ik moet met de trein..
dinsdag 22 januari 2013 om 08:13
Ik moet vandaag met de trein van eindhoven naar tilburg. Ik ga nooit met het ov. Ik heb met de ov reisplanner gekeken welke trein ik moet hebben en hoelaat. Ik heb ook gekeken naar de storingen. Er staat op de ns site dat ze rijden met een aangepast dienstrooster. Dat kan ik alleen nergens vinden. Ik kan daarna ook doorklikken naar zon reisplanner van de ns. Die geeft dezelfde trein aan als die ovplanner. Mag ik er dan vanuit gaan dat mijn trein gewoon rijdt? Ik wil niet te laat komen.
dinsdag 22 januari 2013 om 08:21
Linkjes kan ik vreemd genoeg niet plakken op mijn werk maar http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml
Hier heb ik even voor je gekeken. Zo te zien rijden daar de treinen gewoon. De aangepaste dienstregeling is voor veel delen van het land. Niet voor heel Nederland dus.
Als je de trein van 9.34 neemt (vertrekt van spoor 4 A) dan ben je om 10.05 in Tilburg.
Hier heb ik even voor je gekeken. Zo te zien rijden daar de treinen gewoon. De aangepaste dienstregeling is voor veel delen van het land. Niet voor heel Nederland dus.
Als je de trein van 9.34 neemt (vertrekt van spoor 4 A) dan ben je om 10.05 in Tilburg.
dinsdag 22 januari 2013 om 08:21
dinsdag 22 januari 2013 om 09:04