stoofpotje vraag

23-01-2013 08:26 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een recept gevonden voor een groentenstoofpotje met linzen. wou dit heel graag gaan maken vanavond. Maarrr ik heb geen stoofpan. Het moet in de oven. Heeft er iemand alternatieven hoe het zonder stoofpan zou kunnen? of is dit onmogelijk?

anyway bedankt alvast
Ovenschaal met deksel.

Eerst alles aanbakken etc in een pan die je hiervoor het meest geschikt acht, en zodra je het vocht toegevoegd hebt alles overdoen in een ovenschaal. Als je er geen met deksel hebt kan je het ook afdekken met alufolie.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Klinkt heerlijk! Receptje?
En mocht je nog in de buurt komen van de Action, ze zijn daar maar 4 euro nogwat. Goeie pan, gebruik hem al zeker 15 jaar, zoniet al langer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bedankt, ik zal kijken of ik het nog haal om langs de action te gaan. Altijd handig om te hebben een stoofpan En anders ga ik het vandaag met de ovenschaal en alu proberen. dankje voor de tip Dat wordt smullennnn..

@Zwarte koffie. Ik heb moet nu gaan rennen voor de bus. Als ik strakjes thuis ben zal ik het receptje meteen overschrijven voor je. ik heb het van een kookboekje niet van internet vandaar.

Fijne dag verder nog. Tot vanavond
en heeel lang, heel zachtjes, lage temperatuur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven