou je juist wel heel graag willen werken?
I am surrounded by morons
Niet: ook niet voor slager of vleesverwerking en daarnaast ook niet voor Bizon on stage BV.

Wel:voor een organisatie die zich inzet voor het behoud van koraalriffen en dan als duiker.

Wat vind je een grappige afkorting?
Oh mééén... Mijn ogen vallen keihard dicht. Ik moet nu echt in mijn bed gaan liggen, anders word ik vannacht op de bank wakker. Slaap lekker gezelligerds en voor morgen: een mooie dag gewenst!

Oh en Twist, ik hoop dat je hem.. euhm.. hét er flink van genomen hebt!
Truste Juul
Horeca, omdat er nog altijd mensen zijn die niet weten waar het voor staat .

Wat is jouw laatste online aankoop en hoe beviel het in het ´echt´ ?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Een EDP...en die ruikt ontzettend lekker.

Wil jij een blunder met ons delen??...zo ja, vertel.
Ik liet afgelopen week per ongeluk n harde boer toen ik met mijn cliënten aan 't praten was. Die moesten daar hard om lachen natuurlijk. Jongeren van 18-32, autistisch en zich dus heel bewust van wat wel en niet mag. Toen ik nog naar school ging, honderd jaar geleden, riep ik mijn leraar ooit 'n keer...: "Maaaam!" Niet zo cool maar wel erg grappig. Hij antwoordde met n hoge stem: "Zeg 't eens, mijn kind..." Door mijn pds heb ik regelmatig kramp in mijn darmen. Op school had je van die hele harde stoelen... Ik liet heel per ongeluk 'n scheet en die knetterde dus keihard tegen die houten zitting... Scheetreet werd toen mijn koosnaampje. Nou, dat waren wel mijn blunders.

Waar zou jij ooit eens ongeremd rond willen kijken? (Badkamer van onze queen, keuken van Gordon Ramsay, Harrods na sluitingstijd enz)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven